11 ביולי 2012

הנבחרת הקיצית - הטרילוגיה (איפור)



שגרת האיפור שלנו בקיץ חייבת להיות מותאמת למזג האוויר, לעומס החום והלחות שפשוט אי אפשר לברוח מהם. כל אחת מגיבה לטמפרטורות הגבוהות אחרת אבל בסופו של דבר כולן מבריקות (הגדרה פוליטיקלי קורקט למזיעות...) ברמה כזו או אחרת, דבר שפוגע בעמידות האיפור וביעילות שלו. מצד אחד אנחנו רוצות בקיץ איפור קליל ולא חונק ומצד שני שיהיה עמיד לאורך כל היום. זה קצת דבר והיפוכו. כל אחת צריכה למצוא איפה הקו שלה עובר בין שתי הדרישות האלו, לאיזה צד היא נוטה יותר באיפור המינימלי של הקיץ. אבל בכל מקרה חשוב שהאיפור הקיצי של הסקין יהיה עמיד יותר ויחסית מאט יותר שהרי ההברקות יגיעו אלינו מהר מאוד באופן טבעי...
החלק הזה של הטרילוגיה להיערכות לקיץ יעסוק באיפור לצד שני החלקים האחרים של הטיפוח והשיער. שלב האיפור שלנו ממשיך באופן רציף את שלב טיפוח הפנים, מהרגע שסיימנו למרוח קרם הגנה מהשמש. שלל מוצרי ההארה האהובים לוקחים צעד אחורה ומפנים מקום לא רק למוצרי השיזוף אלא למוצרים שהמטרה שלהם להחזיק את האיפור שלנו לאורך היום עם רענון שלו פה ושם כי אין שום דבר שעמיד באופן מלא נגד הלחות הקיצית, צריך ללמוד איך להתמודד איתה כי לנצח אותה לא נוכל, או כמו שנאמר: If you can't beat them - Join them!

פריימרים לפנים של סמאשבוקס: כי עמידות היא לא מילה גסה...

הקיץ זו שעת תהילתם של הפריימרים, זה הזמן שלהם לככב. פריימר לעיניים זה מאסט תמיד אבל הפריימר לפנים שלעיתים נזנח הופך להיות חברנו הטוב בימים המהבילים הללו. האמת שבגדול אני לא מאלו שמקפידות על שימוש יומיומי בפריימר לפנים כי אני לא סובלת מבעיית עמידות, אבל בהחלט משתדלת כי ללא ספק מרגישים את ההבדל במריחת המייק אפ ובתוצאה הסופית. כשאני בוחרת פריימר לרוב הוא יהיה פריימר מאיר ולחותי, אבל בקיץ אין לי ממש צורך לא בהארה ולא בעוד לחות, התחושה עיסתית והמראה מבריק גם ככה... כך שמבחינתי אם פריימר בקיץ אז אין מנוס מלהשתמש בפריימר סיליקוני לשיפור העמידות של האיפור מעליו, בעיקר של המייק אפ. פריימרים מהסוג הזה משפרים גם את מראה הנקבוביות למי שיש ומחליקים את הסקין. אל תצפו לעור מושלם לאחר שמרחתן את הפריימר, הוא משפר במעט את המראה בהתאם למצב הקיים שלו, לא הופך אותו למושלם. את הפריימר לפנים נמרח תמיד לאחר השימוש בקרם הלחות/מקדם ההגנה ולפני המייק אפ. מי שרוצה לקרוא עוד על מה זה פריימר לפנים יכולה לקרוא בפוסט "קנבס מושלם".
אחד הפריימרים היותר פופולריים הוא ה- Photo Finish הקלאסי השקוף של סמאשבוקס ולא בכדי, הוא נעים, מנטרל את השמנוניות של העור ומשאיר את העור רך, חלק וקטיפתי בגימור מאט. בסיס oil free נהדר למייק אפ. שכבה דקה ממנו עושה בהחלט הבדל בפיניש של המראה כמו גם בשיפור העמידות. אני אוהבת את העיצוב החדש שלו בשפופרת במקום במיכל מרובע. חוץ מהפריימר הזה יש עוד מספר גרסאות לתיקון כלשהו במראה העור שכל אחת מהן ייעודית לצורך אחר של הסקין לשם הענקת מראה אחיד לעור וכל אחת מהן בצבע אחר (לאחר המריחה זה יוצא שקוף כמובן), ביניהן: סגול להארה, ירוק לאדמומיות, ברונזה לחיוורון, אפרסק לפיגמנטציה, לייט שקוף לאקנה ותכלת ללחות. מתוכם ניסיתי שניים את האפרסק (Color Correcting - Blend) בגלל הפיגמנטציה שלי ואת התכלת (Hydrating) כי הוא החדש ביותר שהושק. לאפרסקי יש מרקם סיליקוני מוסי, הוא נמרח בקלות, ממש נטמע בעור שמקבל גימור מאט. התכלת במרקם סיליקוני דליל יותר מהקלאסי השקוף והוא משאיר גימור טבעי בריא, יתאים לטעמי בקיץ לבעלות עור רגיל עד יבש ובחורף כמעט לכולן. מבין השלשה ברמה האישית הכי התחברתי לפריימר האפרסקי ולמרות שלא ממש הרגשתי בתרומה מהותית לטשטוש הפיגמנטציה הוא כן נתפס עליה בצורה טובה ומהווה שכבת בסיס חלקה מוצלחת למייק אפ. אין ספק שהוא הכי מתאים לסקין שלי ולכן המועדף עלי מבין השלשה. אבל הפריימר הקלאסי השקוף הוא זה שתורם הכי הרבה לעמידות המייק אפ (סרטון על ההבדלים בין מגוון הפריימרים של המותג). כך שבמידה ואין לסקין שלכן צורך ספציפי ואולי גם אם כן, הייתי ממליצה ללכת על הפריימר הקלאסי בקיץ, הוא ביצועיסט במיוחד.

מייק אפ טינט איידול של לנקום: משובח עם בישום יתר

עמיד ככל שיהיה, הפריימר אינו מספיק, חשוב בקיץ שגם המייק אפ שלנו יהיה עמיד יותר מכרגיל. מרבית המייקאפים העמידים מגיעים בגימור מאט שלא בדיוק אהוד עלי. אממה, בקיץ גם מייק אפ מאט יראה מרוכך יותר ופחות "נוקשה" מבכל עונה אחרת, הלחות וחום הגוף שלנו יגרמו לו אפילו להבריק מעט. כשיצא ה- Teint Idole Ultra של לנקום בגרסה החדשה 24H עם SPF 15, לא היו לי הרבה ציפיות, תיארתי לעצמי מייק אפ כבד שהדבר החיובי היחיד בו זה היכולת שלו לכסות את הפיגמנטציה שלי שבולטת יותר בקיץ. להפתעתי הוא מצא חן בעיני מהפעם הראשונה שניסיתי והאמת שדי התייחסתי לזה בביטול. רק לאחר כשבוע של שימוש הייתי חייבת להודות ביני לבין עצמי שאני ממש אוהבת אותו, כך שלא מפתיע שכבר כמעט שלשה חודשים אני איתו (ובין לבין כמובן בודקת מייקאפים אחרים...). יכול להיות שהעובדה שמאוד אהבתי את המייק אפ Teint Miracle המאיר גרמה לי לחשוב שממש אין לי צורך במייק אפ כבד יותר ממנו. אבל עם כל אהבתי לטינט מירקל, זה ממש לא מייק אפ שאני יכולה להשתמש בו בקיץ, לא רק שהוא לא יחזיק על העור שלי יותר מדי, הוא גם יבריק אותו מדי וזה ממש לא האפקט שאני מחפשת בקיץ.
הטינט איידול החדש מגיע בעיצוב מרובע בבקבוק מזכוכית חלבית, במותג כיוונו למראה הייטקי מודרני אבל יצא להם מראה שמרני קלאסי לטעמי. אגב, בשום מקום על הבקבוק לא מצוין שזה מייק אפ, תמוה משהו. הוא מבטיח יממה של עמידות, כן, 24 שעות, לא פחות ולא יותר. אז ההבטחה הזו יומרנית לגמרי ובפועל הוא עמיד עלי בצורה נהדרת לאורך כל היום כשבסופו מתחיל להראות סימני דהייה. אין ספק שגם לפריימר יש תרומה לזה. יש לו פורמולה נוחה למריחה שמביאה לכיסוי כמעט בינוני שניתן לבנות לבינוני פלוס. הגימור ממש לא מאט יבש כמו שציפיתי אלא גימור טבעי כמו שאני אוהבת. הניחוח של המייק אפ מדהים אבל מבושם מדי, לגמרי אפשר היה להרגיע אותו בעוצמה, זה בדיוק אותו סיפור כמו עם מקדם ההגנה ג'ניפיק שלהם. מייק אפ נפלא לטעמי, נעים למריחה, עם כיסוי מספק ועמיד. סביר שבעלות נקבוביות ועור יבש יעדיפו לדלג עליו. אחרי כל התשבחות חייבים לציין את העקב אכילס שלו, שהאמת זו בעיה ידועה של לא מעט מייקאפים בארץ - בעיית הגוונים. למרות שהמייק אפ מוצע בלא פחות מ- 15 גוונים וזה מרשים בהחלט, אין גוון אחד מושלם בשבילי, כולם בהירים/כהים/כתומים מדי. הגוון שלי הוא משהו בין מס' #2 Lys Rosé  למס' #3 Beige Diaphane. הפער ביניהם הוא לפחות של גוון אחד באמצע, לפחות. בשביל לגשר על הפער אני פשוט מערבבת ביניהם, בהתחלה העיקרי היה #2 וככל שהקיץ התקרב ה- #3 הפך למרכזי בערבוב הזה. כן, לא ברור איך עם 15 גוונים אין אחד בשבילי. כך שבשורה התחתונה המייק אפ הזה משובח ומומלץ בחום לברות המזל שמוצאות גוון מתאים מהמגוון הקיים.

ה- BB של דיור: נחת

אלו בינינו שמעדיפות מרקמים קלים יותר משל מייק אפ, כמו שהזכרתי בתחילת הפוסט, יכולות לתמיד לפנות למוצרי הלחות עם גוון כשבקטגוריה הזו יש את ה- Tinted Moisturizer (כמו זה של קליניק למשל) וה- BB Cream (Blemish Balm) l. ה- BB בארץ הפך ללהיט בתקופה האחרונה, ולקראת הקיץ מציעים לנו מגוון מותגים את המוצר עם הטייטל הטרנדי הזה. כן, הלהיטים מגיעים אלינו באיחור. בשאר העולם כבר מספר שנים ה- BB הוא שם דבר שנולד בגרמניה אבל הפך לפופולרי בצורה היסטרית אצל האסייתיות וכל מי שמעורה במתרחש בעולם הביוטי לא יכולה שלא להכיר את הקטגוריה החדשה שנוצרה לה. אני לא אשכח איך שבפעם הראשונה שראיתי את הלוגו BB האסוציאציה הראשונה שלי היתה The Bold & The Beautiful... כן כן, הסדרה "היפים והאמיצים". הלוגו הזה של הסדרה חרוט לי כבר יותר מדי שנים בראש, אולי בסבוניות האלו משתמשים ב- BB Cream לכן הם כל כך יפים, לכו תדעו...
יש אינספור הגדרות והסברים ברשת למה זה BB ואני אנסה לתמצת את איך שאני רואה את זה. ה- BB הוא Tinted Moisturizer משודרג, לא רק לחות עם גוון אלא מוצר שתמיד מתלוות אליו הבטחות נוספות אם זה תיקון, הבהרה, הצערה, איחוד גוון - you name it. בדרך כלל ה- BB יכיל מקדם הגנה גבוה (SPF), יהיה לחותי עם גימור בין טבעי למבריק, יציע בממוצע כשני גוונים שמתאימים את עצמם לגוון העור ורמת הכיסוי שלו תהיה אפסית עד בינונית. הוא גם יגיע בדרך כלל בגודל 50 מ"ל כמו בקרם לחות ולא 30 מ"ל כמו במייק אפ. זה בגדול המאפיינים. ה- BB למעשה מציע לנו "לחסוך" במוצרים, הוא גם קרם לחות, גם מקדם הגנה וגם מייק אפ. לפעמים גם פריימר. פתרון נהדר למחפשות בסיס קליל ולחסוך שכבות בקיץ ופתרון אידיאלי לא פחות לחורף בגלל האופי הלחותי שלו.
אפשר לראות שונות מובהקת בין ה- BB האסייתיים לבין אלו המערביים שמושקים ע"י המותגים הבינלאומיים שאפילו התחילו להגדיר את ה- BB כ- Beauty Balm לצד Blemish Balm, זה כנראה שיווקי ומוכר יותר... ה- BB האסייתים נשענים הרבה יותר על הבהרה, הם בדרך כלל בגוון בהיר ונוטים להתבהר עוד קצת אחרי שהתקבעו על העור. ה- BB המערביים נשענים יותר על לחות והצערה (אנטי אייג'ינג) ומוצעים לפעמים במספר גוונים. אלו בגדול הקווים המקבילים בין ה- BB לבין עצמם וכבר היו לא מעט מקרים שניסיתי BB של מותג מסוים שכל קשר בינו לבין BB של מותג אחר היה מקרי בהחלט למעט השם BB...
בגדול BB זה מוצר שאני מחבבת, אבל בשביל ש- BB יהיה מוצלח לטעמי הוא צריך להיות עם מאפיינים שגם נראים באופן ממשי מהשימוש הראשון (כמו איחוד גוון, כיסוי מסוים, העיקר משהו) ולא רק הבטחות בעלמה (הבהרה, תיקון) שאולי אם בכלל נבחין בהן בעתיד. ה- BB היחיד ששורד אצלי כבר כמה שנים ולא עבר לאחר כבוד הלאה הוא ה-  BB M Perfect Cover של Missha המפורסם הנפלא בעל SPF 42, מרקם לחותי עשיר וכיסוי מוצלח, שלאור הפופולריות שלו יצא בגוונים נוספים חדשים ובסה"כ מציע חמישה. ה- BB האחרים שניסיתי הם ברובם מערביים ולחלקם פשוט לא הצלחתי להתחבר, או שהיו שמנים מדי, שקופים מדי, מוזרים מדי. יש גם כאלו שפשוט לא נתפסו טוב על הפיגמנטציה שלי וכאלו שהיו מתאימים יותר לתפקד כפריימר לפנים ולא כתחליף מייק אפ שזה גם אחד מהייעודים של המוצר.

ואז הגיע ה- Hydra Life BB Cream של כריסטיאן דיור. היתה לי מן תחושה ששיחקנו כל הזמן בכאילו כזה ועכשיו הגיע הדבר האמיתי. מה זה הדבר המדהים הזה? לגמרי Love at first site! נתחיל מהעיצוב של השפופרת (מטאלית בגוון תכלת שמיים) עם המשאבה, מאוד מזכיר את העיצוב של מישה, הכי נוח, היגייני ופרקטי שיש. לחיצה אחת מוציאה מספיק חומר לכל הפנים ואם צריך אפשר ללחוץ בעדינות ולהוציא עוד קצת. המריחה נוחה במיוחד והוא נטמע בצורה הרמונית בעור. קשה להתעלם מהניחוח שלו, הורס שאין דברים כאלה, ריח של הביוקר. עד היום יחסית לכל ה- BB המערביים שניסיתי זהו ה- BB עם הכיסוי המרשים ביותר שנתקלתי בו, כיסוי עד כמעט בינוני. קשה להתעלם מזה, מרגישים את השינוי ברגע. המראה אחיד, מואר, נראה בריא והגימור עם ברק סביר, לא מאוד מבריק כמו שקורה הרבה פעמים עם BB. גם העמידות שלו מרשימה יחסית למוצרים אחרים בקטגוריה. הוא בעל SPF 30 ומכיל סרום אנטי אייג'ינג מלחח עם רכיבים אורגניים לחידוש העור, מוגדר כמוצר נוסף בסדרת ה- Hydra Life למניעת סימני הזדקנות. כמו שכתבתי בעבר, לא חושבת שיש מוצר שיכול למנוע סימני הזדקנות אבל בשורה התחתונה הוא מבטיח מיידית עור לחותי, רענן, אחיד ומואר - ומקיים.
עם כל ההתרגשות יש שני דברים שצריך לשים לב: הוא לא זול (350 ש"ח) גם לא יחסית ל- BB של מותגי יוקרה אחרים. אבל זה עניין טכני ושכל אחת כמו תמיד תעשה את החשבון שלה בעצמה, חשוב לזכור שמדובר על כמות של 50 מ"ל ולא 30 מ"ל כמקובל במייקאפים. הדבר השני והמהותי יותר זה הגוון (נו, איך לא?). הוא מגיע בגוון אחד בלבד שכמקובל עם BB אמור להתאים את עצמו לגוון הסקין שלנו (סווטצ'). אממה, למרות שמדובר על גוון מוצלח וניטרלי הוא כהה יחסית (סווטצ' השוואתי). האמת שזה די הפתיע אותי, הייתי מצפה שגוון אוניברסלי לא יהיה כל כך כהה ואני אפילו לא מדברת על זה שבדרך כל ה- BB בהירים. בכל מקרה, כמו מרבית ה- BB הוא טיפה מתבהר אחרי ההנחה אבל לא בצורה משמעותית מדי. כך שמי שרוצה ליהנות מהפלא הזה כדאי לה לבדוק איך הגוון מתקבל עליה לפני המיזוג הנכסף שלה איתו (סרטון הדגמה). בהירות מאוד, בטח לבנות קיר, לא ימצאו בו מזור (סרטון משעשע). אלו בינינו שמעודכנות גלובלית בוודאי שמו לב שלדיור יש BB נוסף שנקרא Dior Snow שאינו קיים בארץ. בניגוד ל- Hydra Life שהיא סדרה שמשלבת לחות ואנטי אייג'ינג, ה- Dior Snow היא סדרה שעובדת בעיקר על הבהרת העור ומותאמת לדרישת העור האסייתי. בנוסף, הוא מגיע בשני גוונים, אני זוכרת שגם הוא הושק בהתחלה בגוון אחד אבל מהר מאוד יצא גוון נוסף בהיר יותר, כך שאולי יש תקווה גם לנו. מוצר נוח ומהיר לשימוש. נחת.

טאץ' אפ סטיק של בובי בראון: כשהמייק אפ מקבל חיים משל עצמו

אחת הבעיות שיש לנו עם המייק אפ זו העמידות במיוחד כשהוא דוהה באזורים מסוימים בפנים ואז כאילו נוצרים לנו "חורים" של גוון בסקין שדורשים כיסוי. בקיץ התופעה הזו בשיאה, כאלו העור דוחה מעליו הכל. לסחוב את המייק אפ איתנו בתיק זה ממש לא לעניין ואני אישית לא עושה את זה למרות שאני מכירה כמה שכן. הפתרון שמצאתי זה ה- Face Touch Up Stick של בובי בראון שמגיע באריזה דקה בדומה לקונסילר או שפתון. זהו מייק אפ דחוס בעל כיסוי גבוה יחסית שמאפשר לנו לחדש את המייק אפ באזורים נקודתיים. לי למשל יש צורך קבוע בזה באזור האף שזה אולי האזור הכי פחות עמיד, שלא לדבר בתקופות של צינון וקינוחי אף... לאחרות זה יכול להיות צורך באזור הסנטר, לאדמומיות אקנה וכו' (לא מיועד לאזור העיניים, בשביל זה יש קונסילר). המרקם הקרמי שלו נוח למריחה וטשטוש גם בעזרת האצבע, הוא ממש נטמע בעור, סוג של פלסטר למייק אפ. הוא מוצע בכ- 20 גוונים שמותאמים בעיקרון למייק אפ סטיק של המותג. אבל כל אחת יכולה למצוא את הגוון שלה שישתלב עם המייק אפ שלה בצורה מוצלחת. אני משתמשת בגוון #3 Beige שמתאים למרבית המייקאפים שלי. כן, כמו שבטיפוח בקיץ יש לנו את מוצרי ה- To-Go שלנו, אז זה מוצר טו-גו קלאסי שלא תופס מקום או מכביד במשקל. הוא גם מעוצב בצורה יפה ונקייה בשחור גלוסי עם הטבעת שם המותג עליו בלבן. אבל לפני שאנחנו ממש מתרגשות מהמוצר הנפלא, ובדומה לדיור פה, לאור העובדה שאין הנחות על המותג חייבים לציין את המחיר הלא זול של המוצר (145 ש"ח). אבל כידוע על נוחות משלמים ובנוסף לזה כמו תמיד בארץ הכל יותר יקר. בכל מקרה, יקר או לא, זה לא הפריע לסטיק להפוך לאחד מהבסט-סלרים (רבי מכר) של המותג וזה לא מפתיע אותי בכלל, מוצר מוצלח שסוגר לנו את הפינה מהר כשצריך אותו.

פודרה של גרלן: מניעת הברקות של הביוקר

לא משנה באיזה מייק אפ אנחנו משתמשות - בסוף נבריק, במקרה הטוב בצורה אולי חיננית אפילו, במקרה הרע כמו כדור דיסקו. כן, אני מניחה שכל אחת מכירה את העור שלה ואיך הוא מגיב לביצת הלחות  הקיצית שלנו. אבל מה שלא יהיה, כולנו צריכות פודרה לנטרל את ההברקות האלו. האמת שאני לא בעד פודרות סופר מאט, אישית אני לא אוהבת את זה, זה נראה לי מסכתי ומבגר. בשילוב חידוש הפידור לנטרול השפעות הלחות זה לפעמים נראה כמו ביצה טובענית עם המייק אפ. חשוב שהמייק אפ והפודרה שלנו יחיו בשלום, אני לא יכולה להשתמש גם במייק אפ עמיד עם כיסוי וגם בפודרה רצינית כבדה, זה טו מאץ' בשביל הסקין שלי. אני מעדיפה פודרות דקות, עם גוון קל אם בכלל, בעלות גימור מאט-טבעי. למרות שהעור שלי בקיץ נוטה למעורב שמן, אני ממעטת בלחדש את הפודרה, אין לי בעיה עם הברקות קלות. כשאני כן מחדשת אני משתדלת לעשות את זה כשאני בסביבת מזגן ולאחר שספגתי את השמנוניות (טישיו, דפי בלוט) כך שהחידוש יהיה אפקטיבי.
הקיץ הפודרה שתלווה אותי היא ה- Météorites Compact של גרלן, גרסה דחוסה בגוון אחיד לפודרת הכדוריות האהובה. הסיבה שהיא נבחרה למלאכה זה פשוט בגלל שמצאתי אותה בשידת האיפור שלי, היתה חבויה שם מהקיץ שעבר ופשוט שכחתי ממנה... היא מגיעה בשלשה גוונים ואני זוכרת שכמובן באופן טבעי לקחתי בזמנו את הגוון הכהה #03 Teint Dore. אבל כשהגעתי הביתה התעשתי ואמרתי לעצמי שמספיק עם כל השריטה הזו להשגת גוון עור כהה, מה ים ברונזר טרקוטה לא מספיק טוב? אז החלפתי ל- #02 Teint Beige. האמת שאני יכולה לחיות עם שלושת הגוונים כי הם לא מאוד פיגמנטיים (סווטצ'). המרקם דקיק וקטיפתי, בשילוב ניחוח הסיגליות הסופני לפעמים בא לי לפדר את עצמי לדעת. הפורמולה רכה מאוד, אולי מדי, צריך להיזהר שהמוצר לא יקבל מכה, כי היא יכולה להיות אנושה. הגימור שלה מאט טבעי, לא כבד ולא מסכתי. מי שזקוקה בקיץ לפודרה עבה לנטרול ההברקות שתדלג על הפודרה הזו. אי אפשר להתעלם מהעיצוב הגרלני ההורס, הפודרה מגיעה באריזה עגולה מתכתית כהה קטנה וקלה עם ההטבעה של המטאוריטים על המכסה וגם בתוך הפודרה עצמה. מוצר מדהים בתיק האיפור To-go. אין ספק שבחום הזה אם כבר צריך לחדש את הפודרה אז זה לגמרי יותר כיף לעשות את זה עם מוצר גרלני מעוצב כזה.

שפתונים של YSL: היסטריים!

קיץ הוא לא קיץ אמיתי בלי עומס חום, ים, דרינקים קריריםברונזרים ושפתונים בוהקים. אם יש משהו שאני נהנית ממנו באיפור בקיץ זה לגמרי השפתונים הצבעוניים, הם מכניסים חיים לכל המראה שלנו.  הסדרה האהובה עלי ביותר כידוע היא ה- Rouge Volupté והעובדה שהשפתונים בסדרה כוללים SPF 15 הופכת אותה לנהדרת לקיץ. השפתונים האלו לחותיים עשירים בעלי כיסוי מלא ויש להם גוונים הורסים, כמו ה- Nude Beige #01 וה- Peach Passion #13.
הפעם לקיץ בחרתי בשני גוונים בוהקים הורסים (סווטצ'ים) שיש לי שאני מאוד אוהבת: הראשון הוא #30 Faubourg Peach שהוא אפרסקי בוהק מושלם שכבר מראה סימני גסיסה מרוב שחרשתי עליו, גוון מושלם שמתאים לכל לוק. השני הוא #27 Rose Paris בגוון ורוד חזק שנוטה לקורל, גוון סקסי לוהט ובוהק. זה הגוון הכי מיוחד שיצא בסדרה הזו לטעמי ולכן גם האהוב עלי ביותר. מי שאוהבת שפתונים קיציים לוהטים שלא תדלג על השפתון ההיסטרי הזה.

משקפי שמש: הכי שיק שיש!

באיפור הקיצי אלו לטעמי המוצרים החשובים, מוצרי הסקין והשפתיים. גם על מסקרה אסור לוותר באיפור המינימלי שלנו. אבל אם נבחר לדלג על הצלליות זה לא ממש נורא, רוב הזמן אנחנו עם משקפי שמש גם ככה. האמת שזה ממש כיף, משקפי שמש מוסיפים לטוטאל לוק שלנו כך שהאזורים החשופים הם הסקין והשפתיים.
אני מתה על משקפי שמש ויש לי אוסף די מכובד שחלק ממנו כבר הופיע פה. אני זוכרת כשנתקלתי בזמנו במשקפיים של D'SQUARED2 בחנות מאוד אקסלוסיבית (טוב, פלצנית). משקפיים מרובעים ענקיים הורסים. אבל תג המחיר היה גבוה. מאוד גבוה וההנחה היתה די זניחה. במקרים כאלו אני בדרך כלל לוקחת יום יומיים זמן בשביל לשכנע את עצמי שאני פשוט חייבת אותם. נכון, זה בשביל המצפון בעיקר... כשחזרתי לחנות כמובן שהזוג התאדה לו ללא אפשרות להזמין זוג חדש כי ליבואן פשוט לא היה. האכזבה שלי אחרי כל הציפייה והשכנוע העצמי רק גרמה לי עוד יותר לחשוק בהם. אבל מי כמוני מתאפסת מהר ובתושייה רבה כמובן שלא רק שהשגתי לבסוף את המשקפיים, זה היה גם בהנחה משמעותית מאוד. מרוצה וטובת לב נהניתי מהם מה שכמובן לא מנע ממני לרכוש זוג חדש של מארק ג'ייקובס בערך שלשה חודשים מאוחר יותר...
בכל מקרה, המסר הוא שאל תוותרו על משקפי שמש איכותיים בקיץ, זה בריא יותר, חוסך זמן במלאכת האיפור וגם מאוד אופנתי. במזג האוויר הקיצי כשכולם מסתובבים כמו זומבים בחוץ, משקפי השמש שלכן והשפתון הצבעוני יכולים לעשות את כל ההבדל.


ID

Photo Finish
Foundation Primer
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 180 ש"ח

Teint Idole Ultra 24H
SPF 15
Lys Rosé #02, Beige Diaphane #03
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 235 ש"ח

Hydra Life
BB Cream
Enhancing Moisturizer For Immediate Beauty
SPF 30
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 350 ש"ח

Face Touch Up Stick
#3 Beige
גודל: 2.3 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 145 ש"ח

Météorites Compact
Pressed Powder
Illuminating and Mattifying
#02 Teint Beige
גודל: 7 גרם
ייצור: צרפת
מחיר 324 ש"ח

Rouge Volupté
Silky Sensual Radiant Lipstick
Faubourg Peach #30, Rose Paris #27
SPF 15
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 199 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: הפריימרים והמייקאפים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

95 תגובות:

  1. הצחקת אותי עם הסיפור על המשקפיים,
    גם אני מתעקשת תמיד למצוא בדיוק את מה שאני מחפשת
    :-)
    מצטרפת להמלצה שלך על הפודרה של גרלן, היא מצוינת.
    מחכה לפוסט השלישי בסדרה ....

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, תשמעי אורלי זו פשוט התמכרות שקשה להיגמל ממנה...
      אולי ישתלם לי יותר לפתוח חנות משקפיים, בחיי...LOL
      לגמרי פודרה נהדרת, פינוק!

      מחק
  2. כמו שכבר אמרתי, אין לך את ה-BB הנכון. הנכון הוא מאט, עם כיסוי מבהיר מלא, לא שמנוני ולא דליל.

    השבמחק
    תשובות
    1. מתי אמרת את זה?... ועל איזה BB את מדברת?...
      ולמה שאני ארצה גימור מאט? ומה זה בכלל כיסוי מבהיר מלא?
      ממי, בסה"כ משפט אחד כתבת וכמו תמיד לא הבנתי ממנו כלום....LOL
      בכל מקרה, חכי שתנסי את הדיור ונדבר אח"כ.

      מחק
    2. חכי שתנסי את של ביו אססנס ונדבר אחר כך.

      מחק
    3. חחח, בואי נאמר שהדיור הרבה יותר זמין ונגיש כך שהסיכוי יותר גבוה שתנסי אותו לפני שאני אנסה את הביו אסנס.

      מחק
    4. חחחחח. לייק.

      מחק
  3. המשקפיים הורסות!!!!!!!!!! מכירה את המחלה הזו:) ואגב, אין לך מושג איזה חיוך עלה על פני כשתיארת את חווית ההתלבטות ואת הרגע הזה שזה בסוף לא יוצא לך מהראש ואת יודעת שאת פשוט חייבת את זה. טוב, אנחנו לא ממש חייבות, זה עניין של רצון רגשי ומטורף שרק נשים מבינות את מהותו.
    נכנסתי לקישור של d'squared2, נדלקתי על הסרטון בדף הבית. מקסים!
    לגבי הbb cream - אז זה מחליף את הלחות והמייקאפ? ז"א שאין צורך להשתמש בלחות ומייקאפ כששמים bb cream? עדיין לא יצא לי להתנסות במוצר הזה. אין לי משיכה אליו, לא יודעת למה אבל אולי באמת לקיץ זה פיתרון טוב. יש לי חברה ששמה לא מזמן את ההוא של גרנייה ואני חייבת לציין שמשהו נראה זוהר יותר בפנים שלה. גם הבחורה שבסרטון שבחרת, נראית יותר זוהרת. ויופי של סרטון, מאד מצאה חן בעיני הצללית של אסתי לאודר בה היא השתמשה - אוהבת גוונים טבעיים.
    לגבי פודרות, כבר כתבתי באחת התגובות שאני מחוברת כמו חמצן לבלוט של מאק. לא אוהבת להבריק, בתמונות זה יוצא זוועה בעיני. המצחיק הוא שבן זוגי לשעבר טען שההברקות האלו סקסיות בעיניו - נו גברים...
    השפתונים של ysl מדהימים, שלא לדבר על האריזה שהיא אקססורי בפני עצמו. אנסה מתישהו את מס' 30, נראה מדהים, בכלל האפרסקים בעיני מאד נשיים.
    אגב, אני עדיין בתהליכי התיידדות עם ה body, היום שוב ניסיתי אותו, מתחילה התאהבות קלה:)

    תודה,
    נהניתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דנה, התמונה בהחלט לא עושה חסד למשקפיים, הם סופניים!
      את צודקת, הרכישות שלנו יותר עמוקות, לא בחטף, מאוד רגשי.
      דיסקוורד הוא מותג מדליק לגמרי! היתה להם בזמנו גם קולקציה מוצלחת עם מאק.
      כן, בעיקרון ה- BB מטרתו להיות לחות + הגנה מהשמש + מייקאפ. אבל זה עניין של הרגשה. אני לא מרגישה צורך בלחות איתו ויש כאלו שכן. יש BB שבכלל מתאימים יותר לשמש כפריימרים כי הם שקופים תכלס, כלומר להחליף את הלחות והמקדם והפריימר ומעל להניח מייק אפ בשביל הכיסוי. צריך לנסות ולראות, כל BB הוא סיפור אחר. ממליצה לך לקחת דוגמית משניים שלשה סוגים של BB ולהתרשם מה זה המוצר הזה.
      הבלוט של מאק מעולה אבל באמת מעניקה מראה מאט לגמרי. האמת שלא מפתיע אותי שהוא אמר לך את זה, הברקות זה טבעי וסקסי יותר, לא מראה עייף לסקין כמו גימור מאט.
      השפתונים האלו שלמות מבחינתי, גוון 30 המפיל חוסל, מה שאת רואה בתמונה זה מה שנשאר ממנו...
      you don't say! תשמעי, זה באמת אחד הבשמים החזקים שיצאו ולא בגלל העיצוב....חחח

      מחק
  4. ואני לגמרי התלהבתי מהשפתונים נראים מהממים וקיצים! צבעים מדויקים ונכונים לעונה. כיף לקרוא!

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי, השפתונים האלו סופניים, בחיי!
      לא פלא שחרשתי עליהם למוות...LOL
      תודה רבה :)

      מחק
  5. רוצה הכל!! ואת המשקפיים יותר מהכל!!!

    השבמחק
  6. כל כמה שאני אוהבת קיצורי דרך וססבורה מעט זה הרבה, קריאת הנפלאות על אודות הפריימרים גרמה לי לחפש את "האחד". לעיניים התחלתי באורבן דיקי ועכשיו את עופרה - מדהים כמה שזה שינה לי את דגנון והנאת האיפור, שידרג לאין ערוך

    פריימר לפנים - ניסיתי דוגמית סמשבוקס (לבן או ירוק נראה לי, כבר לא זוכרת), קלרינס ולוריאל. קלרינס מצא חן וגם לוריאל אך ההבדל לא כזה שגרם לי להכניס אותם לשגרת איפור הבוקר אלא יותר בחופש ויציאות.

    טיינט איידול אולטרא בגרסתו הקודמת היה אחד המ.אפים המעולים שהיו לי. לא ניסיתי את הגרסא החדשה - אין לי ספק שהכיסוי לא יספק אותיף מראה שמרני קלאסי זה הכי בעיני. הקטע של הבחירת גוונים למכירה בארצנו הקטנטונת כלל לא נהיר לי, מישהו שם יושב ומלחיט, הבא נביא גווני ביניים? מתסכל, לא רק בלנקום , יש לי תחושת דה זה וו, שכבר דנו בזאת.

    לאיפור של דיור הייתי מכורה, ו BB עם התיאור שלך ו 30SPF, נשמע מציאה (לחסרות פיגמנטציה) אבל גוון אחד? לא ממש הבנתי. הייתי ממש שמחה ל BB סביר ליציאות קלות ושישי כשלא בא לי לשים "שפכטל" (יחסית כן...)

    הסטיק של הוהי לא יצא לי להיתקל אבל נשמע מוצר מעולה, אז אם זה כך, כן צריך לשלם,זה גם אמור להספיק לזמן ארוך אם נשתמש בו To-Go בשעת הצורך, ונוחות נשיאה בתיק גם שווה תשלום. יבדק במהרה. מתאים לכל סוגי העור?

    בס.פארם השכונתי שמו סטנד קרטון משוב ועליו הפודרות/ברונזרים של גרלן, עומדת בפיתוי כי בורז'ואה מושלמת עבורי לעונה, אבל הם מפתים ביופיים!

    השפתונים מרהיבים בעיצובם ולא פחות בגוונים, לא אתפלא אם יראו עלי מחזירי אור, כמו שקורה לי עם רוב הגוונים העזים שהמלצת עליהם , לא מתאימים לי וזה מרגיז!

    על צלליות מוצאת עצמי מדלגת לעיתים, לא רק בגלל משקפי השמש אלא שהעבודה הרבה מול מחשב בתוספת של חוסר בשעות שינה לפעמים, גורמת לכבדות בעיניים אבל.......
    לא מוותרת על מסרה ועל כך אני מודה לך, זה בזכותך, נוכחתי כמה היא משדרגת את המראה (וגם הג'ל של ארדל תרם מעט להארכת הריסים מה שמשדרג כל מסקרה)

    אוהבת מאוד משקפי שמש, אך מוכנ לרכוש אותם רק בהנחה גדולה. בפעם היחידה ששילמתי מחיר מלא על משקפי פרדה, ממש כשיצאו (הדגם עם הכוכבים על הידיות, זוכרת?)הבטחתי לעצמי שאממש אותו וחרשתי עליהן בלי סוף עד שהידיות נשחקו ולהזמנת ידיות חדשות ביקשו ממני מחצית הסכום שעלו לי כי זו הזמנה מיוחדת, מאז לא קונה משקפי שמש במחיר מלא, אין סיבה.

    פוסט קייצי ומלבב כהרגלך, קיץ קריר ומרענן לך דנרה.
    (אם יש ג'יבריש סילחי לי, עייפה מכדי לעשות הגהה)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, פריימרים לעינים זו המצאת המאה לדעתי, אין דברים כאלה והפריימר של OFRA הוא הטוב ביותר שנתקלתי בו עד היום, לגמרי המועדף עלי.

      הפריימרים של קלרינס ולוריאל מאוד שונים מהפריימרים של סמאשבוקס.
      זה של קלרינס מאוד גריזי לטעמי, הלוריאל נחמד ונעים, קצת כבד לי.

      למה את חושבת שהכיסוי של הלנקום טינט איידול החדש לא יספק אותך? יש לו כיסוי מעולה שאפשר לבנות עד בינוני פלוס. עניין הגוונים אינו נהיר גם לי, במיוחד כשיש כל כך הרבה גוונים איך עדיין הצליחו לפספס ככה?....

      כל BB זה סיפור בפני עצמו, הם לא דומים אחד לשני. וכן, רוב ה- BB מגיעים בגוון אחד שניים, זהו. גם לאסתי לאודר יצא עכשיו BB בשני גוונים למשל. זה כאילו מוצר שמתאים עצמו לגוון העור. ככה גם עם הדיור רק שהפיגמנט שלו כהה משמעותית מ- BB אחרים שניסיתי. כדאי לך לארגן דוגמית ולנסות BB כלשהו בשביל להתרשם.

      הסטיק של בובי פתרון נפלא טו גו.
      לפי מה שהבנתי הוא מתאים לכל סוגי העור ואידאלי לעור רגיל ומעורב.

      אם יש לך ברונזר מוצלח שאת אוהבת אז תכלס זה מה שחשוב.

      השפתונים האלו מדהימים, הקטע בקיץ זה לבחור בגוונים בוהקים אבל בהחלט צריך להרגיש איתם נוח. זה לא לכל אחת.

      שמחה לשמוע, העיקר שאת לא מדלגת על מסקרה, היא באמת עושה את ההבדל הכי משמעותי באיפור העיניים.

      אני מסכימה, משקפי שמש כמו איפור תמיד כדאי לרכוש בהנחות גדולות. אבל יש דגמים כמו הדגם כאן שמגיעים ביחידות בודדות, הם מאוד יקרים (כמעט 3K) ועדיין נחטפים. מי שרוצה אותם ממש לא יכולה לחכות להנחה.

      תודה רבה, שמחה שאהבת את הפוסט!
      אמן קיץ קריר לכולנו...:)
      (חחח, נראה לי שהתגברתי על רוב הג'יבריש)

      מחק
    2. המצאת המאה עם עוד כמה דוגמת טמפונים, כרטיס אשראי, מיקרוגל - אופסי נסחפתי לתחום אחר.

      אני מרגישה את הפיגמנטציה שלי כעונש אחזרי ומחפשת תמיד כיסוי מלא, עכשיו שאת ממליצה, לדעתי יש לי דוגמית, אחפש אותה, או אבקש בפארם ואתרשם - בינוני מייד נותן לי אסוציאציה של - לא מכסה מספיק. (בשישי יצאתי לדואר ולקניון לי מ.אפ בכלל, רק מסנן קרינהומשקפי שמש בעלות נוכחות. לא יכולתי...)

      הקנקן של השפתונים הלל מפתה מאוד - ועם המבצעים שיש לאחרונה, עוד יותר.

      זה טיפ שאני מברכת אותך עליו יום יום, מספיק מ.אפ, פודרה סומק שפתון ומסקרה וטוב לי עם עצמי.

      מצדיעה לך, כי הג'יבריש שלי די תכוף, מה גם שלפעמים אות אחת נותנת משמעות שונה לגמרי למשפט, בהזדמנות אספר לך על אחת, מפדחת ומשעשעת כאחת.
      מה שלא יהיה מעדיפה זאת על החורך!

      מחק
    3. חח, כן, טוב המצאת המאה בתחום האיפור.

      אין כמעט מייקאפים שיש להם כיסוי מלא אמיתי, מייקאפים כאלה הם בעיקר להפקות וצילומים, כמו זה של קריולן למשל. כיסוי בינוני זה מצויין ומספיק לפיגמנטציה של הרוב (לא מדברת על כתמים היסטרים חומים). אם יש לך כבר דוגמית אז באמת חבל לא לנסות.
      לפעמים זה מספיק, הרי תכלס משקפי השמש מכסים לנו על הפנים, לא צריך הרבה יותר מזה.

      הקנקן של השפתונים מפתה אבל גם מה שיש בתוכם שווה חבל"ז. מקווה שתאהבי את הפורמולה.

      כן, אי אפשר בלי איפור בכלל, אבל איפור מינימלי זה מאסט, כל אחת עם המוצרים המינימלים שלה. לא פשוט להתאפר בקיץ...

      את מאתגרת עם הג'יבריש אבל אני מצליחה לחיות עם זה ;)

      מחק
  7. הו פריימרים, נקודה רגישה. דווקא עכשיו אני משתמשת בהם פחות כי אני מרגישה שאני לא יכולה עוד שכבה על העור. גם לחות, גם הגנה, גם פריימר, גם מייקאפ, גם פודרה - אני מתחילה להזיע רק מתיאור השכבות...
    אבל זה באמת בעיה כמו שאת אומרת, דווקא עכשיו שזה הזמן המושלם לכל מרקמי ה-BB, דמי מייקאפ you name it אני מוצאת שאני לא יכולה להשתמש בהם כי גם העור שלי במצב פחות טוב בעונה הזאת וגם הם לא עמידים ו/או מבריקים מידי.
    מה שקורה שבכל ה-BB'ס אני משתמשת כמוצר all in one - לחות+הגנה+בסיס ואז מעל אני מורחת מייקאפ. ככה זה גם עוזר לי לבנות מעט יותר כיסוי וגם אני חותכת את כמות המוצרים שאני משתמשת בהם.
    ונחמד שדיור סופסוף הביאו את ה-BB לכאן! אני האמת יותר מסוקרנת מסדרת SNOW ששמעתי עליה רבות ונצורות. את סדרת הידרה אני מכירה ואוהבת, קרם העיניים וקרם הפנים שהיו לי מהסדרה היו מאד מאד מוצלחים. לא מפליא אותי שגם ה-BB מעולה.
    והמשקפיים מהממות! שיהיה קיץ נעים וממוזג :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. השכבות בקיץ זה לגמרי סרט, חייבים לצמצם משהו, אין ברירה.
      הלחויות עם גוון זה פתרון לא רע בכלל לזה בקיץ.
      זה מה שכתבתי, חלק מה- BB מתאימים לשמש כפריימרים ולא כתחליף מייק אפ ממש כמו שאת עושה, זה עדיין בהחלט חוסך שכבות.
      במשלוח הראשון של דיור לארץ ה- BB היה סולד אאוט, קולטת?... הייתי בהלם מזה.
      גם לסדרת ה- SNOW נגיע בסוף, אל דאגה ;)
      תודה, לצערי התמונה לא עושה חסד למשקפיים ההורסים האלו!
      שיהיה בהחלט קיץ קריר לכולנו, מתי זה ינואר?....P:

      מחק
  8. התגובה שלי תהיה קצרה ובכל זאת - פוסט מושלם כרגיל. הכי כיף להתחיל אתך את היום מותק, פשוט אין עלייך. xoxo

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נשמה, אין כמוך בפרגון :)

      מחק
  9. האמת שהמון זמן אני מתלבטת על קניית פריימר. אין לי מושג אם עדיף לעיניים או לכל הפנים (אי אפשר גם וגם? נכון?). בגלל הקיץ, אני יותר נוטה לכיוון ה"אני צריכה", כי זה דיי באסה בסוף היום לראות את האיפור דוהה.

    הצחקת אותי עם הסיפור על המשקפי שמש.
    לצערי, יש לי פנים קטנות וכמעט אף משקפי שמש לא מתאימות לי:(

    השבמחק
    תשובות
    1. הדר, הבחירה בפריימר זה בהתאם לצורך האישי שלך. אם את קבוע משתמשת בצלליות אז ברור שפריימר לעיניים זה מאסט. אם יש לך בעיית עמידות של המייק אפ, או שאת רוצה להחליק ולתקן את העור אז פריימר לפנים. לא מומלץ להניח פריימר לפנים על העיניים, זה כבד לעור שם וגם מבחינת חומרים זה לא מומלץ.

      חחח, מאחורי כל זוג משקפי שמש שלי יש סיפור...קטע.
      אין דבר כזה ששום משקף לא מתאים לך, יש דגמים שמיוצרים לפנים כמו שלך, את פשוט צריכה לחפש. הפנים שלי למשל מאורכים ולמרות זאת אני לוקחת תמיד משקפיים ענקיים שיוצאים בצדדים, זה הורס!

      מחק
  10. אז התוודות קטנה, התרחקתי מהבלוגספירה לכמה ימים, ובכלל מכל קשר אינטרנטי, הפוסט הזה היה הראשון להופיע לי במייל אז נכנסתי, וממש נהניתי ממנו. חייבת להודות שפריימר לפנים פשוט משפר את כל חווית האיפור שלי, אני כרגע עם מאק, אבל פוזלת לקראת אחרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, שמחה שנפלת על פוסט שאהבת ממש :)
      פריימר זה בהחלט מוצר שחבל שאין אליו יותר מודעות כי כמו שאמרת פריימר איכותי עושה הבדל משמעותי.

      מחק
  11. הי בעקבות הפוסט הקודם נרכשו קרם הלחות של וישי וסיטי בלוק של קליניק. שניהם נהדרים אבל לא יחד. המייק אפ נראה זוועה כששמה את שניהם האם גם את נתקלת בבעיה זו? לי יש עור שמן ואני כן צריכה פודרה "חזקה" יש לך המלצה על אחת שכן מנטרלת אך לא נראית מסכתית? אני מתה לקנות את הפודרה של גרלן...והמוצר הכי שמיש אצלי כרגע זה דפי בלוט יש לי כרגע בשימוש את שיסיידו ומאק בקשר למייק אפ עמיד לעור שמן עם נקבוביות מה כן מומלץ? אולי גרלן? סליחה על החפירה... קונה בטוח הסטיק של בובי והשפתון!!! כרגיל פוסט נהדר

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל תתחדשי על הרכישות המשובחות!
      תשמעי, החיבור בין המוצרים שלנו מאוד חשוב ועובד אחרת על כל אחת. כמו שכתבתי בפוסט הקודם, חשוב שהמייק אפ יעבוד טוב עם מה שיש מתחתיו ומקדמים אחרים לא עבדו אצלי טוב בחיבור הזה. אבל עם המוצרים שהזכרת לי לא היתה בעיה כזו, להיפך, הם עובדים נהדר עם המייקאפים שלי. ניסית לשים את המייק אפ על הלחות בנפרד ועל המקדם לבד? כך את יכולה אולי לגלות מה מפריע למייק אפ. האמת שהלחות שלל וישי ממש קלילה והמקדם של קליניק עובד גם כמו פריימר, מעניין באיזה מייק אפ את משתמשת.
      בנוגע למייק אפ בהחלט הייתי ממליצה לך לנסות את הגרלן אקסטרים ואת הקלרינס אברלסטינג. את ממש לא חופרת, מצחיקה!
      פינוקים מעולים בחרת :)
      תודה רבה!

      מחק
    2. הי דנרה תודה על התגובה המהירה.אני משתמשת בדאבל וור בקיץ ויש ליגם את האבר לסטינג. המייק אפ יושב לא אחיד על הלחות והסיטי בלוק .רק על הלחות הוא נהדר! ניסית את הסיטי בלוק יחד עם הלחות של וישי? כי בפוסט דיברת על הלחות ומקדם של לנקום...תודה דורית

      מחק
    3. נכון שדיברתי על הלנקום אבל כמובן שניסיתי את הקליניק עם הוישי, זה הדיפולט שלי תמיד לבדיקה. אני רגילה כבר שנים לקליניק ויודעת איך הוא מתנהג אז קל לי יותר להתרשם ככה.
      לפי מה שאת מתארת יכול להיות שהחיבור אצלך לא עובד טוב עם הקליניק. עם הלחות זה הגיוני שמסתדר כי הלחות הזו קלה ומשאירה את העור צח. מקדם ההגנה הוא שונה לגמרי, הוא שמן יותר. שני דברים אני ממליצה: לא להעמיס יותר מדי מהלחות והמקדם, אולי את מורחת בנדיבות. בנוסף, לתת למקדם כמה דקות להתקבע על העור לפני שאת מניחה את המייק אפ. הדאבל וור מייק אפ מאוד כבד ויכול להיות שמשהו מתנגש שם. אני הייתי חושבת דווקא שזה ירכך את המראה של הדאבל וור. עדכני בהמשך אם זה עובד או שעדיין יש בעיה...

      מחק
  12. הי דנרה,
    תודה על רשומה מהממת ומחדשת (כתמיד)
    שאלה- אני, חובבת מותגי היי-אנד שכמותי, התמכרתי לפודרה של ביוטי קייר- היית מאמינה? אני לא מאמינה על עצמי. בכל מקרה כל פודרה אחרת משום מה לא מצליחה להחליף אותה בעיני ואני אפילו לא יודעת למה זה כנראה כוחו של הרגל. (זו פודרה מאט ועבה ולדעתי לא טבעית, יצא לך במקרה לבחון אותה?!)

    האם תוכלי בבקשה להמליץ לי על פודרה מההמת שבעינייך היא ה-פודרה כדי שאוכל לגלח את הבושה ממדף התמרוקים שלי?!

    תודה!
    ל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק!
      חחח, שיעשעת אותי עם הסיפור הזה.
      אני לא ניסיתי את הפודרה הזו, אבל תכלס, אם את אוהבת אותה אז למה להחליף בעצם? היא גם טובה לך וגם המחיר שלה בטוח מזערי.
      אני יכולה להבין שמפריע לך המותג, גם אצלי זה לא היה עובר...LOL
      במה השתמשת בעבר? ניסיתי את הבלוט של מאק? נשמע שזה מה שאת מחפשת :)

      מחק
  13. אני אתחיל דווקא מהטיינט מירקל- כל מילה שאמרת היא בדיוק מה שאני חושבת עליו.
    אני כן הצלחתי למצוא את הגוון המתאים לי, ואני משתמשת בו בשבועות האחרונים- הוא באמת נותן מראה אחיד וטוב, והוא הרבה יותר עדין מהטיינט המקורי. אבל הריח שלו... ממש ממש חזק.. פשוט להוריד מכמות הבושם בו, והוא יהיה מושלם מבחינתי.
    בימים שבהם הלחות שואפת לאינסוף אני משתמשת בפריימר, אבל כמוך אני לרוב לא צריכה אותו, רק במקרים קיצוניים, ולכן פריימר מחזיק לי שנים...
    עוד מהקיץ שעבר אני רוצה לנסות את הפריימר של סמאשבוקס, אבל זה שיש לי לא מתכנן להסתיים=\.
    הBB של דיור בהחלט מוצר שכובש אותך מהפעם הראשונה, וממש אהבתי את הצבע של האריזה... אבל המחיר... אפפסס קצת יקר =]
    השפתונים שבחרת מעולים- אני מאוהבת בסדרה הזו, החל מהעיצוב ועד הגימור המושלם שמתקבל על השפתיים.
    ולסיום- משקפיים הורסות בריאות! (יש לי פטיש היסטרי למשקפי שמש...)

    השבמחק
    תשובות
    1. פיצ'ה, כל מה שכתבת מתייחס לטינט מירקל או לטינט איידול?... נראה לי לאיידול ;)
      באמת מייק אפ מוצלח ורק הבישום הזה מוגזם בעליל.
      גם אני שמחה שאני יכולה לוותר על הפריימר לפעמים אבל בלחות הכבדה זה באמת מאסט.
      אגב, את יכולה לקחת לך דוגמית בינתיים ולהתרשם ממנו ומההבדלים בינו לבין הפיימר שלך (איזה יש לך?).
      ה- BB של דיור הפתיע אותי ברמות, כמו שכתבתי אין ספק שהמחיר לא זול והעובדה שמגיע בגוון אחד כהה גם בעייתית לחלקנו.
      גם אני מאוהבת ברוז' וולופטה של YSL, שלמות!
      תודה מותק, אני הרוסה על המשקפיים האלה, פטיש יקר, אה?...LOL

      מחק
    2. גררר התכוונתי לטיינט איידול!
      זה מה שקורה למי שמגיב בשעה 03:22...
      אני בנתיים עם הלוריאל סטודיו פיקס (מבינה כמה זמן הם מחזיקים לי?) ויש עוד בשפע.
      אפריל מחזיקים דוגמיות? אז פעם הבאה אני אלך על זה

      פטיש יקר בהחלט... ובתוכו יש חיבה ענקית לרייבאנים... במיוחד וינטאג'ים....

      מחק
    3. חחח, זה מה שחשבתי :)
      כיף לך שמצאת גוון מתאים!
      לא להאמין שהסטודיו סיקרט מחזיק לך ככה הרבה זמן, זה באמת אומר שאת כמעט לא משתמשת.
      באפריל יש דוגמיות של הפריימר השקוף הקלאסי. מקווה שלא יהיה סרט להשיג אחת.

      אוח, גם אני חובבת רייבאנים, יש לי כמה וכולם הטייסים הקלאסי בגוונים וצורות שונות.

      מחק
  14. בסיפור עם המשקפיים הזכרת לי אותי :) גם אני נותנת לי יום "לחשוב על זה" (שלא לומר להמשיך לשכנע את עצמי שאני צריכה אותם...) וחוזרת למחרת חסרת מנוחה עד שאני קונה את הדבר הזה. LOL

    למעט ה BB קרם שלא ניסיתי, אני אוהבת את כל המוצרים בפוסט הזה.
    הפריימרים של סמאשבוקס מעולים, המייקאפ של לנקום בהחלט עשה לי את זה (בדיוק כותבת עליו...), הפודרה הדחוסה של גרלן היא הצמודה שלי עכשיו, והשפתונים האלו הם אהבה ותיקה. עכשיו אני צמודה יותר לגלוס סטיינים, אבל גם לאלו יש כבוד. אם בעבר לא עניין אותי בכלל הסטנד של YSL, המוצרים שלהם לאט לאט תופסים מקום של כבוד בשידת האיפור שלי. פוסט מעולה, אהבתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, הכי חוסר מנוחה קורינוש, פשוט אנחנו צריכות להתארגן על כרטיס אשראי ללא תקרה שיחסוך לנו את "המחשבות"...LOL

      תשמעי, אני כבר אומרת לך שסביר שאת תפלי מה- BB הזה של דיור שלא לדבר שהגוון יהיה לך מוצלח בטוח.
      המוצרים בהחלט מעולים, מוצלחים לקיץ. השפתונים של YSL מומלצים לעכשיו לא רק בגלל הגוונים, גם בגלל ה- SPF 15. איך יכול להיות שפעם לא עניין אותך הסטנד של המותג הפתייני הזה, איך???
      תודה נשמה, שמחה שאהבת את הפוסט :)

      מחק
  15. פוסט שני מתוך טרילוגיה הורס. אבל! אני לא יכולה להתעלם מהעובדה שאת הורסת פוסטים סדרתית שלי. אני לא יודעת אם אני מתבאסת מזה שיש לנו טעם דומה בצבעים ובמוצרים או שאני שמחה.סתם אני מניחה שאני שמחה...lol ברור דה!( הbb של דיור והשפתונים של י.ס.ל בדיוק אותם צבעים!) . למייקאפ של לנקום לא התחברתי לא בגרסה הקודמת ולא בגרסא הנוכחית. ניהלתי איתם יחסי אהבה שנאה.בביבי של דיור אני מאוהבת ,יופיע באחד הפוסטים הבאים שלי, לא ממליצה לעור מאוד שמן. כרגיל הבאת אותה בפוסט של הביוקר! מי לייק איט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק!
      חחח, למה ככה?... תראי את זה כהקדמה לפוסטים שלך, פריוויו...LOL
      שמחה שיש פה סוף סוף מי שמכירה את ה- BB של דיור וגם אוהבת אותו!
      באמת אותם שפתונים של YSL? מפתיע האמת כי הם גוונים ותיקים יחסית.
      במקרה של המייק אפ זה באמת אישי, נו טוב, יש מספיק מבחר גם ככה.
      כן, חחח, של הביוקר כי מגיע לנו קצת גלאם בחיים :)

      מחק
  16. אוף כולן כל כך נהנות מהBB של מישה וכל כך התרגשתי שקניתי אותו, וממש חיכיתי כמו תינוקת עד שהוא יגיע.. ואז נפלה האכזבה
    רכשתי את גוון 23 אם אני לא טועה, הכהה יותר, והוא התקבל עליי בהיר נורא, כמו מסכה כזה :( ולצערי הוא ננטש.. ואני ממשיכה בחיפושים אחרי הBB המושלם

    האודמים של YSL, רצחת אותי ברגע!

    השבמחק
    תשובות
    1. זו בדיוק הבעיה עם ה- BB, יש מעט גוונים ובדרך כלל הם בהירים.
      אז קודם כל שימי לב שלמישה יש גוון חדש כהה יותר מס' 27.
      בנוסף, ה- BB של דיור כהה משמעותית מה- 23 של מישה ואני ממליצה לך לקחת דוגמית ממנו בשביל להתרשם.
      נסי תמיד לפני ההזמנה של מוצרים מחו"ל שלא קיימים בארץ לבדוק סווטצ'ים ברשת. כך את יכולה להימנע מלהזמין גוון בהיר כמו ה- 23.

      חחח, השפתונים האלו הרגו גם אותי....;)

      מחק
  17. המייקאפ לגמרי לא היה כוס התה שלי. BB נשמע מעניין אבל אני גם חושבת שהם לא באמת BB אמיתיים אלא פירוש מחדש של המזרחיים.
    הפודרה של גרלן עוזרת בספיחת שומנים ברמה כלשהי?
    פריימרים של סמאשבוקס לצערי חיצ'קנו אותי.
    ROSE PARIS נראה מעלף!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן אני זוכרת שלא אהבת אותו.
      ה- BB המערביים שונים לגמרי מהמקוריים וגם לא דומים בינם לעצמם...
      אני מאמינה שתאהבי את ה- BB של דיור אבל סביר שהוא יהיה כהה עליך.
      אני ממק מקווה שהם יוציאו גוון בהיר יותר כי זה מוצר ממש מוצלח.
      הפודרה של גרלן כמו שכתבתי קלה, היא בעיקר לקיבוע המייק אפ והענקת גימור טבעי אחיד.
      מדי פעם אני שומעת על מוצרים שמחצ'קנים, במיוחד כאלו עם סיליקון, לשמחתי עוד לא היה מוצר שגרם לי לחצ'קונים.
      הרוז פריז הורס ביופיו, הוא יהיה מהמם עליך אבל אני יודעת שאת מעדיפה את המראה הטבעי יותר והוא מאוד צבעוני.

      מחק
  18. פוסט נהדר כהרגלך, וכהרגלך את מדרדרת אותי. עכשיו אני מרגישה צורך בלתי נשלט לקנות את השפתונים האלה. ואני באמת לא צריכה. יופי דנרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש מצטערת מותק אבל אם יש מישהי אידיאלית לדגמן אותם הרי שזו את ;)

      מחק
  19. פוסט קייצי וכייפי :)
    על הפודרת כדוריות של גרלן קראתי מזמן אצלך וזה עשה לי חשק, אבל רציתי פודרה שתהיה איתי בתיק איפור טו גו שלי לטאץ' אפים וידעתי שאין מצב לקחת את הכדוריות האלו איתי ולטיול אצלי בתיק..
    ואז גיליתי את אותה אחת בגרסה הדחוסה :) בהזדמנות האפרילית המבצעית הראשונה שהיתה (50 אחוז על הכל אם את זוכרת.. ב 29 לפברואר..) חטפתי אותה יחד עם עוד כמה חבר'ה מגרלן לשקית ולא העזתי להסתכל על החשבונית..
    מתה עליה..מתייחסת אליה כאל תכשיט בתיק..היא כל כך יפה ועושה את העבודה לגמרי מבחינתי..פידור קל וריחני באמצע היום וממשיכה כרגיל :)

    במייקאפ של לנקום השתמשתי במשך שנים בגרסת טיינט איידול הקודמת ומאוד אהבתי.
    הטאץ' אפ סטיק נשמע רעיון טוב, בהזדמנות אקפוץ לקניון רמת אביב לבדוק..
    אין לי עדיין שום שפתון של YSL משום מה..יש לי גלוסים ומוצרים אחרים שלהם שאני מאוד אוהבת..בהזדמנות הבאה אבדוק שוב את הסדרה הזו.

    נשמע מאוד מוכר עניין הללכת הביתה לשכנע את עצמך שאת צריכה את המוצר..קורה לי כמעט תמיד בכל רכישה :) המשקפיים הורסות, אני גם בעד זוג איכותי ואופנתי ! (ואם אפשר עוד כמה כאלו מה טוב..)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כיף :)
      חחח, בהחלט לא מומלץ לקחת את הכדוריות לטיול, יש דברים שמקומם בבית בלבד ;)
      איזה כיף שקנית את הפודרה ועוד בכזו הנחה, בהחלט קלילה, נעימה וכייפית לשימוש וסתם להסתכלות, הורסת!...

      אם אהבת את הטינט איידול הקודם סביר שתאהבי את הגרסה החדשה.
      הטאץ' אפ סטיק פתרון נהדר ומהיר, אני ממש מרוצה ממנו (וגם האף שלי...).
      תשמעי, אם את מחפשת חבר בתיק האיפור לפודרה השווה שלך אז השידוך האולטימטיבי אלו השפתונים של YSL. לא רק מסדרת הרוז' וולופטה שפה אגב, אני אוהבת את כל הסדרות שלהם (למעט השקופה).

      כן, צוכר לכולנו השכנוע העצמי, אה?.. זה קורה לי בעיקר עם מוצרים מאוד יקרים שאני בוודאות יודעת שאני לא באמת צריכה אותם.... יש לי אוסף של משקפי שמש יוקרתיים, אין לי באמת איך לתרץ לעצמי רכישה של משקף חדש...LOL

      מחק
  20. הי דנרה,
    פוסט משובח כרגיל.
    יצא לך לנסות את הפריימר של סוטיס לפנים ? אמנם לא ניסיתי אותו אבל מכירה כמה מעריצים מכורים. הוא לא זול אבל בכלל
    לגבי הBB - טרם ניסיתי אחד כזה. עכשיו בקיץ אני עם הטינטד מוסטורייזד של אסתי לאודר ובאופן פלא מספיק לי בימים חמים שכאלו שגם ככה הכל נוטף (במיוחד באיזור הכינרת!). אני גוון NW25 במאק - האם לדעתך הBB של דיור יהיה לי כהה מדי ?
    אגב, BB נוסף שסיקרן אותי ואני רוצה לנסות הוא של בובי בראון. מהסרטון של פיקסיוו הוא נותן כיסוי יפה דווקא

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה נועה!
      שמעתי עליו אבל לא ניסיתי, אולי באמת בהזדמנות אנסה.
      סביר שאם את אוהבת טינטד מוזיטרייזר אז תאהבי את ה- BB. רק שלכל מותג יש BB שונה לגמרי. ה- BB של דיור מדהים ולדעתי את גבולית מבחינת גוון, דומה לי. שווה לך לנסות בדוגמית.
      גם אותי ה- BB של בובי בראון מאוד מסקרן ואנסה אותו בקרוב. אבל למדתי שהסרטונים ממש לא ממחישים טוב את רמת הכיסוי. למשל תראי פה בסרטון בסוף הפוסט, ניק משתמשת ב- BB של אסתי לאודר וזה נראה כאילו הוא ממש מכסה טוב יחסית את האדמומיות. יש לי את ה- BB הזה ובפועל יש לו כיסוי נמוך...

      מחק
  21. איזה פוסט כיפי :-)

    השבמחק
  22. קניתי מייק אפ מדהים בחורף אבל בקיץ הוא מאוד כבד ועד שאני מגיעה ליעד אפשר לאסוף ממני את המייקאפ ולהתחיל מחדש, החלטתי לוותר גם על הפודרה, העור לא סובל את זה, שיראו קצת את העור שלי מה קרה?
    הדברים שאני כן מקפידה עליהם בקיץ זה לנקות את הפנים בבוקר, אם צריך ויוצא חצ'קון פה ושם אז אני עושה טיפול עם tanda zap ואז החצ'קון בקושי נראה כבר למחרת. עוד משהו שאני עדיין מקפידה עליו זה מסקרה טובה וגלוס, לא רוצה מייקאפ בקיץ! גם ככה העור שלי נראה סבבה עכשיו

    השבמחק
    תשובות
    1. שירי, אם את מסתדרת בלי מייק אפ אז נהדר.
      לי לא נוח בלי מייק אפ, אמנם אין לי פצעים בכלל אבל אני מרגישה צורך לכסות את הפיגמנטציה וכך הסקין נראה הרבה יותר טוב.
      תהני בקיץ ומקווה שאת לא מוותרת לפחות על קרם הגנה ;)

      מחק
    2. זה לא שאני מסתדרת בלי מייק אפ בקיץ, זה שאני לא מסתדרת עם הקיץ והמייק אפ ...
      אהבתי את הפוסט...
      רציתי לשאול אגב את מכירה את הtanda zap?

      מחק
    3. כן, מייק אפ בקיץ זה לא הכי פאן שיש, אבל למי שאין ברירה אז... ;)
      ה- Tanda Zap של סינרון, כן? זה מן מכשיר גאדג'ט כזה לטיפול בפצעים/אקנה, נכון? רצו לשלוח לי אותו להתנסות אבל אין לי פצעים בכלל, גם לא היו לי אף פעם כך שזה מוצר שאני לא באמת יכולתי לבדוק איך הוא. ממה שכתבת אני מבינה שהוא עושה את העבודה.

      מחק
    4. אה כן בדיוק... כיף לך :)
      וכן הוא עובד מהנסיון שלי ושל כמה חברים שמתמשים... רציתי לשמוע את דעתך :)
      בכל מקרה... אחלה פוסט :)

      מחק
    5. כן זה כיף, אבל מתאזן עם עניינים אחרים כמו פיגמנטציה למשל...LOL
      שמחה לשמוע שעובד כך אוכל להעביר את המידע הזה למי ששואל.
      תודה :)

      מחק
  23. אחותי איזה פוסט קטלני !!! הייתי שמחה להרחיב אבל..לא יכולה
    אבל באתי להגיד : איזה משקףףףףףףףףףף !!!! הורס הורס הורססססס
    תהני נשמה

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, תודה מותק!!!
      איזה כיף שאת פה.
      המשקף סופני בהחלט :))
      תודה!

      מחק
  24. דנרה שוב פוסט הוררס עם אקסטרה קרדיט לשפתונים!!!
    אני מעולם לא הייתי מהנשים שמעמיסות איפור במיוחד בקיץ שיגרת האיפור הקייצית ביום זה מסקרה, צלליות ושפתון בהתאם לבגדים שלי כמובן.
    מעולם לא ניסיתי פריימרים לא יודעת למה אף מוצר לא היה ניראה לי מבטיח כמו שהוא מנסה להיות אבל הפריימרים של סמאשבוקס הפתיעו אותי במיוחד הירוק כי יש לי עור אדמומי, חשוב לי לדעת איך זה מיתמזג עם הצליליות כדי שלא יראה תקוע ולא טיבעי על העור...

    השפתונים זה הטופ של הבלוג( לדעתי) מאוהבת בהםם!! יש לי את גוון 13 ו27 ואני נהנת מכל רגע:)
    משקפי שמש של סטילסטית אמיתית LoL

    בקיצור (לא שזה מפתיע) אבל שוב פוסט מעולה ושוב יצאתי עם חשק לקניות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מתוקה!
      גם אם אנחנו רוצות, מאוד קשה להעמיס איפור בקיץ, זה מרגיש פשוט לא נעים...
      בנוגע לפריימרים, בגלל שאנחנו לא יודעות איך התוצאה תהיה כדאי תמיד להשיג דוגמית ולנסות לפני הרכישה. הירוק אכן מיועד לאדמומיות, גם הפריימרים הצבעוניים יוצאים שקופים על העור, לא רואים אותם. אבל אין לך מה להשתמש בפריימר אם את לא משתמשת אח"כ במייק אפ. זה חסר טעם.

      יש לך את הגוונים הכי שווים של השפתונים האלו, אני הרוסה עליהם!!!
      חחח, לפחות שהסטייל של המשקפיים יסתיר את המבט המותש מהחום...LOL

      איזה כיף, שמחה שנהנית :)

      מחק
  25. מיכאלה18.7.2012, 20:44

    טוב, כהרגלך פוסט מפתה ומגרה.
    את הפודרה של גרלן יש לי גם מהקיץ שעבר והיא הכי גרוסה דק ונותנת תוצאה יפה ולא מקומחת.
    הבי.בי. של דיור נשמע מוצלח ופתרון טוב לקיץ אבל אם הגוון לא מדוייק זו בעיה. בטח הם לא מחלקים דוגמיות בדיור.
    הרוז׳ וולופטה הכי הורסים, יחד עם הגלוסי סטיין, ואני חושקת בהם על בסיס קבוע...
    הקיץ הזה לגמרי מסתמן כשפתון הורס (שמתי עין על הרוז׳ ג׳י ג׳יג׳י...) עם משקפי שמש גדולים (העכשויים שלי הם מארק גייקובס שחורים מינימליסטיים) ומקסימום מזגן!
    ביי ותודה על העדכונים...

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, שיהיה לנו מעניין מיכאלה ;)
      לגמרי לא מקמחת הפודרה הזו, מדהימה!
      בעיקרון בכל סוגי ה- BB אין מבחר גוונים כי כביכול הוא מתאים את עצמו לגוון העור שלנו. אבל עדיין ה- BB של דיור כהה יחסית לאחרים שהבעיה איתם שהם בכלל בהירים... בדיור כמובן שיש דוגמיות (להשיג אותן מהדיילות זה כבר סיפור אחר...) אבל תמיד אפשר לבוא עם קופסית ולבקש שימלאו לך דוגמית.
      אוח, שפתוני הרוז' וולופטה האלו סופניים והגלוסטיינים מדליקים.
      את מתכוונת לרוז' G של גרלן? אין כמו משקפי שמש גדולים ועוד של ג'ייקובס אהובי.... שחורים גדולים את אומרת? ג'קי קנדי אונאסיס סטייל ;)

      מחק
    2. מיכאלה19.7.2012, 7:33

      שחורים גדולים בלי יותר מדי ענינים- הפנים שלי מסתדרים טוב עם משקפיים גדולים וסו ההצלה שלי בקיץ. שלך מטריפים!
      כן התכוונתי של גרלן. הפורמולה שלהם יותר ידידותית לי, את הרוז׳ וולופטה אני צריכה למשוח עם מברשת ולחדש עם מברשת והרוז׳ ג׳י על אף האריזה המסורבלת שהיא מינוס בעיניי נמשחים ישר מהטיובה וזה יותר קל לי on the go. כתבת עליהם פעם? לא זוכרת. אבל הצבעוניות של ysl מטריפה לי את החושים וגם הריח! בקיצר מזל שיש את העולם הכיפי הזה של טקסטורות צבעים וריחות שמאפשר לנו הנאה אינסופית גם במזג אויר הקיצוני שפוקד אותנו כל שנה בקיץ והשנה בעיקר.

      מחק
    3. מיכאלה19.7.2012, 7:34

      כמובן שהתכוונתי שזו ההצלה שלי...

      מחק
    4. הפורמולה של הרוז' G של גרלן שונה לגמרי מהרוז' וולופטה של YSL שהיא לחותית רכה ואטומה יותר, פחות עמידה בהחלט. גם לטעמי האריזה של הרוז' G מהממת אבל כבדה ולא הכי נוחה לנשיאה. ברור שכתבתי עליהם, תראי כאן:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/03/blog-post_13.html
      נכון, זה עוד דבר שמיוחד שרוז' וולופטה, הגוונים ההורסים, האריזה, הניחוח, כל החבילה... בהחלט כיף שאפשר לגוון בין המותגים וליהנות מכל העולמות :)

      מחק
  26. מעלף!!!!!
    אני שוקלת לקנות את הגוון הזה:http://www.temptalia.com/ysl-forbidden-burgundy-rouge-volupte-lipstick-review-photos-swatches#image1

    Forbidden Burgundy

    מה דעתך???
    בכלל, אני מתה על הליפסטיקים שלו. עוד לא קרה שהתאכזבתי. הכל רח ונמרח, ונעים ועדיין כיסוי אמיתי כמו שאנחנו אוהבות (אחרת הייתי שמה פשוט לובלו דובדבן... ב-16 ש"ח)

    השבמחק
    תשובות
    1. שלו = איב סאן לורן

      מחק
    2. תודה מותק!
      וואו, נראה גוון הורס! ניסית אותו כבר?
      אני למדתי שכל מה שאני רואה אצל טמפטליה נראה עלי יותר כהה/בולט/בוהק מעליה.

      מחק
  27. ולגבי הפריימר... אני עדיין משתמשת במה שהמלצת של גרלן לפני כמה וכמה פוסטים... (אמא יקרה הביאה לי שניים מהדיוטי) אז אני מסודרת לעת עתה, אבל בהחלט אתנסה בסמאש בוקס כשתהיה לי הזדמנות

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה פריימר של גרלן? המטאוריטים?
      בכל מקרה, בהחלט כדאי לגמור מה שיש בבית קודם, הרי אין לזה סוף :)

      מחק
  28. איזה פוסט כייפי, כל כך נהניתי ממנו. לא הגבתי פה הרבה זמן וגם לא יצא לי יותר מדי לקרוא פוסטים שלך לאחרונה כך שזה תמיד כייף לחזור לפה :-) הכי הכי אהבתי בפוסט הזה את המשקפיים ההורסות. לפני 15 שנים (אולי קצת יותר) היו לי משקפיים דומות מאוד לאלה של missoni (איטלקיות) אאל"ט והם אבדו לי בטיול רגלי שהייתי בו, שנה שלמה ביכיתי את אבדנם.... ה BB של דיור נשמע מפתה אך הגוון לא כל כך, נראה כהה מדי, הלוואי באמת שיוציאו עוד גוונים לשוק. כמו כן, מאוד אהבתי את השפתון של YSL
    Rose Paris #27 גוון הורס. לפעמים אני מורחת משהו דומה על השפתיים שיוצא מערבוב של 2 שפתונים שיש לי אחד של ג'יבנשי והשני של שיסיידו, רק שאצלי זה פחות אטום ויותר קליל. בעניין הפריימרים, אני כבר לא משתמשת ביום יום, נותנת לעור לנשום. הסיליקונים האלה על בסיס יומיומי לא ממש בריאים לעור. רכשתי לא מזמן פריימר חדש של סיסלי נפלא אך באמת שאני מקפידה לא יותר מיומיים שלושה בשבוע להשתמש בו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לידיה, כיף שאת שוב פה :)
      אני הרוסה על משקפי שמש ועל אלו בכלל. לאבד משקף ועוד של מיסוני זה באמת עוגמת נפש. אני בטח הייתי משתגעת...
      ה- BB של דיור אליפות ממש ואם יצא גוון בהיר יותר זה יהיה מעולה. אבל האמת שדווקא במקרה שלך אני חושבת שהגוון יתאים. שווה לך לקחת דוגמית לנסות.
      גוון מטריף הרוז פריז והוא אכן דומיננטי מאוד ואטום, אני מניחה שהערבוב שלך לביש יותר.
      פריימר חדש לסיסלי? מגניב! לי יש פריימר שלהם שנקרא Radiant Immediate Lift והוא ממש לא משהו למרות שעלה הון תועפות. מאוד סיליקוני ולא הרמוני עם הסקין כמו למשל הסמאשבוקס שפה. מקווה שהחדש יותר טוב. אני אגב לא מוצאת שום בעיה להשתמש על בסיס יומיומי בפריימר.

      מחק
    2. באמת, את חושבת שהגוון של ה BB יכול להתאים לי? אני די בהירה בפנים (בגוף אני כהה יותר) אולי באמת אנסה לארגן דוגמית :-) הפריימר של סיסלי שיש לי חדש אצלי :) לא יודעת אם הוא חדש בסיסלי. שמו instant perfect מגיע בשפופרת בורוד בהיר מאוד עם כיתוב כסוף ופקק אף הוא כסוף עם ה- S של סיסלי בקצהו. נוח מאוד לשימוש וגם הוא מאוד סיליקוני ולדעתי מתאים לקייץ. הוא מפחית ברק בעור, שומר על עמידות האיפור באופן מדהים, מעדן נקבוביות ומטשטש קמטי הבעה. מצאתי לו שימוש נוסף, כפריימר לעיניים ואני חייבת לציין שעד כה לא נתקלתי בפריימר לעיניים שהוא טוב ממנו (את עפרה המהולל עדיין לא ניסיתי...) פשוט מדביק את הצללית לעפעף לשעות ארוכות ורבות והצלליות נראות נפלא מעליו. המחיר שלו שערורייתי 308 ש"ח אבל קניתי אותו במבצע מיוחד באפריל- מוצר שני ב- 10 ש"ח, בתור מוצר שני לקחתי גלוסי סטיין של YSL כך שיצא לא נורא כל כך :-)

      מחק
    3. כן, את יותר כהה ממני ואני גבולית עם הגוון וחיה איתו טוב אז נראה לי שלך ממש לא תהיה בעיה. ניסיון בטח שווה.
      אה, אני יודעת על איזה פריימר את מדברת, זה משהו אחר ממה שיש לי. אני אגב לא הייתי משתמשת בפריימר לפנים גם לעיניים אלא אם כן כתוב בפירוש שאפשר. את העפרה ממליצה לך בחום לנסות, פריימר עיניים משובח.
      300 ש"ח זה לא נורא לפריימר של סיסלי, הרי אם לצורך ההשוואה סמאשבוקס עולה 180 ש"ח אז 300 ש"ח לסיסלי זה הגיוני אפילו זול ממה שהייתי מצפה. או למשל הפריימר YSL Top Secrets עולה 350 ש"ח והייתי מצפה שסיסלי יעלה יותר, הרבה יותר. כשכתבתי על הפריימר שלי שעלה הון תועפות התכוונתי שעלה מעל אלף ש"ח... כן... ולא שווה רבע מזה.

      מחק
    4. היממת אותי עכשיו, מה מעל 1000 ש"ח? פריימר??? כנראה שיש בו חלקיקי זהב 24 קראט או יהלומים מאפריקה;) או שהוא בכמות גדולה ? (שלי 20 מ"ל) אפרופו שימוש בפריימר פנים כפריימר לעיניים, מעיון שלי במרכיבים של פריימר לעיניים של חברות שונות והשוואה למרכיבי פריימר פנים אין כמעט שוני. המסקנה שלי בעניין שעובדים עלינו בעיניים ! מכיוון שיש לי ידע לא מבוטל במרכיבים קוסמטיים, אני חד משמעית בטוחה שאין כל נזק בשימוש בפריימר של סיסלי על העפעפיים. עד כה טפו טפו טפו טרם הסתמנו גירוי או אי נוחות. את הפריימר של עפרה אני מתכוונת לנסות כשיסתיימו כל יתר הפריימרים שבארסנל שלי :-) סופ"ש נהדר דנרוש ושבת שלום :-)

      מחק
    5. זה בדיוק הקטע - מחיר סיסלי קלאסי.
      הרי קרם ההגנה שלהם לפנים עולה מעל 700 ש"ח, אז למה יש לצפות מפריימר?...
      אני לא לוקחת ריזיקה אף פעם עם העיניים שלי, גם רגישות וגם עם עדשות.
      לכן מוצרים שלא מיועדים בהגדרה לעיניים אני לא אשתמש בהם שם.
      אגב, יש בהחלט הבדל במרקמים ובעובי של הפריימרים לפנים שלי לבין אלו לעיניים.
      שיהיה סופ"ש מקסים לידיה :)

      מחק
    6. לגבי ההבדל במרקמים יש הבדל שלדעתי נובע מחומרי עיבוי ששמים בפריימרים שמיועדים לפנים אך רוב חומרי הבסיס בשני הפריימרים לעיניים ולפנים הינם אותם החומרים. אפרופו הפריימר של סיסלי היקר שיש לך, יש עליו ביקורות קשות ברשת...הרבה מאוכזבות מהביצועים שלו (או יותר נכון מחוסר ביצועים :-) לא כל מוצר יקר הוא מוצר טוב לצערנו ויש לא מעט דוגמאות לעניין...בהחלט מאכזב לרכוש מוצר יקר ולא ליהנות ממנו. אפרופו עיניים רגישות, העיניים שלי סופר רגישות אמנם איני מרכיבה עדשות מגע (אך אני מרכיבה משקפיים בעיקר לנהיגה ולצפיה בטלוויזיה). הרגישות יתר שלי הינה אחת הסיבות לכך שביום יום איני מתאפרת בעיניים. אז אם לעיניים הרגישות שלי פריימר לפנים לא הזיק אני מניחה שגם לאחרות עם בעיית רגישות הוא לא יזיק :-) אבל שכל אחת תעשה את השיקולים שלה כמובן. המשך שבת נהדרת ♥

      מחק
    7. לא יודעת מה החומרים שגורמים להבדלים אבל יש כאלה והם מהותיים לכן יש פריימרים שאני פשוט לא מסוגלת להשתמש בהם, בטח לא בעיניים.
      בצדק הביקורות לא אוהדות את הפריימר של סיסלי, הפריימר הזה כמו שכתבתי לא שווה רבע מהמחיר שלו...
      יש לנו בטוח רגישות אחרת בעיניים, אני מתאפרת מדי יום בעיניים כמו שאני יכולה להשתמש בפריימר לפנים מדי יום ואת נמנעת. עדיין אני לא אשתמשת באזור בעיניים במוצרים שלא מיועדים לזה באופן מובהק.
      שבת נהדרת גם לך :)

      מחק
  29. אנונימי7.8.2012, 8:16

    היי בעקבות הפוסט המדליק שלך חיכיתי למבצע שווה כדי לחטוף את הרוז פריז ועכשיו יש חמישים אחוז באפריל על אודמים אז מצאתי טסטר שלו והוא נראה מדהים אבל...חסר להם והמוכרת אמרה שיצא מהליין.....התקשרתי לעוד סניפים וגם להם חסר...מה עושים? את יודעת אולי איפה אפשר להשיגו? בנתיבים התפשרתי על הסדרה של הוולופטה השקופה והאמת מרוצה. בחרתי במספר ארבע, ודווקא התרשמתי שיחסית לאבלם די עמיד, אפילו אחרי אוכל....ומכתים את השפתיים כאילו אכלתי ארטיק דובדבן...גם הריח של המנגו משגע. אם לא אמצע את הרוז פריז מצאתי לו דיופ בשיטוטי הרבים ברשת- מאק שין סופרים full speed. אבל עדיין זוממת על ysl.....

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אלו לא גוונים חדשים, כמו שכתבתי אלו גוונים שהיו לי כבר ואחד לקראת חיסול...LOL
      הדבר היחיד שאפשר זה לבדוק בסניפים אחרים, אין צורך ללכת לשם גם בטלפון יגידו לך בסניף אם יש את הגוון. והוא באמת גוון הורסססס!
      תתחדשי על השפתון שקנית, הם מאוד מפנקים, ממשחוויה להשתמש בהם.
      מבחינת דיופ ממאק הייתי אומרת שהכי קרוב לזה שפה זה המאק impassioned. גוון הורס בפני עצמו. נסי אותו ותראי אם את אוהבת.

      מחק
  30. אנונימי7.8.2012, 8:21

    סליחה על כל הטעויות, לא מסתדרת עדיין עם האיי פד. הוא מתקל לי אוטומטית .....
    מתה על הפוסטים שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. לכולנו זה קורה כל הזמן.
      התיקון האוטומטי ממש מעצבן!
      תודה רבה :)

      מחק
  31. אנונימי4.9.2012, 8:23

    אני רוצה לקנות פריימר לפנים עור שומני מה לקנות?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסמאשבוקס השקוף פה הוא מוצלח במיוחד לעור שמן.
      גם לפופה (PUPA) יש פריימר שקוף מוצלח לפנים.

      מחק
  32. דנרה פוסט מעולה מה את אומרת על פריימר נארס לפנים שמעתי שיש לו אפקט מתיחה ? ועל איזהקרם של וישי מדובר איך קוראים לו?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי את הפריימר של נארס בעצמי ואני לא הייתי בונה יותר מדי על אפקט המתיחה של שום מוצר.
      הקרם נורמדרם אנטי אייג'ינג של וישי לעור שמן שהופיע בחלק הראשון בטרילוגיית הפוסטים הזו:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/07/blog-post.html

      מחק
  33. אני בדיוק מתייעצת עם בעלי היקר על הפודרה של גרלן, מראה לו סווטצ'ים ופוסטים והוא נראה כ"כ מבולבל ומהנהן..ואז אמרתי לו שלדנרה יש פוסט על הפודרה המהממת ושאני הולכת להתייעץ. אז הוא שאל אם אני הולכת להתייעץ עם דנרה מ"Danra's Vault". את לגמרי ידועה ברחבי הבית כאושיית איפור.
    מה את אומרת - לקנות את הגרלן? או אולי יש משהו אחר שעדיף? יש לי עור די רגיל, משתמשת בלנז'רי של גרלן (איך לא) כדי לא להעיק על העור בסיוט הקייצי...
    אני מחפשת פודרה שתאחד, תקבע ו"תחמם" את הגוון. אני לא ממש נמצאת באיזור לך ואין לי ממש הברקות...

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח, גדול, תגידי לו שיזהר, עוד יציאה כזו והוא הופך לנסיין הרשמי של הבלוג ;)
      תשמעי, הפודרה הזו עם כמה שהיא מדהימה, בסופו של דבר היא פודרה פינוק. אני חושבת שפודרה כמו ה- Mineralize Skinfinish Natural של מאק תעשה לך שירות מצוין לדרישות ותשתלב נפלא עם הלנז'רי המדהים. היא גם פחות שברירית מהגרלן, גם יותר גדולה בכמות וגם עולה חצי...
      תראי אותה פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/06/blog-post.html

      מחק
    2. אני אזהיר אותו. (אל תדאגי, אני לאט לאט מרגילה אותו לטוב)
      אם המאק עולה 160 ואז הגרלן אפשר להזמין ב-25 פאונד - זה אותו דבר מבחינתי רק שאת אומרת שבמאק הכמות גדולה יותר. והייתי כ"כ מסכנה כשנגמרה הפודרה עם הכובע של לנקום...
      **מטרטרת את עצמי לקניון לקנות במאק...מה הם חשבו לצמם לפתוח סניף בקניון הכי מעפן בב"ש, עם כל מליון מרכזי הקניות שיש שם**
      השעה גרמה לי לכתוב "איזור לך" במקום "איזור לח". אבוי לבושה.

      מחק
    3. נכון, בסופו של דבר אפשר למצוא במחיר טוב את הגרלן, הרי כל שני וחמישי יש 50% האיזו רשת...
      אבל הקטע הזה שהיא שברירית את צריכה לקחת בחשבון, זו לא פודרה לטילטולים מיותרים. מציעה לך לבדוק את המרקם של שתיהן ולהחליט.
      באמת נשמע הזוי, אבל אין לי באמת מושג מה קורה בעיר, באר שבע זה כמו חו"ל בשבילי, רואה אותה רק בטלוויזיה...LOL
      אל תדאגי, אני כבר מומחית לקריאה ופענוח תגובות פה מכל הסוגים, זה מקרה קל...LOL

      מחק
    4. פתחו קניון עצום - באמת, משהו היסטרי לכל הדעות, וב"ש זו העיר עם הכי הרבה מתחמי קניות בארץ, עד כמה שזה נשמע מוזר, ואת מאק בחרו לפתוח בקניון הכי מעפן בב"ש...לא ברור לי למה ובאיזו מסגרת אני אגיע לשם. ועוד צריך להגיע לשם בלי הילדה כי היא תקבל סחרחורת שם.
      אני לא מטלטלת שומדבר. יש לי תיק איפור נסיעות ויש לי ימבה travel size של הכל בחסות חמותי היקרה שקונה דיור כמו שאני קונה סימילאק.
      תודה!

      מחק
    5. וואלה, חשבתי שראשון לציון היא כזו עם כל המרכזים שלהם.
      אולי מאק פתחו לפני שכל הקניונים האחרים נפתחו?..
      חח, מעולה, אז לכי על זה, נסי ותתפנקי, החגים השנה מוקדם אז אפילו יש תירוץ טוב :))

      מחק
    6. אני לא קונה כ"כ הרבה, לכן מרשה לעצמי לקנות בדקדקנות גם פינוקים :)
      הם פתחו שנה לפני שהחדש נפתח...דההה הם ידעו שהוא הולך להפתח. גם אז לא הבנתי למה הם פתחו שם. וגם הקניון אף פעם לא היה אטרקציה ואנשים הגיעו לשם בעיקר בגלל סידורים (למשל יש שם רופא ילדים ואופטיקה טובה)..
      העיקר שאיל מקיאג' יש בכל חור אפשרי.

      מחק
    7. ומגיע לך בהחלט יקירה :)
      אז לכי תדעי, אולי יעברו בקרוב...
      לא ברור לי מה עם הרשת הזו שפשטה רגל, איך עדיין מתקיימת :/

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails