30 במרץ 2011

דיפרנציאליות יוקרתית



רציתי לתת לפוסט הזה כותרת של "האהבה, האכזבה וההפתעה", אבל זה היה נראה לי דרמטי מדי. אז בחרתי שם שמשקף את הפרמטרים השונים של תכונות המייק אפ שאנו צריכות לקחת בחשבון בבואנו לבחור אחד כזה. סיפורנו מתחיל אי שם בשאלות שנשאלתי בפוסטים כאן, בפייסבוק ובפורומים באיזה מייק אפ אני משתמשת ביומיום. התשובה שלי היתה שאני משתמשת ב- PARURE EXTREME של גרלן ומאוד מרוצה ממנו. ואז התחילו שאלות ההמשך: מה כל כך טוב בו, למה דווקא הוא, מה ההבדל בינו ל- PARURE AQUA וכו'. קיצור, לא רק שהוציאו ממני הבטחה לפוסט על ה- EXTREME אלא גם הוציאו הבטחה על פוסט השוואתי מול ה- AQUA כשעוד לא ניסיתי את ה- AQUA ויש בכלל גם את ה- PARURE GOLD אותו נשמור לפעם אחרת... אז בגדול יש לי עור רגיל שבקיץ נוטה למעורב מעט ועם פיגמנטציה. חוץ מזה שלוקח זמן לבחון ברצינות מייק אפ במיוחד כי חשוב לבדוק איך הוא מתנהג בעונות שונות. אבל הנה הגעתי עד הלום יותר מחצי שנה מאז ההבטחה ואני חושבת שמעניין לראות את השונות התהומית בין המוצרים ששייכים לאותו המותג - גרלן.

PARURE EXTREME: הכי תמורה למחיר

אז ה- PARURE EXTREME הוא אהבה של כשנתיים ואני חושבת שהשם שלו פשוט הולם אותו. לא רק בגלל המילה PARURE שמצרפתית הכוונה לתכשיט יוקרתי, אלא כי הוא הכי אקסטרים שיש. מייק אפ לרציניות בלבד, לא למי שמחפשת לשחק משחקים... מתאים למי שמחפשת כיסוי בינוני עד מלא (למשל כמוני בגלל הפיגמנטציה) או למי שרוצה לוק מוקפד במיוחד. מושלם להנחה עם מברשת פלאט טופ. הפורמולה דחוסה עם ריח עדין נעים, בעלת גימור מאט טבעי, SPF 25 ועמידות לאורך כל שעות היום. העיצוב של המייק אפ מהמם, מוזהב יוקרתי כולו, לא פלא שנקרא PARURE, הבקבוק כבד ומשדר איכות ויוקרה. האתגר האמיתי שלו זו ההתקבעות המהירה מאוד, לכן חשוב לעבוד איתו מהר, לא לחלום ולהתמהמה אחרת יתקבע בצורה לא אחידה. בחורף ההתקבעות עוד יותר מהירה לכן אני משתמשת בו באופן תכוף משמעותית בקיץ שאז צריך גם משהו עמיד יותר בדיוק כזה. בגלל המאפיינים שלו הייתי ממליצה לבעלות עור יבש לדלג עליו שכן הוא יבליט את היובש ויתקבע עליו במהירות. בנוסף, מומלץ להשתמש בפודרה קלה/שקופה מעליו כאילו לפיניש, לריכוך. בשורה התחתונה, מאוד קשה למצוא מייק אפ שגם ייתן כיסוי מרשים כמוהו וגם הגימור יהיה מאט טבעי מחמיא ולא מסכה כבדה וקמחית. אני חושבת שהמייק אפ הזה הוא הכי תמורה למחיר. הכי מייק אפ שווה של הביוקר...

PARURE AQUA: רק לבעלות עור מושלם

כשהתחלתי להשתמש ב- PARURE AQUA חשבתי שזו גרסת הלייט של ה- EXTREME, אך מהר מאוד הבנתי את גודל הטעות. חוץ מעיצוב הבקבוק והריח כל קשר ביניהם מקרי בהחלט. הוא מוגדר כמייק אפ מלחח מועשר במינרלים ובעל SPF 20. הפורמולה קלילה יותר ונעימה ואף נמרחת בקלות, אולי בקלות מדי, לוקח לה המון זמן להתקבע, בקיץ זה בכלל סרט, אז מאוד קל להבין אני מבינה למה קוראים לו כמו שקוראים לו - AQUA... במילים אחרות, מדובר על פורמולה דלילה ועם כיסוי נמוך מקסימום כמעט בינוני אם בונים בעדינות, שכן בגלל ההתקבעות האיטית הוא מאוד קשה לבנייה. מובן אם כך שהמייק אפ הזה אינו מתאים לבעלות עור שמן או עור שנוטה לשמן. המייק אפ הזה מחייב שימוש בפודרה רצינית לא כי הגימור אינו מאט ומעט לח/מבריק, אלא כי אחרת הוא לא ממש יתקבע ויתייצב היטב על העור. אחרי כל מיני ניסיונות העדפתי למרוח עם האצבעות כי בגלל שלא מתקבע וגם דליל יותר המברשת סופגת הרבה מהחומר וגם משאירה סימני מריחה. אין ספק שהתאכזבתי, אולי הציפיות שלי היו גבוהות מדי. אז לטעמי אם כבר הוא מתאים למישהו זה יהיה לבעלות עור נקי מפגמים שרוצות לפנק את עצמן במוצר יוקרתי. זה לא שבעלות עור אחר לא יכולות להשתמש במוצר, הוא פשוט לא ממש יעשה אצלן את ההבדל.

LINGERIE DE PEAU: בעיקר שבחים

ממש ממש לאחרונה הושק ה- LINGERIE DE PEAU, מייק אפ חדש שבצורה מעוצב כמו השניים הקודמים אך הוא עם מכסה שחור ובקבוק שקוף. אולי בגלל זה הוא לא נקרא PARURE כמו השניים האחרים... אחרי ההתנסות ב- AQUA לא היו לי הרבה ציפיות. מכירות את זה שיש לכן דעה על משהו עוד לפני שאתן יודעות בבירור מה הוא? ככה בדיוק זה היה. האכזבה מה- AQUA נתנה אותותיה, היה ברור לי שממש אין למה לצפות... ומה זה השם הזה בכלל? ההסבר היה שהוא בלתי נראה ושהתחושה איתו היא כמו עם לנז'רי יוקרתי, בגדים תחתונים מושלמים ובלתי מורגשים על העור. נשמע קצת דבילי ופרסומי כך שדפדפתי את העניין מיד... אבל מה זה משנה, מהרגע שהיה ברשותי לא נרשמה התרגשות ולקח לי שבוע לאלץ את עצמי להשתמש בו. שבוע! בסוף כשהחלטתי שזה לא לעניין ופתחתי אותו, ההוראות הן לנער אותו לפני השימוש (???). מיד כשהוצאתי קצת מהחומר הוא היה כל כך דליל שכמעט נזל לי מהיד... זהו, היה ברור לי שהוא באמת לא משהו כמו שחשבתי. אך מה רבה היתה הפתעתי מהשנייה הראשונה שלו במגע עם עור הפנים! כל כך נעים, נמרח בקלות מתקבע בזמן סביר, לא מהר כמו ה- EXTREME ולא לאט כמו ה- AQUA. הוא קצת שקוף ודליל עם ברק תודות לשימריות הקלה בו, בעל SPF 20 וכיסוי קל עד בינוני. גימור טבעי חי מדהים, מראה חיוני לעור, מאוד מזכיר את המוצרים בקטגוריית ה- HD, רק בלי הנצנוץ שיש בהם לפעמים, לא יודעת למה לא הציגו אותו כך. הוא אינו מחייב פודרה, רק אם רוצים או רגילים. במקרה כזה מומלצת פודרה שקופה בלבד בשביל לא להרוס את הגימור החי הטבעי היפהפה. מאוד מחמיא לעור. בעלות עור שמן יכולות לדלג עליו, הן כבר מבריקות באופן טבעי... אז רציתי לא לאהוב אותו כי ככה החלטתי בהתחלה, חיפשתי סיבות, אבל לא מצאתי... אני עם הפיגמנטציה שלי והצורך בכיסוי בינוני הייתי מאוד מרוצה. את המייק אפ הזה העדפתי למרוח עם האצבעות בדיוק מאותה הסיבה של ה- AQUA. האמת היא, שהמרקם שלו דורש מריחה עם ספוגית לחה, אבל כמי שלא מסוגלת להשתמש בספוגיות האלו מטעמי היגיינה בעיקר, העדפתי את האצבעות. ואחרי כל השבחים, המייק אפ עדיין מתאים בעיקר למי שיש לה משטח עור חלק או עם פגמים ממש קלים. אל תצפו להפתעות או כפי שכתבתי בעבר: בשביל עור עם לוק FULL HD חייבים עור HD READY...
 
אמנם שלושת המייק אפים שונים מאוד אבל יש להם מאפיין אחד משותף מרכזי - בעיית גוונים. בדומה להרבה מותגים שעושים עלייה רק לחלק מהגוונים בכל סדרה, גם במקרה הז  ההיצא חלקי ואינו מלא. למשל ל- LINGERIE, האחרון שהושק, יש 11 גוונים אז למה עשו עלייה רק לחמישה מהם? לאלוהים הפתרונים... ומילא זה אבל מה שהכי הפריע לי זה שאת הגוון הראשון של שלושת המייק אפים שהוא הכי בהיר לא הביאו לארץ והגוון אחריו מס' 2 הוא כבר אינו בהיר מאוד. חוץ מזה, אין הקבלה במספרים בין שלושת הגוונים, כלומר, אם את 3 באחד לא אומר שתהיי 3 באחר, כי לא רק שהחוזק של הגוון שונה, הגוון עצמו אחר, אחד נוטה לורוד והשני לצהוב. כך שחשוב מאוד לנסות קודם ולא להחליף בין המייק אפים סתם לפי המספר.

והשורה התחתונה למרפרפות הקריאה:
האהבה PARURE EXTREME - כן!
האכזבה PARURE AQUA - לא!
ההפתעה LINGERIE DE PEAU - למה לא?...

הפודרה METEORITES PERLES: הורסת!

ואחרי פוסט חפרני על מייק אפ, איך אפשר בלי פודרה שווה שתעשה גימור הורס לכל העסק? אז אם שלושת המייק אפים שהופיעו כאן אינם בדיוק במחיר שווה לכל נפש, והם בהחלט פרגון אישי יוקרתי, אז על אחת כמה וכמה היא פודרת המטאוריטים של גרלן - METEORITES PERLES. בפודרה הזו אני משתמשת כל כך הרבה שנים כך שהיא מלווה אותי כמעט מתחילת הרומן שלי עם עולם הביוטי ועד היום. אני אוהבת אותה לא רק בזכות העיצוב השובה וההורס שלה אלא גם כי היא עדינה, טבעית ולא קמחית, מרככת את מראה העור. זורמת עם כל מייק אפ מתחתיה ויוצרת גימור האחיד על העור שנראה חי וזוהר. מי שאוהבת פודרות כבדות, עבות ואטומות ובגימור מאט מובהק - זו לא הפודרה בשבילה. הפודרה הזו מגיעה בצורת כדוריות קטנות במגוון צבעים שהחברה מכנה אותם 'פניני פודרה' כאשר כל צבע אמור לנטרל "בעיה" אחרת בעור הפנים (אדמומיות, ירקרקות, עור דהוי ועייף ועוד) ויחד הם תורמים ליצירת המראה האחיד. ממש לאחרונה יצאה הפודרה הזו עם גוונים ועיצוב בגרסה מחודשת יוקרתית ומפתה. אחרי שנים של שימוש בפודרה הזו אני מה שנקרא כבר "מכורה", וכשניסיתי את הגרסה החדשה הזו 'נפלתי' מחדש, שוב הצליח לגרלן. השינוי המרכזי שהבחנתי בו מהפודרה הקודמת שלי זה הנצנוץ העדין שנוסף לה (סטייל HD) הפורמולה רכה יותר, הגוונים הרמונים יותר וכן הריח המודגש יותר. בנוסף, האריזה הרבה יותר פרקטית: מתכתית עם סגירת ואקום. הפודרה כוללת ספוגית להנחה אבל היא ממש מיותרת, צריך להתייחס אליה באופן מעשי - מחזיקה את הכדוריות בפנים שלא ישברו ומונעת חדירת לחות. עדיין החיסרון המרכזי של המוצר הזה - הניידות. אינה מותאמת לנשיאה יומיומית בתיק האיפור. בכל מקרה, הפודרה הזו היא חגיגה לעיניים ולעור ואני אפילו לא מדברת על הריח המדהים שלה שגורם לי לרצות לפדר את כל הגוף... הפורמולה רכה ונעימה מה שמאפשר להניח את הפודרה הזו עם כל מברשת פודרה פלאפית נעימה בטפיחות קלות מעגליות במוצר ואז על העור בלטיפות עדינות. פינוק!

מקום של כבוד בשידת האיפור

לקראת חג האביב החלטתי שאני רוצה להעניק מתנה לאחת ממנויות הבלוג. רציתי מתנה שווה במיוחד כמו הבושם של נרסיסו רודריגז שהוגרל כאן לכבוד ראש השנה וכמו תמצית השמנים של דקלאור שהוגרלה כאן לכבוד חנוכה ותחילת החורף. בגלל שפודרת המטאוריטים היא אחד המוצרים עם הלוק האביבי ביותר שיש, החלטתי שהיא המתנה המושלמת לקראת חג האביב, חג פסח, להתחדשות אביבית יוקרתית. בחרתי בגוון היפהפה 03 Teint Dore שהוא הגוון המוזהב קלות שמתאים לכולן. הוא אינו ברונזר/משזף אלא פודרה עם גימור חי ורך שבזכות הגוון המוזהב תהפוך כל גוון עור למעט חם יותר, ממש הכיני פנייך לקיץ! בין כדוריות השמפניה והמוזהבות יש גם כדוריות בגווני הירוק והסגול לניטרול אדמומיות, חיוורון ועייפות של העור. התוצאה בהחלט זוהרת ומחמיאה. אין ספק שהפודרה הזו, ולו רק בזכות העיצוב שלה החיצוני והפנימי, ראויה למקום של כבוד בשידת האיפור.

אז על מנת לנסות לזכות בפודרת הפנינים של גרלן צריך:
1. להיות עוקבות של הבלוג כאן בטור מצד שמאל. פשוט ללחוץ על המילה "עקוב".
2. להצטרף כעוקבות של הבלוג בפייסבוק גם כאן בטור משמאל. פשוט ללחוץ על המילה Follow.
    חוץ מזה, לשתף את הפוסט בפייסבוק זה לא חובה אבל תמיד נחמד.
3. להגיב כאן ולספר האם אתן משתמשות בפודרה אחרי המייק אפ באופן קבוע ומהי הפודרה המומלצת שלכן.

שימו לב:
הפוסט נכתב בלשון נקבה בעיקר אך מיועד לשני המינים.
תגובה אנונימית היא בעייתית כי לא ניתנת לאיתור במידה ותזכו.
במקרה כזה אפשר לבחור באופציה של "הגב כ: שם/כתובת אתר". ניתן כמובן להכניס שם/כינוי בלבד.
לא חובה אך מומלץ להשאיר כתובת מייל אליה תשלח ההודעה במידה ותזכו.
הבחירה בזוכה תעשה בצורה אלקטרונית רנדומלית בדומה להגרלת הבושם ותמצית השמנים.
היום האחרון להשארת תגובות להשתתפות בהגרלה הינו ה- 18.4.11.
במידה והזוכה לא תצור קשר עד שבוע מיום פרסום תוצאות ההגרלה יעבור הפרס לזוכה הבאה בתור.

בהצלחה ושיהיה אביב של התחדשות ופריחה לכולנו!


ID
PARURE EXTREME, PARURE AQUA, LINGERIE DE PEAU
Fluid Foundation
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 332 ש"ח
METEORITES
PERLES ILLUMINATING POWDER
03 TEINT DORE
גודל: 30 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 317 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את פודרת הפנינים קיבלתי מהחברה עבור הזוכה בפוסט זה.
את ה- AQUA וה- LINGERIE קיבלתי לצורך ההשוואה מול ה- EXTREME שלי.


Print Page

184 תגובות:

  1. sivi massivi30.3.2011, 16:42

    עוקבת כאן, עוקבת בפייסבוק
    וכמובן ששיתפתי :)

    דנרה, אפילו ההגרלות שלך קוטור

    השבמחק
  2. כרגיל הפוסט שלך פשוט מדהים וכתוב בצורה כ"כ נעימה..
    אני מודה שעמוק בלב אני חובבת מותגי יוקרה אך לא מרשה לעצמי להתפנק בהם בשלב הזה בחיי.. למזלי אימי היקרה חובבת מותגים עוד יותר ממני ומדי פעם מפנקת אותי.. אני מאוד אוהבים את המוצרים של גרלן.. ובעיקר את העיצוב.. דווקא מייק אפ מעולם לא ניסיתי ואני חושבת שזו תהיה המתנה הבאה שאבקש... (:

    אני משתמשת בקביעות בפודרה והאמת שלא מבינה איך אפשר לוותר על זה.. זה מקבע את האיפור בצורה ומעניק מראה אחיד יותר וכמובן נותן גימור מט ונעים... העור שלי רגיל - מעורב נוטה לשמן באזור ה-T וזו גם הסיבה שאיני יכולה להרשות לעצמי לוותר על פודרה..
    עכשיו אני משתמשת בפודרה של שייסדו (אבן)אבל אני מעדיפה את הפודרה בתפזורת שלהם שמעניקה מראה יותר טבעי...
    ולגבי המתנה- אוייש את מהממת! אני כ"כ רוצה לזכות!!!
    (:

    השבמחק
  3. פוסט מהמם כהרגלך. אני מתה על המוצרים של גרליין והפודרה הזו גורמת לי להזיל ריר....לאחרונה אני אפילו תוהה אם לרכוש את הפריימר המעלף שלהם :
    http://us.strawberrynet.com/makeup/guerlain/meteorites-perles-light-diffusing/53998/#DETAIL

    הכדוריות האלו קוראות לי לקנות אותן! :)
    אני חייבת לומר שאני מאוד קשה בנושא המייקאפים ועד היום היחידי שממש גרם לי להתלהב ממנו היה teint miracle של לנקום שהוא פשוט מייקאפ "מאיר" אבל עשית לי חשק לנסות את האקסטרים. נשמע מפתה [שולחת אלייך חשבוניות לפי הסידור בינינו , כן? :-D]

    וכמובן שאני רוצה להשתתף בהגרלה כאילו דא! עוקבת , חברה בפייסבוק והפוסט שותף אצלי בפייס.
    הפודרה שאני מאוד אוהבת שייכת ל- M.A.C . זה בעצם MSF ששלושת רבעי ממנו פודרה דקה ורבע שימר להארות. אני שומרת עליה כעל בבת עיני כי אני חושבת שאין להשיג אותה יותר.

    Haboleshet@gmail.com

    השבמחק
  4. מנויה פה וגם בפייסבוק כמובן..

    חייבת להודות שאני לא ממש משתמשת בפודרה כרגע, אבל ממש *ממש* עשית לי חשק :)

    השבמחק
  5. שאלונת- אני עוקבת פה אבל אין לי מושג איך עושים את זה בפייס.. עזרה מישהו?

    השבמחק
  6. הגרלה שווה :) אגב, לא משמ הבנתי איך לעקוב אחרייך בפייס ...

    בכלאופן... פודרה זה חובה לטעמי. אני משתמשת כרגע בפודרה של קלרינס בתפזורת, שהיא לא פחות ממעולה לדעתי. מאוד עדינה במראה ותתאם גם למי שמשתמשת בפודרה דחוסה.

    השבמחק
  7. היי דנרה (:

    אני לא משתמשת בפודרה אחרי המייקאפ, כי עדיין לא מצאתי את הפודרה שתראה טוב.
    מקווה מאוד לזכות בפודרה הזאת, היא נשמעת מה שאני מחפשת!

    נהנית לקרוא בבלוג שלך כל פעם מחדש

    השבמחק
  8. עוקבת פה ועכשיו שלחתי לך בקשה גם בפייס :)
    הגרלה מ-ע-ו-ל-ה! תודה :)

    leenamromin at gmail dot com

    בדרך כלל משתמשת בפודרה מעל פריימר של סמאשבוקס. כרגע משתמשת בפודרה זבל שיש לי כחלק מסט איפור שקיבלתי לחג :( אז ההגרלה הזאת באה לי בול!

    השבמחק
  9. אנונימי30.3.2011, 17:19

    מצויין.
    בדיוק התכוונתי לקנות את המייק-אפ והפודרה לכבוד הפסח.
    יש מצב שתחסכי לי חצי.

    נ"ב.
    הפגזה בתגובות מעלה את הסיכויים לזכות?

    השבמחק
  10. יש לך מגיבה מיכל שהיא לא אני...
    פוסט אדיר
    רצה לקנות...

    השבמחק
  11. ואני לא משתמשת בפודרה כמעט,
    למרות שכרגע יש לי חשק עז לכדוריות...

    השבמחק
  12. אנונימי30.3.2011, 17:51

    מיכלש, הכדוריות האלו זה משהו שלא מהעולם הזה

    השבמחק
  13. היי דנרה,
    כמו שאת יודעת עוקבת באדיקות
    כאן ובפייסבוק

    משתמשת קבוע בפודרה
    כרגע עם אחת של קליניק, לא רעה אבל לא בטוחה שאחזור אליה שוב.

    sharon.azria at gmail.com

    השבמחק
  14. היי יקירתי,
    חיכיתי שמישהי תביע דעה על הלנג'רי דה פו של גרלן,משבחים אותו בעיתונים ורציתי לנסות אותו בעצמי.
    הפודרה הזו היא חלום חיי רק המחיר עוצר בעדי,ממש מזמן קניתי בושם של גרלן,שאנז אליזה שכבר פעמיים קניתי,וקיבלתי את פודרת הכדוריות במתנה ואני זוכרת את הריח המדהים :)))
    שיתפתי בפייסבוק ואני עוקבת אחרייך כבר מזמן.
    בקיץ אני מפדרת מעט עם הבלוט של מאק ובחורף עם הפרפ אנד פריים שיש לי זמן ועצבים.
    כתובת המייל שלי limor1058@walla.com
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  15. הי
    אני משתמשת בפודרה POUDRE SUR MESURE של איב סאן לורן כבר שנים , הפודרה מגיעה בתוך סוג של מטחנה , כל שימוש טוחנים ע"י סיבוב את הכמות המדויקת לה זקוקים , הכיסוי נהדר ובזכות המארז לא סופח לחות ושומר על נקיון וטריות .
    בהצלחה ותודה על ההזדמנות !

    השבמחק
  16. וואו אני חושבת שזאת ההגרלה הכי יוקרתית שראיתי בבלוגים בשנה האחרונה !
    העור שלי שמנוני במיוחד באזור הT אז אני משתמשת לרוב בפודרה באבקה של קלינק, וכשצריך גימור קצת יותר חלק בפיקס של מאק (למרות שאומרים שזה לא טוב לעור שמן, פשוט עוד לא מצאתי משהו שיתאים).
    כתובת המייל שלי bbrr0401@gmail.com :)

    השבמחק
  17. וואו! יש לך מתנות מטורפות
    יש לי שתי פודרות שאני משתמשת בהן בדרך כלל: האחת היא פודרה מבהירה של רימל, שאני מאוד אוהבת, והשניה היא הפודרה המינרלית של מאק, איך לא, בגוון הבהיר ביותר. לבחור בין שתיהן זו כמו בחירתה של סופי.

    luba891@gmail.com

    השבמחק
  18. אנונימי30.3.2011, 20:01

    את בדממת אלחוט?

    השבמחק
  19. LOL
    לא נטע, פשוט לא ממש היה לי על מה להגיב.
    והפגזה בתגובות לא עוזרת יותר, אלא אם כן היא עושה לך טוב. אני בטח שמחה תמיד כשאת מגיבה :-)

    linn ומיכל - לשאלתכן, המעקב בפייסבוק בטור מצד שמאל כאן תחת הכותרת NetworkedBlogs.

    השבמחק
  20. דנרה- נראה לי אני הראשונה שאגיב לפוסט עצמו... אקסטרים מזכיר לי בתיאור שלך את הדאבל וור - כיסוי גבוה ועמיד בצורה טובה. השני מזכיר לי את המייקאפים הלחותיים יותר שיש כמעט לכל חברה להציע והשלישי, החדש את פרו לומייר של שאנל שבשימוש כרגע.
    באמת בעייתי הסיפור עם גוונים.
    שמתי לב שיש הרבה גרסאות לפודרות אלו- איך קוראים לפודרה הכי קלאסית?

    אחלה של הגרלה גם! אני עוקבת אחרייך בכל מקום ;)
    אני משתמשת בפרפ+פריים של מאק והיא מסרבת להיגמר כבר כמעט שנה וחצי.

    השבמחק
  21. מרינה - האקסטרים מצליח לעשות את מה שהדאבל וור עושה רק בלי להיות כבד כמו הדאבל וור. בנוסף, הגימור שלו מאט טבעי מחמיא ולא מסכה כבדה וקמחית כמו הדאבל וור לטעמי.
    לאקווה ממש אין מה להתייחס, את צודקת, יש כמוהו בשוק ולא הייתי ממליצה גם עליהם אלא אם כן העור סופר יבש ולא זקוק לכיסוי...
    הלנז'רי מזכיר באמת את הפרו לומייר, הוא אולי קצת יותר שקוף ממנו ועם טונים קצת חמים יותר.
    בנוגע לפודרה, כמו שכתבתי זו הגרסה החדשה של המטאוריטיס. השינוי הוא בין שלושת הגוונים: ורוד, בז' ומוזהב. כנראה בקלאסית את מתכוונת לבהירה ורודה מס' 01.

    השבמחק
  22. אין עליך, תמיד הגרלות היסטריות ופוסטים מרתקים...
    לצערי טרם הספיקותי למצוא את הפודרה החלומית שלי, אני כבר הרבה זמן עם מאק אבל היא קצת כבדה לי על הפנים, למרות שהחלפתי את המברשת שלי לקבוקי ומאז אני קצת יותר מרוצה...

    השבמחק
  23. אנונימי30.3.2011, 20:52

    חחחחח.
    כמו שכבר כתבתי לך, המייק-אפ החלומי שלי הוא 8in1 של bio-essence. (תיצרי איתם קשר, הם צריכים לשלם לי תמולוגים כבר...D:) הוא עושה הכל המייק-אפ הזה, ושאת לא הכי אוהבת כאלו...
    אבל! הוא עומר להסתיים לי :( אז ככה"נ שאלך לדגום את הגרלנים- ההבטחה וההפתעה.

    ובקשר לפודרה- כרגע מפדרת ב-02 של MUFE מהאאוטלט.
    הייתה לי הנהדרת הדחוסה של המטאוריט {יש לי עוד את הקומפנד שלה} והייתה לי נהדרת אחרת של סיליה (למה אותם לא מייבאים לארץ??) ועוד אחת "פושטית" משהו של קרליין, שעבדה הכי יפה בסינגפור כי הייתה סופחת שומן, מסתבר... עוד מסתבר שבמז"א טרופי רווי לחות כל עוד הופך לשומני או לפחות לנוטה לשומני, מה שמסביר את אי-הזיקנה של האסייתים- הן מתקמטות פחות, מאוחר ולאט מאיתנו, מסביר גם למה אין שם כל כך מוצרי אנטי-אייג'נג- זה תפס תאוצה רק ב-5 שנים האחרונות.

    יש מבצעים על גרלן? או שזה כמו השאנל 5 שלי- יוק לעולמים??

    השבמחק
  24. דנרה - כמו תמיד באת לי בזמן!
    בדיוק לפני כמה ימים הזמנתי באפריל את הגוון שלי (12) בלנז'רי של גרלן...אחרי שימוש ארוך טווח בדאבל וור לייט, אני ואחותי המקסימה החלטנו לעשות סיבוב ולראות מה חדש...מייד התאהבנו בלנז'רי!!!
    כל מה שנותר לי זה ללכת להביא אותו!
    עשית לי חשק גם לפודרה...אין לי פודרה קבועה..אני משתמשת באיל מקיאג' עכשיו שהיא די אטומה והיא בסדר אבל לא וואוו כמו מה שאת מתארת אצל גרלן.
    ה-parure extreme לעומת זאת לא היה לי טוב מבחינת צבע וזה מבחינתי פסל אותו לחלוטין. על חברה שלי הוא מדהים! היא נראית הוליוודית משהו איתו!
    ד"א - הלינג'רי יוצא בערך 200 ש"ח באפריל (עם השובר 40 ש"ח שהיה בוואלה שופס)

    ברור שאשמח להשתתף בהגרלה! אני עוקבת מזמן גם בפייס וגם בבלוג..ובוודאי שאני משתפת:
    http://www.facebook.com/tali.mittelman

    השבמחק
  25. נטע - מה הכוונה המייק אפ שאני לא אוהבת? לא זוכרת אותו.
    מחכה לחוו"ד אחרי הדגימה שלך.
    הדחוסה של המטאוריטיס מדהימה וגם פרקטית לנשיאה.
    לשמחתך על גרלן יש מבצעים, צריך לעקוב, משתנים כל הזמן.

    Totali - איזה כיף, הלנז'רי באמת נהדר, תתחדשי!
    לפי מה שאת מתארת מדובר על פודרות שונות במטרת השימוש. הפודרה כאן אינה אטומה כמו האיל מקיאז'.
    על בעיית הצבעים של המייקאפים כתבתי כאן. לא מפתיע בכלל. אבל מי שמוצאת גוון מוצלח מסודרת!

    השבמחק
  26. אני חושבת שאני די מסודרת עם גוון 12.
    מרינה - מראש הלכתי לאפריל כדי להשקיע את מיטב כספי בפרו לומייר כי הדלקת אותי עליו ממש, אבל כמובן שלא היה טסטר לגוון מס' 10 אז היא נתנה לי טיפה מבקבוק חדש (שהיא מתכוונת למכור אח"כ!!! החוצפה עוברת כל גבול!) והצבע לא כ"כ התאים לי אז המשכתי לנסות...והתאהבתי בלנז'רי לחלוטין!

    השבמחק
  27. כל יום לומדים משהו חדש !! ,איזה יופי
    אני משתמשת בקרם דמי מייק אפ של סבוקלם ומעליו בפודרה של מאק. מרוצה מהשילוב המנצח שגיליתי.
    יותר מאשמח לזכות במתנה זו .
    כמובן שמשתפת ,עוקבת ,מחבבת ועוד הרבה דברים חיוביים
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  28. אחרי חיפושים ממושכים ביומיים האחרונים אני מוצאת סופסוף מישהי שכותבת על הייטק מייקאפ :)
    אני מעולפת על המוצרים של גרלן, משתמשת שנים ותמיד תמצאו אצלי יותר מכמה מוצרים של גרלן שהם די שולטים בתיק האיפור שלי ואני הכי נהנית משימוש בהם.
    אני משתמשת במטאוריטס בגוון בז' שיק עוד מימי ה"דיבינורה" מייק אפ שמשום מה הוציאו אותו מהליין :( כמה חבל. אחד המייקאפים שגרמו לי לזהור (גם בתקופת הקיץ וגם על עור כמו שלי מעורב ונוטה להבריק). השילוב ביניהם מנצח, הפודרה מעניקה אפקט זוהר מנצנץ ויחד עם זאת מראה מעין סאטין-מאט כזה.
    בכל אופן, אני נהנית לקרוא אותך, המשיכי כך. אני בחיפושים אחרי פריימר טוב לפנים ולעיניים שיתאים לעור רגיש ומעורב, אם יש לך רעיונות/התנסויות אני אשמח לשמוע.

    השבמחק
  29. כרגיל, באיחור אופנתי! :)
    האמת שאני קרועה מעייפות, ולא ברור לי איך שרדתי בכלל מול המסך בשעה הזאת (רק בגלל שהבטן ביקשה ארוחה לפני השינה)

    תודה על עוד פוסט אינפורמטיבי :) אולי יום אחד ארכוש את המוצרים של גרלן, אני תלויה בהחלטות שלהם לגבי ניסויים בבע"ח.. אבל אני אופטימית!
    אני תמיד מעדיפה כיסוי בינוני-מלא בגלל שמכסה את האדמומיות המרגיזה שלי, ובגלל שכמובן מגיע יחד עם עמידות ואני שונאת חדוש איפור במהלך היום. שפתון זה המקסימום שאני מוכנה וגם זאת הקרבה מבחינתי..

    מבחינת פודרה, לאחרונה אני מאוד אוהבת את פודרת ה MSF של מאק (בגוון מדיום). היא נותנת מראה מאוד חי ובכל זאת לא מבריק לפנים וסוגרת יפה את הקולורסטיי של רבלון שהוא הקבוע שלי כבר די הרבה זמן.
    אני חייבת לציין שגם במקרה של הקולורסטיי וגם הדאבל וור שבו השתמשתי לפני, אמרו לי שוב ושוב שאין צורך בפודרה. אבל 'צטערת, לא מסוגלת להתהלך עם פנים דביקות כל היום.. כשאני לא מוסיפה מעל פודרה העור ממש דביק גם שעתיים ושלוש אחרי המריחה. קטע הזוי! לכן מבחינתי פודרה היא מאסט.

    מסקרנת אותו הפודרה של גרלן, נשמעת משהו באמת מיוחד.
    אשמח להצטרף להגרלה :) אני מנויה כמובן כאן ובפייסבוק.

    השבמחק
  30. מיטל - שוב אומר שאף פעם לא מאוחר להגיב בפוסט, אבל אם כבר איחור אז רק אופנתי :)
    ולא הבנתי את עניין הניסויים, הם עושים או לא עושים ניסויים?
    ולפי התיאור של הצורך במייק אפ, בשבילך ממה שיש פה ברור שזה רק האקסטרים.

    השבמחק
  31. הייי פוסט נהדר!
    הייתי רוצה לנסות את המייקאפ,לצערי לא מוכרים אותו בארץ נכון?!
    ודבר שני אני משתמשת בקרם פנים לפני המייקאפ של ג'ייד pure clarte ולאחר מכן אני שמה את המייקאפ של ג'ייד גם matte perfect שנותן לי מראה מט אחיד ולאחר מכן את הפודרה של ג'ייד earth &sea (mineral loose powder) :)

    השבמחק
  32. היי דנרה

    עוקבת פה ובפייס, בלוג נהדר, יהיה עוד יותר נהדר לקבל את המתנה לכבוד היום הולדת חצי יובל שלי ב12.4 לא שאני רומזת משהו.....:-)

    אני אוהבת להשתמש בפודרה של מאק פרפ אנד פריים היא מאד נעימה על הפנים ונותנת מראה יפה ולא "אבקתי", היא גם לא מייבשת! לא מזמן היא נפלה לי ונשפכה כולה !! אז כדאי להיזהר אבל מעבר לזה פודרה מומלצת אני סתם עם 2 ידיים שמאליות...:-)

    מייל- talichen86@gmail.co m

    השבמחק
  33. היי..
    אני משתמשת בפודרה של מאדינה מילאנו בתפזורת שהיא מעולה לטעמי..

    השבמחק
  34. קוראת כאן כבר מזמן, תמיד כיף להתעדכן במוצרים יוקרתיים ותיקים מהממים :-)
    בחודשים האחרונים אני משתמשת בפודרת פרפ אנד פריים של מאק, ומריירת דווקא על על פודרת המטאוריטים (בגוון ROSE) והמברשת הורודה התואמת שלה בסטרוברי....
    אשמח להשתתף בהגרלה, עוקבת כאן וגם בפייסבוק (למרות ששם שמי קצת שונה).

    השבמחק
  35. השתמשתי בRose Frais של גרלן שהיא מהממת כמו זאת, עד שחברה לקחה לי אותה, ועכשיו אני באמת צריכה לקנות חדשה לקראת העבודה החדשה שתדרוש ממני השקעה רבה יותר בעצמי, בניגוד לחודשים האחרונים בהם לא עשיתי יותר מדי... :)

    תודה על המתנה הנדיבה והסופר מגניבה!

    השבמחק
  36. גרנייר עושים ניסויים.
    אבל בקרוב גם ככה יהיה איסור בכל המדינות החברות באיחוד האירופאי לעשות ניסויים. אני סבלנית :P

    אגב, העור שלי הוא מעורב-שומני, האקסטרים עדיין יעמוד בסטנדרטים?

    השבמחק
  37. אנונימי31.3.2011, 8:32

    הבעייה היא שאני כבר לא משוטטת פארמים כבעבר, אז קשה לי לעקוב.

    השבמחק
  38. מיטל - מה הקשר לגרנייר?

    נטע - תעקבי בפורומים גם שם מזכירים את המבצעים מפעם לפעם.
    חוץ מזה שלקראת פסח בטוח יהיו מבצעים שווים.

    השבמחק
  39. הלנז׳רי כבר בסלסלת המייקאפים שלי.
    כמה שאני מעולה בדחיית סיפוקים...

    השבמחק
  40. הייתי טרום-קפה גרלן הפך לגרנייר. מתחיל בגר'
    יכולתי לכתוב גרגמל באותה מידה..

    ואתמול, בשעת רעב קשה, באמת התבלבלתי בין גרלן (נשבעת שכמעט כתבתי גרגמל שוב) לגרנייר.
    גרנייר עושים ניסויים
    גרלן - לא!

    מה שכן, בדקתי את עלות התענוג בתותית אכן תענוג יקר..

    אני חושבת שהיה רעיון רע לשתות שוקו במקום קפה הבוקר.. הכל יוצא מעוך..

    השבמחק
  41. מיכלש - וואו, תתחדשי! פינוק אמיתי ארגנת לעצמך!

    מיטל - שוקו על הבוקר? למה? למה?...
    אם היית כותבת גרגמל זה היה מובן לגמרי...LOL
    הרגת אותי, אבל יש לך תירוץ טוב. אכן תענוג יקר!

    השבמחק
  42. היה שוקו בשקית! חיממתי במיקרו והיה תענוג! רק לא מעורר במיוחד..

    השבמחק
  43. עוקבת פה וגם בפייסבוק :)
    אני לא ממש משתמשת בפודרה כרגע, פשוט כי עוד לא מצאתי את זו שהכי מתאימה

    השבמחק
  44. הי :)
    עוקבת כאן ובפייסבוק :)
    משתמשת בבלוט, תמיד! לא יכולה בלי :)
    miriti_s@hotmail.com (עוקבת במייל אחר)

    השבמחק
  45. ספרפור31.3.2011, 18:26

    היי :-) עוקבת כאן ובפייסבוק...
    עוד לא מצאתי את הפודרה האחת שלי, אבל אוהבת פודרות בתפזורת סטייל פרפ& פריים....
    המייל שלי sapirturjeman@walla.com

    השבמחק
  46. השכלתי גם, תודה על הסיקור.
    כרגע אני ומייק אפים של גרלן מאוד רחוקים אחד מהשני. אבל זה לא אומר כלום, כי אם אמצא אותו במחיר קצת יותר שפוי מהמחיר המלא שלו - אנסה.

    אני זוכרת את פודרת המטאוריטים הזאת שתמיד עשתה לי את זה כשראיתי אותה במגזינים אבל לא הבנתי מה עושים איתה.
    כרגע אני עם DWL של אסתי לאודר שמעליו אני מפדרת עם פודרה בתפזורת של קליניק, וגם זה לא תמיד.
    אף פעם לא ניסיתי MSF של MAC או מוצרים דומים כי אני מפחדת להיות מבריקה/שימרית/נוצצת וכו' בפנים.

    עוקבת אחרייך בפייס בשם האמיתי
    ואשמח לזכות בפלא היפהיפה הזה של גרלן

    השבמחק
  47. l i r o n i t31.3.2011, 20:37

    אני מאלו שמשתמשות בפודרה בקביעות. לא יכולה בלי.
    הבלוט של מאק ליום-יום, והכדוריות של גרלן ל"ארועים מיוחדים" :) - אגב, זה שיש לי הוא שונה באריזה וגם בגוון...

    עוקבת ממזמן גם פה וגם בפייסבוק :)

    מייל - liron1002@walla.co.il

    השבמחק
  48. אני עוקבת פה וגם בפייסבוק.
    לא משתמשת בפודרה כרגע כי לא מצאתי משהו שבאמת מתאים ליאבל אשמח לנסות את הפודרה הזו :)

    השבמחק
  49. אנונימי31.3.2011, 22:27

    את בעצמך "פודרה" הכי לייק שאפשר... עוקבת אחרייך את האישה והאגדה, שאפו את ענקית...נעמי :-)

    השבמחק
  50. עדן - המחיר בהחלט חסם ברכישה. מזל שיש לנו מספיק מבצעים כל הזמן.
    מקווה שלקראת פסח יהיה מבצע אחד רציני כזה ;-)

    lironit - מה שיש לך כנראה מהגרסה הקודמת כמו שיש לי.
    היום הפודרה נראית ככה.

    נעמי - וואו, מסמיקה. תודה יקירה :-))

    השבמחק
  51. איפורית31.3.2011, 22:33

    היי דנרה,
    אני תמיד נהנית כל כך לקרוא את הפוסטים שלך. תמיד כתובים נהדר, מושקעים ומרתקים. תודה!
    הפוסט הזה גרם לי כמובן לרצות לנסות את ה"אקסטרים" שהתיאור שלו עושה רושם מעולה. יש לי מייקאפ פודרה של גרלן מסדרת PARURE. אני לא משתמשת בו הרבה כי אני מעדיפה מייקאפ נוזלי והוא נועד יותר לתיקונים או לימים של לחץ זמן מטורף, אבל לדעתי הוא הטוב ביותר מסוגו.
    אני תמיד משתמשת בפודרה. האהובה עליי ביותר היא הפרפ אנד פריים של מאק. אני מסיימת ממש בימים אלה את הקופסה השלישית שלי והרביעית כבר מחכה במגירה לתורה.
    אני תמיד עוקבת אחרייך כאן (ובפורום) ומקבלת את העדכונים לבלוג באימייל וכמובן שלייקקתי בפייסבוק ושיתפתי אצלי. אני כבר הרבה זמן חומדת את פודרת הכדוריות הזו וזו מתנה מקסימה לאביב.
    איפורית

    השבמחק
  52. אנונימי31.3.2011, 22:37

    ברור שאני כבר עוקבת מזמןןןןן מתה על הבלוג שלך:)
    ואני גם חברה בפייס שלך..
    הפודרה שבה אני משתמשת- של מאדינה מילאנו בתפזורת ושל מאק - בלוט.
    אין ספק שההמלצה שלי היא היא הבלוט...!
    litalmar@walla.co.il

    השבמחק
  53. היי :)
    עוקבת כאן ובפייסבוק.
    המייקאפ אקסטרים נשמע מדהים.. חבל שזה המחיר :/ וגם הפודרה הזו נשמעת מפתה ביותר. אני מתה גם על השפתונים של גרלן, לחותיים מדהימים.
    בתחום הפודרות אני כרגע משתמשת בעיקר במינרליות של שרית, מאוד אוהבת. לפני כן השתמשתי בבלוט תקופה ארוכה, אבל זה תמיד הרגיש לי טיפה מקומח.. נראה, אולי בקיץ אני אחזור לבלוט.
    המייל שלי danipeleg2@gmail.com

    השבמחק
  54. חזרתי עכשיו מבית החולים, אימי מתאוששת לאחר ניתוח, וכל כך התאים לי לקרוא פוסט שלך!
    פוסט נהדר, מפורט, מרחיב והס'ווצים...חוזרת על עצמי - נ ה ד ר !

    אל המוצרים של גרלן לא התחברתי, איכשהו המייק אפים שלהם לא תאמו לי לא בתחושה ולא בגוון וזה בתקופה שעוד לא היתה לי פיגמנטציה. (עור רגיל/מעורב) לגבי המטאוריטים. בתור מי שחייבת כל קנקן, לפעמים למרות מה שיש בתוכו (לק ושפתון בצורת שפתיים של "סלבדור דלי", לימיטד אידישן של איפור של דיור וכו...) קניתי כבר לפני שנים את המטאוריטים. ולא אהבתי, קיבלתי מראה מפודר ועמום. לא התעצלתי מיינתי את הכדוריות (שומעת אותך צוחקת) השארתי רק את הגוונים החמים, אהבתי ובפעם הבאה קניתי את הזהובים - האריזה יפיפיה, התחושה נהדרת.

    עוקבת שלך מתוך הנאה צרופה, כבונוס לזכות בגרסא באריזה החדשה יהיה כיף לכבוד החג (מבטיחה לא למיין)

    לגבי פודרה - אני מעדיפה תמיד פודרה שקופה. של ESL נעימה, של אסתי לאודר נחמדה. מאז שיש לי פיגמנטציה - מספר W3 של לוריאל - למרבה ההפתעה - עושה את העבודה ולכל היום. נוחה מאוד לנשיאה בתיק
    ולא יקרה ( 11 דולר בארה"ב היה 1+1 - אז קניתי 4)
    חג שמח יקירה!

    השבמחק
  55. אפרת - ראשית רפואה שלמה.
    את ידועה בפריטי האספנות היפהיפיים שלך. מדהים!
    ואני צוחקת?.. קראתי והיה לי פרצוף של הלם, אח"כ דימיינתי אותך עושה את זה ונקרעתי מצחוק! הרגת אותי!
    אין ספק שהפודרה המוזהבת היא מאוד אטרקטיבית כי הופכת כל גוון עור ליותר חם.
    פשוט מחמיאה לכל אחת ולכן בחרתי בה לפה.
    איך את תמיד מתארגנת על המבצעים הכי שווים, איך!!!
    ואיך את עדיין לא עוקבת אחרי, איך?...
    חג שמח מותק :-)

    השבמחק
  56. אנונימי1.4.2011, 9:28

    כנראה ש-30% הנחה בס"פ. טרם בדקתי.

    אגב, יש בסדרת המטאוריט גם קרם מדהים כבסיס למייק אפ.
    אני לקחתי אותו בורוד, דבר שמאוד החייה לי את צבע הפנים הנוטה לחיוור בשל חוסר בברזל ושינה. נגמר וצריך לחדש.

    השבמחק
  57. נטע - את מדברת על הפריימר שלהם שהוא גם מהמם בעיצוב שלו.
    ואם יש מוצר שמחייה כך את החיוורון בפנים אז כמובן ששווה להשקיע בו (ויותר שווה שתארגני לעצמך שינה טובה בלילה).
    בדיוק למקרים האלה אני משתמשת בפריימר הלחותי הורוד של בנפיט שכתבתי עליו כאן.

    השבמחק
  58. אנונימי1.4.2011, 11:04

    לא יודעת, לא ניסיתי.
    זה של גרלן הוא ורוד פנינה, לי אישית הוא עושה עור פנים נהדר.

    השבמחק
  59. דנרה - אני רשומה לרשימת תפוצה במייל ולא קיבלתי את הפוסט הזה. נראה לי שכדאי שתבדקי.

    בכל מקרה - איזה טיימינג מטורף יש לך ואיזה כיף לי!
    קיבלתי דוגמית של ה PARURE GOLD, (למרות שלא הזכרת אותו כאן) והמרקם שלו אגדי! הדוגמית שלי בהירה לי מדי והתכוונתי לגשת לפארם לקחת גוון כהה יותר לנסות, אז עכשיו על הדרך אני אקח גם את האקסטרים לנסות.

    ועוד סיבה לזה שהתזמון שלך מעולה - לפני כמה זמן החלטתי שאני רוצה לרכוש את הפודרה הזו (השתמשתי בכזו לפני מלא שנים. משהו כמו 7 שנים). אז עכשיו אני מחכה, כי אולי אני אזכה :) :)

    עוקבת בפייסבוק ורשומה לרשימת התפוצה ומשתפת עכשיו בדף של ריסים.
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  60. אני חושבת שבעקבות הפוסט הזה אני אהפוך לגרושה... אז אחרי שהיו לי כמה ימים לעכל את הכתוב ואחרי סיבוב קצר במחלקות האיפור אני די מפנטזת על המייק אפ והפודרה ואם לא היה לי בבית כמה מייק אפים חדשים כנראה שכבר הייתי רוכשת.. בקיצור.. זה נורא מה שאת עושה לי...
    מהתיאור נראה לי שהאקסטרים זה בדיוק מה שהעור שלי צריך.. אני והבנק מודים לך..
    (:

    השבמחק
  61. קורין - תודה על העידכון יקירתי.
    לצערי הייתה איזו בעיה בבלוגר שגרמה לאי שליחת העידכונים.
    בכל מקרה כתוב לי שזה סודר אז אני מקווה שאכן כך..
    בנוגע ל- GOLD, הסיבה שלא התייחסתי אליו זה בגלל שהוא מיועד לעור בוגר ויש לו מאפיינים של אנטי אייג'ינג. עם זאת, קראתי עליו המון ביקורות טובות.

    linn - כל עוד זה רק בגדר פנטזיה הבנק יודה לכולנו...LOL

    השבמחק
  62. יש לי פודרה של קרליין אבל אני לא הכי מרוצה ממנה ומתכוונת לקנות פודרה חדשה (שמתי עין על אלו של מינרלז של שרית).

    לפני כשלוש שנים קניתי מייקאפ של גרלן והמוכרת שמה לי בקופסה קטנה שהייתה לי (מלבנית שטוחה) כמה כדוריות מהפודרה. היא הייתה מאוד נעימה וטשטשה קצת את הנקבוביות והבורות שיש לי :)

    השבמחק
  63. וואו, השקיעה בך הדיילת אם הביאה לך כדוריות לנסות. יפה לך.

    השבמחק
  64. מתוודה כרגע לא משתמשת בפודרה. אבל אשמח לנסות . משתמשת במייק אפ של לוריאל.

    השבמחק
  65. לצערי, אני פשוט חייבת להשתמש בפודרה מעל המייקאפ. העור שלי מבריק בטירוף אחרת. הקבועה שלי - Prep & Prime של מאק. דקה ועושה את העבודה! את זו של גרלן אף פעם לא ניסיתי - רק מטעמי מחיר...

    השבמחק
  66. עד עכשיו השתמשתי במייקאפ פודרה ורק עכשיו אני עוברת (חוזרת) למייקאפ נוזלי... אז בינתיים (בחורף) לא השתמשתי אבל ברור שעוד מעט לא תהיה ברירה...

    השבמחק
  67. הפודרה נראית מהממת, יופי של הגרלה!
    אני עוקבת בבלוג וגם בפייס

    לקיבוע של המייקאפ אני משתמשת ב-mineral veil, פודרה מינרלית שקופה בתפזורת שאני אישית מאוד אוהבת

    השבמחק
  68. יקירה לחצתי על כל העוקב שוב ושוב, אבל אם אנ'לא עוקבת איך זה שאני מקבלת למייל את התזכורת על פוסטים חדשים? איך, כמובן ששיתפתי בשמחה גם בפייסבוק
    ולעניננו, למה לצחוק עלי 1+1 בדראגסטור על 11 דולר זה מבצע שווה? על המייקאפ של שיסיידשו נאלצתיע לשלם בבלומינגדיילס מחיר מלא, ואילו דוגמית לא קיבלתי מהדיילת החמוצה (כפיצוי קיבלתי דוגמית מן המייקאפ של ארמני)

    השבמחק
  69. אפרת יקירתי - את מקבלת מיילים כי נרשמת לעידכונים...;-)
    לצחוק? מי צוחק? הייתי רצינית, ברור שזה מבצע שווה!
    חוץ מזה, לא למדנו לא לשלם מחירים מלאים? יש מספיק מבצעים גם כאן, למרות שבארה"ב המחירים המלאים כאילו כבר אחרי איזה 30% הנחה יחסית לכאן...
    וטוב לדעת שגם שם יש דיילות חמוצות, אם אנחנו סובלים שכולם יסבלו...LOL

    השבמחק
  70. אנונימי1.4.2011, 20:36

    ברור שאני עוקבת גם כאן וגם בפייסבוק ואני גם משתפת. החכמתי מאוד בנושא הפודרה והמייקאפ, תודה נהנתי.

    השבמחק
  71. לכל האנונימיות שמשאירות תגובות בלי כינוי/שם/מייל/משהו...
    כתבתי בהנחיות להשאיר סימן מזהה כי איך בדיוק אני יכולה לאתר אתכן או לזהות מי אתן על מנת להכניס להגרלה?...

    השבמחק
  72. אנונימי1.4.2011, 22:20

    עוקבת, נהנת, משתפת ולומדת. תודה
    תמי

    השבמחק
  73. ורדינה1.4.2011, 22:48

    וואו וואו וואו וואו וואו.
    אין על הבלוג שלך. הפוסטים הכי שווים ובהתאמה גם ההגרלות הכי שוות.
    אני משתמשת בפודרה רק בימים שאני צריכה שהאיפור יישאר עמיד לאורך שעות ארוכות. ככה ביומיום משתמשת רק במייק אפ ללא פודרה. אבל אני רוצה את הפודרה הזאת!!!!!!!!!!
    ושאלה פרקטית - אם מציעים לך טובות הנאה או מתחנפים- המחשב ידע לזהות את זה בזמן ההגרלה?

    השבמחק
  74. חחח, הרגת אותי ורדינה!
    הוא לא יודע לזהות אבל אני יודעת, אז אפשר לחסוך את זה...LOL

    השבמחק
  75. היי אני עוקבת כאן במייל בפייסבוק ובקרוב גם ברחוב חח (סתם :-d)
    תאמת הפוסט הזה בא בצירוף מקרים מדהים, שכן בדיוק ביררתי בנוגע לפודרה הזו, טוב תאמת רציתי תפודרה הדחוסה ולא הכדורית, אבל מה הסתבר!?! שלא מייבאים אותה יותר לארץ.. ובסופר פארמים נישארו אחרונים, ולכן יצאתי למסע אחרי הפודרה הדחוסה , ביקרתי ב 5 סופר פארמים ולא היה (כן כן אני יודעת שאפשר להזמין באינטרנט.. אבל היה לי תלושים והייתי נחושה!) הדיילות הציאו לי את הפודרה הכדורים אבל בסוף קניתי את פריימר פנינות של גרלן
    אבל! אם אני אזכה בפודרה היה לי את המראה המושלם
    קיצר אשמח לזכות :)
    מייל שלי ira310@gmail.com

    השבמחק
  76. היי, רציתי לומר שהפוסטים שלך מאוד מעניינים ואני עוקבת אחרי הפוסטים בעקביות רבה.
    אני משתמשת בPREP+PRIME POWDER BY MAC, בעקבות המלצה שקיבלתי ע"י מאפרת נחשבת. אני תמיד משתמשת בפודרה אחרי מייקאפ. את האמת אני לא מכירה את הפודרה שאת מעניקה לזוכה בהגרלה. אני משתמשת בברונזר של גרלן כבר שנים ומאוד מרוצה ממנה!!
    המייל שלי הוא talb22@gmail.com

    השבמחק
  77. לא ענית לי, עכשיו אני כבר עוקבת מן המניין כאן ובפייס, או שאני על תנאי?

    השבמחק
  78. המייל שלי: iefrat@netvision.net.il
    אני הזוכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  79. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  80. אנונימי2.4.2011, 13:33

    אחלה פוסט!!
    משתמשת בפודרה שקופה של ג'יבנשי, מקבעת את המייק אפ לא רע אבל לא מרגש..
    תודה!
    נועה

    השבמחק
  81. אפרת ממי, עניתי לך גם בפייסבוק, את מנויה למיילים אבל לא עוקבת. תסתכלי כאן בטור מצד שמאל איפה שכתוב 'עקוב'. האמת שזה מאוד הפתיע אותי כי את מהקוראות הותיקות והנאמנות. אמן שתזכי כמו שכתבת אמן!

    Purple Haze - חחח, אם לא משתמשים בפודרה על בסיס יומי אז באמת זה מוצר שלא נגמר... :-)
    אבל אם את נראית מאובקת מדי כמו "עוגת סוכר" אז אולי זו לא פודרה שמתאימה לך. אל תשתמשי בכוח.
    לשאלתך, אני משתמשת למשל במברשת הפודרה מהפוסט הזה שהיא רכה ונעימה מאוד:
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/06/blog-post.html

    השבמחק
  82. הגרלה שווה ביותר!
    הפודרה נראית מעולה והיא תלך מעולה עם המייקאפ של גרלן שלי :)
    כמובן שאני עוקבת פה וגם בפייסבוק והפודרה שאני משתמשת בה היא של דיור, בתפזורת - מצוינת!

    השבמחק
  83. אחח אחח, כמה פעמים פזלתי לעבר הפודרה הזאת בסופר-פארם... :)
    אני תמיד משתמשת בפודרה מעל מייקאפ. זה כבר הרגל אצלי- אני מפדרת אוטומטית, גם אחרי שהחלפתי מייקאפ, וכשחושבים על זה- אני לא באמת יודעת אם יש צורך בפידור מעליו...
    הפודרה שלי היא פודרה שקופה באבקה של בועז שטיין. היא מקבעת ולא רואים אותה על הפנים בכלל. הכמות בה היא אינסופית- אני משתמשת בה כבר כמה *שנים*!!יומיום ורק עכשיו היא קרובה להיגמר :)

    השבמחק
  84. אה, וכמובן עוקבת ומאאאוווווד רוצה לזכות :)

    השבמחק
  85. יסמין2.4.2011, 17:27

    אמא שלי קנתה את האקסטרים במקום הסיסלי שלה, כי לא היה בס"פ, היא מאוווד מרוצה, היא הסתכלה על המייקאפים של גרלן והמלצתי לה עליו אחרי שקראתי את הפוסט שלך! תודה רבה!

    השבמחק
  86. יסמין - איזה יופי, תתחדשו!
    שמחה שידעת על מה להמליץ שיתאים לה בשביל שהיא תהיה מרוצה!

    השבמחק
  87. אני פשוט אוהבת את הטעם שלך,והכתיבה העניינית בכל מה שקשור לאיפור וטיפוח,תמיד כיף!

    בנוגע לפודרה שבה אני משתמשת,אחרי שנים שהשתמשתי בקולורסטיי של רבלון שכבודה במקומה מונח,השתדרגתי לMatissime של ג'יבנשי שהיא פשוט מעולה.אני משתמשת קבוע במייקאפ,ולכל מי שיש עור בעייתי יודעת היטב שפודרה היא חובה,לא יוצאת מהבית בלי.

    השבמחק
  88. היי.
    פוסט מעניין כמו תמיד :)
    יופי של הגרלה, כבר שנים אני עושה עיניים לפודרה הזו.....משום מה לא יצא לי לקנות אותה.
    אני אוהבת פודרות שקופות, אז בד"כ אני קונה את אלו של רבלון , גם כי הכמות שם דיי גדולה וגם כי בד"כ אני קונה אותן במבצעים של 1+1 יחד עם המייקאפ הקבוע שלי.

    (כמובן שאני עוקבת בכל הדרכים שניתן אחרי הבלוג)
    שבוע טוב ובהצלחה לכולן
    הילה

    השבמחק
  89. היי,
    פוסט מעולה :)

    המייקאפ אקסטרים נשמע אטקרטיבי.. הוא מתאים גם לעור עם צלקות לאחר אקנה?

    בפודרה אני לא משתמשת (משתמשת כרגע במייקאפ החדש של קלרינס) כי נאמר לי שזה רק ידגיש לי את הצלקות .. :(
    אבל עדיין שיתפתי את הפוסט ואני כמובן גם עוקבת אחרי הבלוג :)

    hadarkapah@gmail.com

    השבמחק
  90. איזה פוסט מדהים.

    אני מתה על האייץ'.די פאודר של מייק אפ פור אבר, היא מדהימה. אני לא משתמשת במייק אפ כמעט וצריכה רק גימור מאט לעור השומני שלי, והיא עושה את העבודה מעולה.

    אבל הכדורי מרשמלו הקטנים והחמודים האלה... הם זועקים את שמי.

    השבמחק
  91. עכשיו ממש סיקרנת אותי לנסות את ה PARURE EXTREME!!!
    פעם הייתי משתמשת גם במייקאפ וגם בפודרה כדורים של גרלן, אבל משום מה התחשק לי קצת לגוון והיום אני משתמשת במייק-אפ של לוריאל (ויזיבל ליפט) ובפודרה מוצקה של מאדינה מילאנו שהפתיעה אותי מאוד לטובה והיא נותנת גימור מעולה ולא כבד מידי.
    אני מודה שפתאום עוררת בי געגועים עזים לפודרה הזאת... לכן גם אני רוצה להשתתף בהגרלה!
    ביצעתי את כל הדרישות כדי להכנס להגרלה :)

    שרונה
    photofashionpassion@gmail.com

    השבמחק
  92. הדר - שאלה טובה, אני מניחה שזה תלוי מה מצב הצלקות. מבחינת כיסוי בטוח יתאים אבל אם העור נוטה ליבש אז זה פחות יתאים.
    אם את מדברת על האברלסטינג של קלרינס אז מדובר על מייק אפ נהדר, קצת יותר לחותי מהאקסטרים כך שקצת יותר נוח להניח אותו.
    בנוגע לפודרה, אם תשתמשי בפודרה כבדה מאט קמחית היא בהחלט תדגיש אבל פודרה קלה שקופה כמו הפרפ אנד פריים של מאק יכולה לעשות רק טוב למייק אפ.

    מרגריטה - אהבתי את הדימוי של כדורי המרשמלו :-)

    שרונה - אני מבינה את הגעגועים, זו פודרה נהדרת.

    השבמחק
  93. הפודרה תמיד נראתה לי מסקרנת, בעיקר בגלל הצבעוניות. אישית אני לא משתמשת בפודרה, גם בגלל שאני דיי מינימליסטית באיפור וגם המייקאפ שלי מחזיק מעמד לא רע [סטודיו פיקס של מאק, קליל ונעים].

    השבמחק
  94. makeg.snlfe@xoxy.net
    עוקבת פה וגם בפייס.
    אני משתמשת כיום בפודרה מינרלית כי אני משתדלת לא להכביד על הפנים בכימיקלים. אבל אני מאמינה שפודרה מחברה כל כך יוקרתית בטח עברה הר ה בדיקות רגישות ותהיה טובה :-)

    השבמחק
  95. נראה לי שאצטרך לנסות את PARURE EXTREME. כבר הרבה זמן לא ניסיתי מייקאפ חדש כי הסטודיופיקס של מאק עובד בסדר בשבילי. אבל נראה לי שצריך לגוון לפעמים...

    השבמחק
  96. וניטי - בהחלט צריך לגוון לפעמים אבל אם את יכולה תנסי קודם כל בדוגמית.
    תראי אם את מתחברת אליו.

    השבמחק
  97. איזה הגרלה מדהימה...
    עוקבת גם כאן וגם בפייסבוק.
    אני בדרך כלל לא משתמשת בפודרה על כל הפנים, אלא רק מפדרת קלות את האף עם בלוט של מאק.
    מקווה שאני אזכה! :)

    השבמחק
  98. היי!
    בלוג נהדר!!!
    אני עוקבת דרך הפייסבוק..
    אבל חדשה פה בתגובות..
    אני מוכרחה לציין שאני משתמשת בפודרה בכמויות במיוחד בקיץ כשהכל נזיל..(סיוט)

    הפודרה שלי היא של איל מקיאג' ועוד אחת של לאורה מרסייה שאותה קיבלתי מתנה!
    שהן טובות מאוד!

    לגבי הפודרה הזו של גרלן מאוד קרצה לי אך מכיוון שהיא לא זולה... לא רציתי לקנות מבלי שום נסיון ולהתאכזב..
    כך שאם אזכה בה יש מצב גדול שאהפוך לרוכשת נאמנה!

    גם אם לא אני נהנית מכל רגע בבלוג השיקי שלך!
    בהצלחה לי!!!
    :)

    השבמחק
  99. late bloomer3.4.2011, 23:20

    תגובה ראשונה שלי אצלך. התרגשות! חייבת להגיד שהתמכרתי לבלוג שלך והוא אצלי ב"פייבוריטס" כבר כמה חודשים :)

    לגבי פודרות: בשנים האחרונות עשיתי מיני-דוקטורט על פודרות. עשרות עברו תחת ידיי :) ארשום מה שאני זוכרת, רק לפני אומר שיש לי עור שמן שמאתגר כל פודרה שהיא.

    תתכוננו, הולך להיות ארוך ומפורט.

    1. פודרה בתפזורת של לנקום: דקיקה ונהדרת, רק יקרה יחסית. ממליצה.
    2. פודרה בתפזורת של קליניק: קניתי אותה כמה פעמים כי היא אחלה. יתרון: באה עם מברשת מתקפלת חמודה ביותר, כמות טובה ומחיר סביר. חסרון: פחות שקופה מפודרות רבות שניסיתי. יכולה להיות מעט קמחית לפעמים. בסה"כ אני אוהבת אותה.
    3. פופה, פודרה בפזורת. על אף המחיר המאד נוח שלה אני לא אוהבת אותה בכלל בגלל שהיא עם נצנצים שאני אישית לא אוהבת (אם אני רוצה הברקה/הערה בפנים אני מעדפה לשלוט בה באמצעות שימר במקומות המיועדים ולא לנצוץ לכל עבר). בנוסף, הברקתי איתה מאד מהר. נשארה ללא שימוש אצלי אחרי כמה שימושים. יתרון יחידי מבחינתי חוץ מהמחיר: יש לה אריזה מצוינת עם מראה טובה. (נדיר מאד בקרב הפודרות בתפזורת).
    4.פודרה בתפזורת של איל מקיאז': חביבה, שומרת על מראה מאט. לא מיוחדת אבל גם לא רעה.אני פשוט מנסה להמנע מלקנות באיל מקיאז' אחרי כמה חוויות קשות אצלם (מישהו אמר היגיינה?).
    5.פודרה colorstay דחוסה, רבלון: פודרת טאץ' אפ מצויינת שמבחינתי אפילו אהבתי יותר מהבלוט. קניתי אותה בחו"ל במחיר מצחיק ממש (משהו כמו 40 שקל), והיא החזיקה לי יפה.
    6. בלוט בתפזורת ודחוסה- ממש לא אהבתי את הבלוט הדחוסה שעשתה לי קילופים ומראה קמחי ממש. את הבלוט בתפזורת אהבתי והיא זכורה לטוב.
    7. פרפ אנד פריים, מאק: היא טובה אבל לא מספיקה לי לקייץ. מה שמעולה בה זה שהיא חסרת צבע לחלוטין ולכן משתלבת נהדר עם כל מייקאפ. חסרונה בעמידות מבחינתי.
    8. לפני 10 שנים השתמשתי בפודרה בתפזורת של ג'ייד וממש ממש לא אהבתי- היה לה ריח סבתאי נורא והרגשתי שזה ממש טלק...
    9. no.7 פודרה בתפזורת: גם לה יש נצנצים זעירים שלא הבחנתי בהם בחנות. היא מאד מאד זולה ומגיעה עם מכסה פנימי מגניב אבל לא עמידה כל כך (תופעה חוזרת בקרב פודרות עם נצנצים) ויש לה צבע שמתנגש עם מייקאפים (אפילו שהיא אמורה להיות שקופה).
    10. הזמנתי פודרה בתפזורת של ck מהסטרוברי ומבטיחה לעדכן לגביה בהמשך :)

    עד כאן הדוקטורט...

    לגבי ההגרלה- וואו, כמה שאני אשמח. זה נראה לי הפינוק האולטימטיבי ומוצר שמוסיף חיים לפנים ומראה קצת מאוהב. ממש ממש רוצה.

    את נהדרת שאת משקיעה בנו ככה ואני מאחלת שתמשיכי להנות מזה עוד הרבה.

    גפן

    השבמחק
  100. late bloomer - וואו, אמנם תגובה ראשונה אבל הפגזת!
    סחתיין עליך!
    עשית שירות מצוין כאן להרבה משתמשות. ממש מיני פוסט.
    תודה ומקווה לראות עוד הרבה תגובות שלך בעתיד :-)

    השבמחק
  101. תמיד ענין אותי איך משתמשים בפודרה הזו
    אני משתמש בזאת של מאק לאחר שאני שמה מייקאפ ואני חולה עליה

    השבמחק
  102. אוי דנרה... הייתה לי את הפודרה הזו לפני שנים והיא באמת דבר מדהים. אין לה מקבילות בשוק לדעתי. כמובן שאשמח לחזור להשתמש בה, אם את יודעת למה אני מתכוונת...
    בד"כ אני משתמשת ב- SET POWDER של מאק, ובקיץ ההביל של תל אביב אני משדרגת לבלוט. בחורף יש ימים שאני לא מפדרת בכלל.
    הקיצר, אני עוקבת ארייך בכל ערוץ מדיה אפשרי, וזו אכן תהיה מתנת אביב נפלאה!!

    השבמחק
  103. יובל ששון4.4.2011, 13:52

    אוי זה פשוט פוסט אסור בשבילי...מנסה לחסוך!! :)
    בכל אופן....אני עוקבת אחר הבלוג ובפייסבוק כבר הרבה זמן :)
    אני מאווווווד רוצה את הפודרה הזאת, אני שמה עלייה עין כבר משהו כמו 3 שנים!! תחזיקי לי אצבעות ..חח
    בכ"א, אני משתמשת כרגע בפודרה של איל מקיאג' עם מעט שימר (לא זוכרת את שמה..) עם מכסה כסוף. היא מקבעת יופי, ונותנת גימור עדין ונעים, אבל משום מה מעט מחווירה אותי, והמטאוריסט תבוא לי מה זה בטוב!!
    תודה!!
    yuval_34@yahoo.com

    השבמחק
  104. בדיוק כתבתי בתפוז על התחדשות המייקאפ הזה בהמלצתך. תודה. קניתי גוון 12 יצא לי מחיר מצחיק בסופרפאם 166 ש"ח עם כל ההנחות שהיו לי. 25% יש על מוצרי גרלן 10% לבעלי לייף סטייל ו50 ש"ח הנחה למוצרי קוסמטיקה.
    ומחכה לאישור בפייסבוק.

    תודה

    השבמחק
  105. תתחדשי עינת!
    איזה מהם קנית?
    הכי כיף לקנות בהנחות, ממש יוצא משתלם.
    בפייסבוק אין צורך באישור זה רק ללחוץ על Follow בטור מצד שמאל כאן תחת הכותרת NetworkedBlogs.
    בנוסף, אם שלחת לי חברות לפרופיל אז ברור שמאושר :-)

    השבמחק
  106. late bloomer4.4.2011, 22:06

    danra תודה על הפרגון!את עושה לי חשק להמשיך ולכתוב :)

    מה הפודרה האהובה עליך?

    השבמחק
  107. הצליח לך בהתחלה, אז ברור שאת צריכה להמשיך לכתוב :-)

    שאלה מצוינת שאלת, האמת שכמו שכתבתי זו הפודרה שמלווה אותי המון שנים בגרסאות השונות. קשה לי מאוד למצוא פודרה שאני אחיה איתה טוב, שלא תהיה "נראית" או קמחית על העור.

    ה- MAC Prep + Prime ממש מוצלחת למי שלא מחפשת גוון או משהו כבד. היא פשוט נהדרת לכל סוגי העור, במיוחד לא מכבידה על עור יבש למשל שהרבה פודרות רק מדגישות את היובש שלו בדרך כלל. שמחתי לראות שהרבה בתגובות כאן ממליצות עליה כולל אותך. מסכימה איתך שהחסרון זה העמידות, ובשילוב העובדה שהיא לא ממש מתאימה לניידות זו קצת בעיה ביציאה ליום שלם מהבית, בטח ובטח בקיץ.

    פודרה נוספת שאני מאד אוהבת היא של Yves saint Laurent בשם POUDRE COMPACTE MATE והיא לא מאט בכלל, היא ורודה חיוורת מנצנצת. אני חושבת ששינו לה את האריזה ממה שיש לי, לא בטוחה, יש לי אריזה חומה שאפשר לקנות רק Refill. רק בחורף אני משתמשת בה גם בגלל הגוון החיוור וגם בגלל הנצנוץ הסאטיני שממש מקפיץ את כל הלוק ומנטרל את החיוורון והעייפות של העור בחורף.

    השבמחק
  108. היי,
    פוסט מעולה,
    עוקבת במייל ובפייסבוק..
    leag@vmail.co.il
    תודה

    השבמחק
  109. היי,
    אניעוקבת של הבלוג כמה המון זמן, עכשו הצעתי לך חברות בפייסבוק, מקווה שלזה כוונתך.
    אני משתמשת בפודרה של מאק - פרייפ אנד פריים - הלבנה, סיימתי כאלו כבר כמה...
    בחורף אני מרגישה פחות צורך להשתמש בפודרה אבל עדיין משתמשת בדרך כלל.
    הלוואי ופעם אחת אצליח לזכות במשהו, ועוד בפודרת כדוריות של גרלן... כ"כ יפה... ממש תכשיט..
    תודה על בלוג מזהים ואיכותי!
    שני
    shanishaked@013.net.il

    השבמחק
  110. אנונימי5.4.2011, 16:31

    עידכון.
    במשביר 25% הנחה. לחברי מועדון עוד 5%
    יוצא כ-230 ש"ח למייק-אפ, פודרה והפריימר- כל אחד.
    עכשיו מחכה לראות אם יש זכייה ואח"כ לקנות השלמות.

    השבמחק
  111. תודה על העדכון נטע!
    וכמובן שלפני הקניות וההנחות כדאי לקחת דוגמית לנסות.

    השבמחק
  112. טו אוב כשאת טובה את טובה :-)

    השבמחק
  113. חן חן פפסי :-)

    השבמחק
  114. אנונימי5.4.2011, 18:57

    אל תדאגי, אני כבר ביחסי קרבה עם הדיילת.
    ואגב, נהנתי יותר מהאקסטרים. ואין את הפריימר שהי לי פעם בקרם, הוא יצא מהמגוון.

    השבמחק
  115. הי!
    כרגיל פוסט נהדר!
    מנויה פה וגם בפייס.

    השתמשתי עד לפני כמה חודשים בפודרה של גרלן. בדיוק אתמול הייתי בסופר פארם לקנות אותה שוב- ולא היה להם את הצבע שלי.
    ד.א. אמרו לי שלא בריא לשים רק פודרה על הפנים. זה נכון?

    ו...אשמח לקבל משהו ליומהולדת שלי...(-;
    תודה!

    השבמחק
  116. נטע - נכון, הפריימר החדש הוא בבקבוק שקוף כמו של המייק אפ עם כמו כדוריות של הפודרה בפנים. גם מסדרת המטאוריטיס.

    הדס - אין קשר ללא בריא. ממש קשקוש.
    פשוט פודרה שמניחים ישירות על העור ללא שום בסיס לא תהיה עמידה בכלל.
    מזל"ט ליומולדת!

    השבמחק
  117. שלום וברכה!
    מנויה פעמיים, משתמשת בפודרה של מאק ושל איל מקיאג' לסירוגין,
    מתנה מצויינת!! הלוואי עלי...

    השבמחק
  118. שלום וברכה,
    אני ממש אוהבת את האתר שלך. בזכותך התחלתי להתאפר ממש. כמעט ל מוצרי האיפור שקניתי הם בזכות הפוסטים שלך-את מסבירה כל כך ברור ואני ממש נהנית.. אני בדיוק מחפשת את המייק אפ המושלם.. כך שהפוט הזה לי בזמן.. יש לי כרגע את הדאבל וור ואת הסקלפט של מאק. הפודרה שאני משתמשת בה היא השקופה של מאק (פרפ אנד פריים) והיא טובה. נראה לי שאלך לנסות דוגמית של האקסטרים- יש לי עור מעורב עם נקבוביות בלחיים קצת פתוחות. אגב,יש לך המלצה על פריימר טוב?
    תודה רבה ומקווה שהצלחתי להירשם להגרלה השווה :).

    השבמחק
  119. שגית - איזה יופי, אני ממש שמחה לשמוע :-))
    כמובן שאת תמיד מוזמנת להגיב ולשאול אם משהו לא ברור.
    כאן בתגובות בהתחלה כתבתי גם על ההבדלים בין הדאבל וור לאקסטרים אז את מוזמנת לקרוא.
    מבחינת פריימרים שיכולים לעזור בניטרול הנקבוביות הפתוחות אני ממליצה שתנסי את הפריימר פוטופיניש של סמאשבוקס או את הפריימר של פופה. שניהם סיליקוניים ומגיעים בגוון שקוף ירוק וסגול לפי הצורך של כל אחת. במקום השני הייתי בודקת את הפריימרים לפנים של קלרינס, לנקסטר ולוריאל.

    השבמחק
  120. עוקבת כבר כמה זמן ואוהבת את האתר שלך, מנצלת את ההזדמנות לכתוב לך זאת :-) בעבר הייתה לי פודרה של דיור, כיום זה באמת מוצר שחסר לי ...

    השבמחק
  121. אנונימי7.4.2011, 21:23

    עוקבת...
    ואני לצערי לא משתמשת בפודרה, עוד לא מצאתי משהו איכותי במחיר שיתאים לכיסה של סטודנטית מתחילה :)

    השבמחק
  122. אנונימי7.4.2011, 21:24

    חכמה שכמותי. הינה האימייל
    yanavrac@mail.tau.ac.il

    השבמחק
  123. עוקבת בטוויטר ובפייסבוק ומשתמשת בפודרה של רבלון.



    miriamyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  124. 1+2 נעשה
    3. הפודרה המומלצת היא פודרה שקופה של ja-de.

    1shayy@walla.co.il

    השבמחק
  125. היי,
    עוקבת סמויה ומעכשיו זה רשמי בינינו ::) הצטרפתי גם לפייס..
    אני די חייבת פודרות - כי דקה מהחום הישראלי והמייקאפ נוזל לי..
    אוהבת להשתמש בפודרות שקופות בלבד, זו של קליניק מעולה בעיניי.
    sharonad01@hotmail.com

    השבמחק
  126. עוקבת כמובן כבר זמן מה.. ונהנת מכל רגע!
    כרגע אני משתמשת בפודרה של מאייקפ פור אבר, והיא סבירה לא יותר..
    sapir_i@walla.com

    השבמחק
  127. הייי אני עוקבת כאן וגם בפייסבוק הרבה זמן (אבל בפייסבוק עם אימייל שונה אני מקווה שזה טוב)
    אני לא משתמשת בפודרה - אבל זה רק בגלל שאני לא שמה מייקאפ.... בזמן האחרון התחלתי להבין שאני צריכה להתחיל לפדר קצת את העור לפני הסומק כדי לתת לו גימור יפה כי העור לא מושלם אז ככה שאני מתכוונת לקנות.
    דנרה, למרות שאני לא משתמש במייקאפ ולפני שידעתי שיש הגרלה קראתי הכל חחח כי זה פשוט מעניין וכיפי לקרוא כאן :)
    תודה רבה

    השבמחק
  128. אני לא זוכרת את המייל שלי כאן בגוגל אז האימייל שלי הוא orlike1310@walla.com לתגובה של אורלי מלמעלה

    השבמחק
  129. אנונימי11.4.2011, 21:53

    הי, אוהבת, עוקבת ומתרשמת.
    רוצה להיות הזוכה.
    תמי
    tammy.sand14@yahoo.com

    השבמחק
  130. טוב אחרי שניסיתי דוגמית של האקסטרים- התאהבתי וקניתי אותו.. יש עכשיו מבצעים שווים עליו ויצא מחיר סביר. הוא באמת עושה את מה שהדאבל וור עושה רק יש בו משהו עדין יותר. החיסרון היחיד מבחינתי הוא שאני חושבת שהוא מחזיק עליי פחות שעות מהדאבל, ועוד קושי קטן- שצריך לעבוד איתו ממש מהר (כתבת את זה באמת) אבל זה ענין של הסתגלות. החיסרון האדיר הוא שהוא ממש כיסה לי יפה את הנקבוביות ויצר עור חלק כזה. ממש יפה.

    השבמחק
  131. שגית - איזה כיף, תתחדשי!
    הקטע עם ההתקבעות המהירה מוכר, אבל זה באמת עניין של מיומנות, מתרגלים לזה. כמובן ששווה את התוצאה המחמיאה.
    העניין של העמידות מאוד אינדיבידואלי, זה באמת מבאס אם לא עמיד לכל היום אבל אולי יש לך עור שמן משלי? ניסית עם פריימר לפני? ומה עם פודרה אחרי לקיבוע? בטוח יש משהו שישפר את העמידות.

    השבמחק
  132. אנונימי15.4.2011, 21:34

    למריירות שלא מתאפקות.
    לחברות מועדון 365
    במשביו 225.50 לפריט
    בניו- פארם 213 לפריט.
    מי כמוני יודעת וכואבת
    :-P

    השבמחק
  133. נטע - תודה על העידכון.
    אני מניחה שאת מתכוונת למחיר המייק אפ, כן?
    כואבת למה? בגלל המחיר?... טוב עד הקנייה הבאה...

    השבמחק
  134. אנונימי15.4.2011, 22:03

    היי, זה לא שהוא מחזיק לזמן ממש קצר; הוא פשוט מחזיק לפחות זמן מהדאבל שהחזיק עליי המון אבל הפרור יושב כל כך יפה שאני שוקלת פשוט לחדש אותו במהלך היום :).. בכל אופן אנסה עם הפריימר של סמאשבוקס שהמלצת. אגב עכשיו אני באיטליה- יש המלצות שנות לכאן במקרה? תודה..שגית

    השבמחק
  135. שגית, הבנתי אותך עכשיו. אם כך בטוח שפריימר יעשה את העבודה בשבילך. האקסטרים באמת נהדר, ממש מחליק את העור.

    בנוגע לאיטליה, מהביקור האחרון שלי שם לא התרשמתי שיש מציאות איפוריות, יקר שם יחסית וגם חברות איטלקיות כמו פופה יותר זולות בארץ אם יש כאן מבצעים...
    תבדקי את מאדינה מילאנו אם את אוהבת את המוצרים שלהם.
    מה שכן את יכולה בהחלט לקנות מוצרים שווים של חברות שלא נמכרות בארץ כמו בובי בראון, בנפיט, נארס, לאורה מרסייה, Urban Decay, TOO FACED וכו' שאת יכולה למצוא שם בספורה.
    תבדקי את KIKO שזו רשת איטלקית שמוכרת איפור ואביזרים במחיר נמוך יחסית.
    וכמובן תעשי חיים :-)

    השבמחק
  136. אנונימי16.4.2011, 18:45

    מחיר גם למייק אפ וגם לפודרה- לכל אחד.

    כואבת כי קניתי ביום חמישי.
    בוקר יום שיש באתי להתהדר במייק אפ, פתחתי את הקופסא מלמעלה.
    והופ! הבקבוק החליק מלמטה והתנפץ לרסיסים על הרצפה.
    בצר לי ניגשתי לדייל שמכרה לי, אבל בסניף לא נתנו לה אישור לצ'פר אותי איכשהו (למרות שיש שם מבצע של קונות מעל 450 ש"ח אפשר לקבל את המייק אפ ב- 180= גם זה לא.

    השבמחק
  137. אויש... איזה באסה. ממש נורא.
    אני ממש מתפלאת שלא מצאו לנכון לצ'פר אותך או לפחות לתת לך להשתמש במבצע הזה לאור הנסיבות. ממש מאכזב.
    למרות שהם לא חייבים הייתי מצפה שימצאו פתרון יותר נעים לכל הסיטואציה.

    השבמחק
  138. עשיתי את כול הצעדים ורציתי לציין עבור מי שציינה שאין לה תקציב לפודרה, שלWOW יש פודרה במחיר שווה לכול נפש



    gidiyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  139. אנונימי17.4.2011, 10:18

    בינתיים התקשרתי לשירות לקוחות...
    נעניתי באדיבות ובאמפטייה,
    הנושא בבירור.
    נראה מה יתפתח מכאן ואילך.

    השבמחק
  140. נהדר. אני רוצה להאמין שזה יסתדר והם ימצאו לנכון לטפל בזה לשביעות רצונך.

    השבמחק
  141. אנונימי17.4.2011, 10:36

    תשמעי, אני הזדמנתי לניו-צ פארם ולא עמדתי בפיתוי וקניתי שוב.
    כלומר את הכסף הכפול כבר הוצאתי ואני בטוה שאת זה אף אחד לא יחזיר לי, אני גם לא אעיז לבקש.
    הניסיון, אתמול בברביקיו של 5 שעות על הגג, נתן לי איתות שהמייק אפ הזה אכן מצויין.
    נכנסתי הבייתה וכאילו לא ביליתי את כל הזמן הזה בשמש ובעשן הקופחים. הפנים נראו "מגאזין" בדיוק כמו אחרי שהתאפרתי.
    כשניקיתי אותם גם גיליתי שהנמשים לי לא הפכו לכהים יותר, מה שאומר שה- SPF שלו מקיים את ההבטחה.
    אז מוצר מנצח (בקנייה כפולה) יש לי בשידת האיפור.
    אבל ברור שאני אשמח לפיצוי וניחומים, כי זה נגרם, ככה"נ מפגם בקופסא הקרטון שלא היה חזקה דייה/נפגמה בשילוחים/מאובטחת במסקנטייפ מלמטה.

    ולבנות ישראל, לא משנה איזה מוצר של איזו חברה אתן קונות- תפתחו על המיטה /רצפה.. יש מצב שזה יכול לקרות וחבל.

    השבמחק
  142. אני שמחה שהאקסטרים עומד בציפיות שלך ובסטנדרטים מחמירים של ברביקיו, עשן ושמש :-))
    מוצר כפול או לא, זה ייגמר בקרוב אם מדובר על שימוש יומיומי וזה מבאס.

    אין לי ספק שגרלן ימצאו לנכון לפצות אותך למרות שלא חייבים, זה בכל זאת לא חוויה נעיה, ממש עוגמת נפש. ואני אפילו לא מדמיינת איך זה לנקות דבר כזה....

    כשאני חושבת על זה, כל מוצר שאני קונה אני פותחת על שולחן המחשב. מוזר, אבל זה המצב. מזל...

    השבמחק
  143. אנונימי18.4.2011, 11:52

    חייבים לא. אבל מאחר, וכמו שכתבתי עושה רושם שהיה פגם באריזה עצמה, אז זה יהיה יותר מנחמד.
    במיוחד גפ ש"רצתי" לקנות אחר.י הפוסט הזה שלך.
    כי היו לי מהמהדורה הראשונה ונגמרו מזמן ושכחתי כמה שאלו מוצרים מנצחים.

    בינתיים טרם חזרו אליי, מן הסתם כי ערב חג.
    אני בספק אם הם עובדים בחוהמ"פ, ככה שאני מצפה לתגובה רק לקראת סוף החודש.

    השבמחק
  144. בהחלט מוצרים מנצחים.
    לא יודעת מתי הם עובדים אבל אני מאמינה שזה יסתדר.
    אל תשכחי לעדכן מה קרה עם זה בסוף.
    חג אביב שמח!

    השבמחק
  145. טלישקה18.4.2011, 23:55

    כמעט ופיספסתי....
    עוקבת אחריך מהיום הראשון של הבלוג.

    השבמחק
  146. מיכל-גרלן26.4.2011, 13:23

    נטע יקרה,
    איזה מזל שגם אנחנו בגרלן קוראים את הבלוג של דנרה. מעבר להודעה שהשארת אצלנו בשרות לקוחות, קראנו גם כאן את התיאור קורע הלב של איך המוצר נשבר לך והחלטנו לשלוח לך מוצר אחר במקומו!!! תעשי טובה, תפתחי אותו הפעם בעדינות ;-)
    ותעבירי לי את מספר הטלפון שלך או כתובת מייל, כדי שאדע לאן לשלוח לך את המוצר.
    תהני!!!

    השבמחק
  147. אנונימי26.4.2011, 16:22

    מיכל שלום,
    פרטיי אמורים להיות אצלכם במערכת,
    דיברתי עם נטע (כן לקח גם לה וגם לי להבין שזו הסיטואצייה D: )

    אני מודה לכם מקרב לב על השירות המנצח (בנוסף למוצרים)

    ברשותך מיכל, מאחר ואני לא מעוניינת שפרטיי יחשפו ברבים, אני אעביר אותם דרך דנרה.

    תודה

    השבמחק
  148. נטע - כל הכבוד לגרלן, בהחלט שירות מנצח!
    שמחה שהכל נפתר לשביעות רצונך.
    בטוחה שתהני מהאקסטרים מייק אפ כמוני :-)

    השבמחק
  149. אנונימי4.5.2011, 11:52

    עידכון אחרון:

    היום הגיע הבייתה שליח עם חבילה מגרלן
    היו בה שני טסטרים של המייק-אפ הנכסף.
    כל אחד מהבקבוקונים מכיל 15ML ככה שביחד יוצא
    הכמות שיש במייק-אפ.

    תודה לגרלן שוב.

    מקווה שמיכל מגרלן תקרא את זה גם.

    נטע

    השבמחק
  150. מיכל-גרלן4.5.2011, 12:56

    ברור שקוראת...
    שמחה שקבלת ושאת מרוצה.
    מקווה שתשארי לקוחה נאמנה.
    שיהיה לך בכיף!!!!!

    השבמחק
  151. איזה יופי!
    שמחה שהכל נפתר כמו שצריך.
    מקווה מאוד שלחברות אחרות גם יש שירות לקוחות ברמה הזו ושלא נצטרך להשתמש בו ;-)

    השבמחק
  152. אנונימי4.5.2011, 20:18

    מיכל שלום לך,
    אני ממש אשמח אם תיצרי איתי קשר טלפוני בנושא אחר לגמרי.

    ואגב, מאחר ומדובר בשני מייק אפים קטנים יורשת העצר (בת חמש וחצי) החליטה שזה בשבילה ולחברה שלה.

    לפחות למחר, לטקס יום העצמאות העירוני, הבטחתי לה קצת מהפודרה, היא רוצה להיות נוצצת לכבוד מדינת ישראל.

    השבמחק
  153. אני חייבת להגיד לך שוב. ושוב ושוב ושוב!
    תודהה ענקית על שהכרת לי את האקסרים!! (חח לי עלק, רק אני בעולם)
    כבר דיברנו עליו בפייס אבל אני כל כך מרוצה שאני חייבת לפרגן לשניכם עוד ועוד.
    את לא מבינה כאילו , בעצם את כן, האובססיה אחר הבסיס המושלם התחיל אצלי בגיל כל כך צעיר וניסיתי רבים וטובים וגם לא טובים ואף פעם לא הייתי מרוצה , או שרק מרוצה חלקית או שלא סגורה. אומרים שאם יש ספק אז אין ספק. אז בקיצור הרגשתי ככה על קודמיו של האקסטרים ועכשיו סוף סוף אין ספק!!
    זה השג עצום , אני לא רוצה לצאת דרמתית מידי אבל אין ברירה , זאת תגלית משנת חיים.
    אני בטוחה שמרדף אחרי בסיס מושלם זה סרט של רוב הנשים , הרי אין הרבה שבורכו בעור ללא רבב (חוץ מחברותנו ממזרח אירופה, שונאת אותם לעד מרוב קינאה, ועוד כמה) ולכן זה מתבקש.
    בטוח שיש רבות שבאו על סיפוקם בשלב הרבה יותר מוקדם של החיפושים . ולי זה לקח הרבה זמן אבל הרבה ה , אבל זה קרה!! זה מדהים , את מדהימה , ושלא יהיה לך ספק נשמה שלי , כל מילה שניכתבה פה היא מהלב !!! (תיראי מה שמייק אפ טוב יכול לעשות, לחדור לבבות ועוד במקרה שלי לב משוריין)

    וכל אלו שקוראות ואומרות לעצמן תרגיעי זה רק מייק אפ , קפצו לי!

    אני רק מקווה שלא אצטרך להיפרד ממנו בחורף , ואם כן את תהיי פה , נכון דנרה????

    השבמחק
  154. מיפז נשמה, ממש עשית לי את היום! איזה כיף לשמוע!
    אין ספק שמייק אפ טוב זה Priceless כשהוא מתאים באופן מושלם!
    האקסטרים עם הכיסוי הגבוה, העמידות הפנומנלית והגימור הטבעי פשוט מושלם למי שמחפשת את התכונות האלו.
    עכשיו בקיץ כששום מייק אפ לא מחזיק יותר מכמה שעות, המייק אפ הזה פשוט לא זז ממני!
    ולמה שתצטרכי להיפרד מהאקסטרים בחורף? ובטח שאהיה פה וגם אם לא תמיד אהיה בשבילך :) <3

    השבמחק
  155. תגידי, יש מי שלא מחפשת את התכונות האלה? הרי זה ההגדרה במילון למייק אפ המושלם! והוא אכן מושלם.
    החרדת נטישה לגבי החורף נובעת מההתקבעות המהירה שלו והזכרת שבחורף יכולים להיתקל בקשיים בגלל זה.
    אני רוצה לאמור לך עוד משהו , אבל קודם את צריכה להגיד לי אם היה אמור להיות פסיק אחרי "בטח שאהיה פה"......או שלא היה כוונה לפסיק שנשכח?

    השבמחק
  156. תשמעי, גם לדעתי הוא מייק אפ מושלם. אבל מי שאין לה משהו מיוחד להסתיר בעור, בדרך כלל עור צעיר, לא צריכה את הכיסוי. יש כאלו גם שאוהבות גימור מאט לגמרי, קמחי או כאלו שאוהבות גימור מבריק כמו המייקאפים של ה- HD, אז זה גם להן לא מתאים.

    נכון, בחורף הקטע שהאקסטרים מתקבע מהר בעייתי למי שלא מיומנת. צריך לעבוד איתו מהר יותר. אבל אני בטוחה שתסתדרי. חוץ מזה ממשיכה לבחון כל הזמן מייק אפים אז אולי נמצא אחד עוד יותר מושלם מזה :)

    ובנוגע לפסיק - בעיקרון צריך להיות פסיק אבל איתו או בלעדיו הכוונה אותו הדבר שהרי לפני ו' החיבור לא שמים פסיק...;)

    השבמחק
  157. אז זהו , מי שלא מחפשת את התכונות האלה אלה בדרך כלל החוצפניות עם עור השיש , ונכון גם הסיבות הנוספות שהזכרת.
    אני בטוחה שעוד יגיע יום ותמצאי מייקאפ מושלם עוד יותר , כי את אלופה יפה שלי! בלי ציניות!
    הפסיק...המורה שלי ללשון מתה בשלב מסויים , לא זוכרת באיזה כיתה lol ,אבל הנה החכמתי.
    אז הפסיק הזה מזה מרגש אותי ואני מעריכה את מה שאמרת מאד!
    כפרותתתת....i love u too

    השבמחק
  158. ממשיכה במירוץ אחרי המייק אפ המושלם!
    בכיף מותק, אני פה בשבילך :)

    השבמחק
  159. אני מודה לך יקירה ומרשה לעצמי גם להודות לך בשם כל הבנות העוקבות אחרי הבלוג שלך.

    השבמחק
  160. תודה מותק, אין עליך! <3

    השבמחק
  161. אני רשומה להכל...משתמש בפודרה של סמאשבוקס ומתה לנסות את זו של גרלן, כמובן קראתי עליה הרבה אבל ההשקעה..(:

    השבמחק
  162. אני משתמשת בפודרה של סמאשבוקס באופן קבוע וכבר מזמן מתה לנסות את הפודרה של גרלן, קראתי עליה המון ובינתיים התקציב המצומצם שלי [בהיותי סטודנטית] עוזר אותי מלרכוש אותה =[

    השבמחק
  163. הי דנרה,

    כאן מעריצה אדוקה (;

    שאלה ובקשה: מתחשק לי להתחדש במייק אפ חדש של גרלן. אני מתלבטת בין ה"פרור גולד" ל"לינג'רי דה פו".

    מה דעתך והמלצתך?
    אלפי תודות
    לירי

    השבמחק
  164. תודה, כיף שאת פה :)

    הכל שאלה של מה את מחפשת בעצם, מה את רוצה ממייק אפ?
    הם שונים מבחינת גימור, כיסוי, עמידות.
    קראת את הפוסט עם הגרלן פרור גולד?:
    http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/04/blog-post_18.html

    השבמחק
  165. תודה על המענה המהיר.

    בוודאי שקראתי. כשקוראים כל חוו"ד בפני עצמה קשה לדעת את השורה התחתונה מה את אוהבת יותר.

    הדרישות שלי ממיק אפ הן מעטות- שיהיה מושלם (;

    אני אוהבת כיסוי טוב כי יש לי פיגמנטציה וגם כי זה נראה לי יותר מושלם אבל כמובן אוהבת שהעור ייראה חי, זוהר, נטול פגמים ולא מסכתי.

    אני עכשיו משתמשת בשילוב של אוורלסטינג + סקין אילוז'ן שניהם של קלרינס.

    מעניין שאת האקסטרים של גרלן לא חיבבתי במיוחד. בקטגוריה זו אהבתי יותר את האברלסטינג (אולי גם כי הגוון טוב יותר)

    אשאל את השאלה אחרת: ואני מקווה שהיא לא אישית מידי-
    לו פנית היום לרכוש מייק אפ באיזה היית בוחרת. (לאו דווקא גרלן)

    תודה!
    ל

    השבמחק
  166. לפי מה שאת כותבת אז לגמרי הגולד כי ללנז'רי אין כיסוי כמעט.
    הגולד נעים, לחותי ומאיר, מאוד טבעי עם כיסוי בינוני.

    אני אוהבת גם את האקסטרים וגם את האברלסטינג, רק שהאקסטרים יותר טבעי לטעמי ועמיד יותר. אני מסכימה שיש בעיית גוונים, לשניהם אגב, מאוד קשה למצוא גוון מוצלח.

    ממש לא שאלה אישית, אני הייתי בוחרת שני מייקאפים, אחד לשוטף עם כיסוי ואחד קליל יותר. סביר שהייתי הולכת על האקסטרים והלנז'רי/טינט מירקל של לנקום. גם הדיור ניוד אופציה מעולה (הוא יותר מזכיר את הגולד רק קצת קליל יותר).

    השבמחק
  167. עזרת לי מאד! הורדת אותי מהגולד (באופן חלקי) ועל זה תודה כי בעצם אני כל כך לא צריכה עכשיו מייק אפ חדש. סתם חוסר השקט הזה שמדגדג לי לרכוש מוצרים...

    את האקסטרים היה לי כבר ולנקום סתם פחות מושך אותי לאחרונה (מי היה מאמין שהוא כבר לא ייראה לי מותג נחשק) אז בעצם יוצא שאיני צריכה לקנות.

    השבמחק
  168. שמחה לשמוע כי חבל סתם לקנות למרות שמדגדג לנו כל הזמן להתחדש.
    כשתצטרכי לקנות חדש אז תקני משהו שיתאים גם לעונה.
    למשל בטינט מירקל אני לא משתמשת בקיץ כי הוא מאוד מבריק.

    השבמחק
  169. אנונימי5.10.2012, 16:49

    ניסיתי את גןלד של גרלן אני מספר ארבע האם הגוונים זהים במספר אני מתכוונת אם בEXTREME גם אהיה ארבע?

    השבמחק
  170. ממש לא וגם ציינתי בפוסט פה שאין הקבלה בין הגוונים והמספרים בין סוגי המייקאפים. חשוב לבדוק מה הגוון שהכי מתאים לך בכל סוג בנפרד.

    השבמחק
  171. אנונימי5.10.2012, 17:23

    תודה על התשובה המהירה מה את אומרת על הפודרה של אלמקיאז בתפזורת יש לי את 02 BEIGE. ?מה דעתך על המייק אפ הנוזלי שלהם?עוד שאלה איך יודעים שהצבע של המייק אפ מתאים לך ?דיילת אומרת לך איזה יופי זה הצבע שלך את יוצאת מהחנות או שזה בהיר או שזה צהוב ?

    השבמחק
  172. לא מכירה את המוצרים של איל מקיאג' טוב, לא מתחברת אליהם.
    הכי טוב זה להגיע עם פנים נקיים לגמרי ולאחר מריחת המייק אפ לצאת החוצה ובאור יום לבחון את הגוון בחוץ עם מראה. אם הגוון לא מוצלח אז לחזור ולהניח גוון אחר. כשהגוון מוצלח אז להישאר איתו לאורך היום ולבחון את העמידות והמראה שלו, איך שורד. התאורה בפארמים לא משקפת כלום ולדיילות אני לא מאמינה כמעט לשום דבר, הן מאוד מוטות מכירה.

    השבמחק
  173. דנרה EXTREME של גרלן זה OIL FREE .?

    השבמחק
  174. לא חושבת שהוא אולי פרי אבל בהחלט מתנהג מאוד דומה.

    השבמחק
  175. דנרה לפי הסרטון שמים קונסילר אחרי מייק אפ .יש לי פיגמנט על הלחי ויש לי קונסילר אמבר של עופרה אם אני שמה אותו מעל המייק אפ יוצא שהצבע שונה מהמייק אפ .אז מה לעשות יש לי את גרלן מספר ארבע EXTREME אפשר להשתמש בקונסילר אמבר גם לשקיות מתחת לעיניים? וסרטון שימושי כל הכבוד לך!

    השבמחק
  176. קחי בחשבון שבאיפור אין חוקים, כל אחת עושה מה שנכון לה. בסרטון טיפאני מראה מה השגרה שלה, לכל אחת יש שגרת איפור אחרת. יש הבדל בין קונסילר למתקן גוון. אני את הקונסילר גם שמה אחרי המייק אפ אבל יש כאלו שמעדיפות לפני. מה שהיא שמה אחרי המייק אפ זה קונסילר מאוד דחוס, כמו מתקן גוון להסוואה נקודתית של הפצעונים שלה והוא באותו הגוון של המייק אפ לכן זה משתלב. את מתקן הגוון אמבר אני שמה לפני המייק אפ לאיזון הגוון באזורי הפיגמנטציה (כתבתי סקירה עליו בבלוג). לדעתי האמבר יהיה כבד מדי לאזור שמתחת לעיניים אבל נסי ותראי איך זה נראה, אם זה נראה טוב אז נהדר.

    השבמחק
  177. תודה דנרה באיזה בלוג כתבת על פיגמנטציה תוכלי לתת קישור .אני מתה על הבלוג שלך וסרטונים מהממים!

    השבמחק
  178. יש תוויות בסוף כל פוסט וגם בטור השמאלי פה בבלוג, תיעזרי בהן להגיע לכל פוסט בכל נושא שמעניין אותך, לחיצה על התווית "OFRA" או "פיגמנטציה" היתה מובילה אותך ישירות לפוסט.
    זה הפוסט:
    http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/03/blog-post.html

    השבמחק
  179. היי דנרה, איך יודעים איזה גוון של פודרה מתאים לי? אני רוצה ללכת לבדוק את
    Meteorites Compact ואת Meteorites perles . לגבי הראשון, רשמת גוון Teint Beige 02 ולגבי השני, Teint Dore 03 ומכיוון שאני לא מבינה גדולה בפודרות (כפי שכבר הבנת מההתכתבויות שלנו חחח) אני לא יודעת איך לבחור את הגוון שמתאים לי. אני בהירה, אבל לא מאוד מאוד לבנה. אשמח אם תוכלי לעזור לי בזה, כדי שכשאני בחנות, אדע מה לנסות ועל מה לשים דגש.
    המון תודה!
    רעות

    השבמחק
  180. בנוגע לפודרה הדחוסה - מס' 3 בטוח לא בשבילך. מס' 2 זה סביר יותר ויש מצב שבחורף את מס' 1. בואי נאמר שדווקא במקרה הזה יהיה לך מאוד קל כשתראי את הטסטרים להבחין בהבדל (נסי לא להיעזר בדיילת שרק מבלבלת יותר).
    בפודרה כדוריות, כל גוון שתבחרי יהיה בסדר, היא שקופה לגמרי וככל שעולים במספר הגוון מתחמם טיפה אבל לא בצורה מאוד מורגשת. במידה ומדובר על כדוריות מקולקציה כלשהי ולא הקלאסית (מה שאת רואה פה) אז כל מקרה לגופו.

    השבמחק
  181. תודה!!!
    אלך לבחון את 2 הגרלן וגם את 2 המאק שהצעת לי. ידוע לך אם יש הנחות\ מבצעים על מאק?
    כל מה שאי פעם רכשתי שם נרכש תמיד במחיר מלא, ואני מאוד רוצה לקנות מברשות חדשות,
    אז חשבתי לשאול.

    השבמחק
  182. אין הנחות במאק בכלל אבל אם יש לך חברה מאפרת ויש לה כרטיס מאק פרו אז יש לה 30% וזה שווה.

    השבמחק
  183. וואלה? אני אבדוק את זה, למרות שאני בספק.
    תודה! טוב לדעת!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails