14 באוקטובר 2012

צבעים של סתיו



כל עונה אוחזת במאפיינים שונים שמבדלים אותה והופכים אותה למיוחדת בפני עצמה והכוונה היא לא רק למזג האוויר. מרגישים את זה באווירה, במצב רוח, באופנה וכמובן בצבעים, שהרי אם נדמיין עונה מסוימת היא תמיד תגיע בצבעים שונים לגמרי מכל עונה אחרת. כך גם בסתיו שאוצר בתוכו משהו אפלולי אבל לא אפל של חורף, משהו עשיר אבל לא קופצני של קיץ, משהו רומנטי אבל לא אופורי של אביב. מן מאניה-דיפרסיה במזג האוויר, חוסר יציבות כללית שסביר שמשפיע עלינו בלי שבכלל נשים לב כך שגם הקולקציות שיוצאות בעונה הזו מגוונות מבחינת הצבעים. אמנם הם הופכים לעמוקים יותר מאלו העליזים של הקיץ ולא בהכרח מושחרים מאוד כמו אלו של החורף, אבל עדיין קיים מגוון מרשים מאוד של צבעים, לפעמים אפילו מפתיע.

אז כשיוצאת קולקציה עונתית, בטח ובטח של לקים, אנחנו בגדול כבר יודעות למה לצפות, לפעמים מרגשים אותנו לרוב לא. אפשר לשים לב למשל שבקולקציות הסתיו לא נפקד מקומו של הצבע האדום משום קולקציה, לא בשפתונים ולא בלקים. אז אולי די כבר?... תפתיעו אותי, תרגשו אותי. אדום כבר יש לכולנו.  אז הפעם החלטתי להתמקד מתוך שלל קולקציות הלקים לסתיו באלו של שלשה מותגים מקצועיים בולטים: OPI, China Glaze, Essieמותגים שמשיקים מדי עונה קולקציות גדולות (הלקים של מותגים היוקרתיים יקבלו יחס בהמשך). לכל אחת מהקולקציות יש את השפה שלה, איזשהו מאפיין בולט. אז במקום להציג פה כל קולקציה במלואה, בחרתי בחמישה נציגים מתוכה שממחישים לטעמי את רוח הקולקציה ונציגים מעניינים נוספים יקבלו במה בפוסטים הבאים (בשם כל קולקציה יש קישור לסווטצ'ים של הקולקציה במלואה).

קולקציית הסתיו של OPI: המפתיעה

קולקציית Germany של OPI לסתיו היא הקולקציה המפתיעה של העונה לטעמי, גם בפניה עצמה וגם יחסית לקולקציות הסתיו של המותגים האחרים. היא מאוד צבעונית אבל ממש לא קיצית, מדויקת לסתיו, ברובה גם לחורף. הקולקציה מורכבת מ- 12 גוונים שזכו לשמות מדליקים שמותאמים כרגיל לשם הקולקציה. יש בה גם גוונים צפויים שנחשבים לבטוחים וגם גוונים מפתיעים מדליקים. לטעמי יש כמה גוונים כהים שדומים מאוד אחד לשני ובהחלט היה אפשר לוותר חלקם. הלקים בעלי פורמולה עשירה בפיגמנט שמביאה לאחידות ואטימות כבר מהשכבה הראשונה. השכבה השנייה היא לחידוד והעמקת הגוון. אני חייבת להודות שמההתחלה שם הקולקציה - גרמניה - הפריע לי, מה לעשות, צורם כי יש לא מעט אסוציאציות לשם הזה ומבחינתי המותג יכול היה לדלג בסדרת המדינות שלו על גרמניה. אבל בסופו של דבר מדובר על הקולקציה לסתיו וצריך לבחון אותה כך. במותג מספרים שהיא בהשראת ברלין הצבעונית., אלגנטית אבל עם גבול, מהמראה הקלאסי ועד האוונגארדי. אני שמחה שלא ויתרתי עליה כי בסופו של דבר גיליתי קולקציה מוצלחת.
Every Month Is Oktoberfest הינו בגוון שזיף אדמדם שימרי סופר כהה, אין ספק שהוא אחד היפים והשווים, לא שלא ראינו גוונים דומים לפני כן. הסיבה שבחרתי אותו זה כי הוא מסומן ברשת ככוכב הקולקציה הנחשק. נו טוב.
Don't Talk Bach To Me הינו בגוון חרדלי ירקרק שימרי חיוור. השימר שלו בניגוד לגוונים האחרים לא מאוד מובהק ובולט. כשרואים גוון כזה במותג ישר חושבים על קולקציית Shrek, זה בלתי נמנע, ממש כמו שקרה עם קולקציית ניקי מינאז'. בחרתי בו כי ללא ספק הוא הגוון הכי פחות צפוי בקולקציית סתיו.
Deutsch You Want Me Baby? הינו בגוון כתום חמרה חלוד שימרי, משהו מחריד, מרוב שהוא כל כך מזעזע הוא מדליק לגמרי. לא תראו אף אחת ברחוב עם כזה לק. מי שרוצה ייחוד מקבלת אותו פה במלואו כך שהיה חייב להיות בחמישייה פה.
Unfor-greta-bly Blue הינו כחול שימרי עמוק, גוון יפה ובולט כשנמצא בקולקציה סתווית, מכניס צבע נעים למגוון. אבל אני מודה שהוא גם פשוט ממש יפה בפני עצמו.
Suzi And The 7 Dusseldorfs הינו סגול שימרי בוהק, גוון מדויק ומחמיא אבל מצא את עצמו כאן כי בסופו של דבר כי קולקציה גדולה כזו לא יכולה להיות מושלמת בלי ייצוג לסגול שנחשב לצבע אהוד ופופולרי. אולי מכל החמישייה הוא הכי סתווי שיש מבחינת עוצמת הגוון. הסווטצ'ים ברשת עושים לו עוול.
בנוסף לחמישייה הזו כדאי לשים לב לגוון German-icure by OPI שהוא מן בורגנדי שימרי כהה שנוטה לכתום. אולי חמרה שימרי כהה. אולי לא ייחודי אבל בהחלט מיוחד.

קולקציית הסתיו של China Glaze: מאניה-דפרסיה

קולקציית On Safari של China Glaze לסתיו מציעה גם היא 12 גוונים שקיבלו שמות מדליקים מאוד באווירת הספארי. אבל התחושה היא שלמרות הקונספט האוריינטלי, אין באמת חוט מקשר ביניהם, יש הכל מהכל, קרמים, שימרים, גליטרים, אטומים, שקופים. יש גוונים שנראה כאילו לא היה למותג לאן לדחוף אותם אז הם מצאו את עצמם כחלק מהקולקציה. גם התנהגות הפורמולה אינה זהה בין כל הגוונים, אם כי בחמישייה שכאן מדובר על פורמולה נוחה למריחה כששתי שכבות מביאות לאחידות ואטימות מלאה. בסה"כ מדובר על קולקציה מגוונת בצבעוניותה ולא משעממת יש גוונים לא רעים בכלל וכשהייתי צריכה לבחור את החמישייה שלי לפה די התלבטתי. בסופו של דבר בחרתי בעיקר נקיים שמעבירים את תחושת הספארי.
Exotic Encounters הינו ירוק בקבוק נקי, אין ספק שהצבע של הסתיו הוא ירוק ובקולקציה סתווית נצפה לגוון ירוק כלשהו, בטוח אחד המוצלחים בקולקציה.
Desert Sun הינו כתום ג'ינג'י בהיר, גוון מחריד ומכוער כי חייבים משהו הזוי אחד לפחות בקולקציה רחבה ראויה. אין לי גוון דומה לגוון הזה בשום צורה. רק בגלל כמה שהיה חריג לטעמי זכה למקום של כבוד כאן.
Jungle Queen הינו סגול מעושן כהה עם שימר מעודן שאי אפשר לטעות בו – מדובר על עוד דיופ ל- Chanel Paradoxal המפורסם מקולקציית הסתיו של לפני שנתיים (אולי לא דיופ זהה אבל עדיין מאוד דומה). אם הוא היה יוצא בזמנו אז סביר שהיה נחשב לגוון החזק ביותר בקולקציה. עדיין לטעמי אחד השווים.
Kalahari Kiss הינו בז' קרמלי נקי על סף הטיפקס ואם הוא מוכר לכן אז זה בגלל שהוא לגמרי הגרסה הקרמית של ה- Classic Camel ההורס מקולקציית הסתיו מלפני שנתיים. גם הגוון הזה נהדר לטעמי אם כי אני מודה שאני מעדיפה את ה- Classic Camel כי השימר נותן יותר עומק לגוון.
Prey Tell הינו בורגנדי אדמדם כהה מאוד, עוד גוון שמקומו לא נפקד משום קולקציה, ונמצא פה על משבצת הגוון הקלאסי.

קולקציית הסתיו של Essie: יציבה

קולקצייתStylenomics  של Essie לסתיו היא הקולקציה הקטנה מבין שלושת המותגים כאן, ששה גוונים יפים אך צפויים ולא מאוד מפתיעים. אם הקולקציה של צ'יינה גלייז היתה סוג של סלט, הכל מהכל, הרי שהקולקציה הזו פונה לקיצוניות השנייה. במותג ממשיכים את המגמה של האביב ושל הקיץ ושוב הולכים על בטוח עם גוונים פופולריים ומתונים שכולם בגימור קרמי נקי, בלי שימר, בלי גליטר, בלי ריגוש ובלי אנדרנלין. כמו בעל לא כמו מאהב. במותג אומרים שהקולקציה מיועדת לצרכנית הנבונה שמחפשת פריטים קלאסיים - I couldn't agree more. המשמעות היא שמי שרוצה ללכת על בטוח כדאי לה שתתחיל בקולקציה הזו. הגוונים כולם בעלי פורמולה נוחה למריחה אם כי אני עדיין בתהליכי הסתגלות למברשת הרחבה של ליין הפארם, חשבתי שאסתגל מהר יותר אבל כנראה שהרגל של שנים אי אפשר לשנות ביום. הגוונים עשירים בפיגמנט ואטומים כבר בשכבה הראשונה כאשר השכבה השנייה לאחידות. מבט אחד בגוונים מעביר את התחושה של הרמוניה קלאסית או שיעמומון קולוסאלי, תלוי באיזה צד של המתרס אתן...


Stylenomics הינו ירוק בקבוק סופר כהה, רוב הזמן נראה שחור. זהו הגוון שנושא את שם הקולקציה, בהחלט גוון יפה אבל טון אחד בהיר יותר היה הופך אותו למוצלח יותר.
Miss Fancy Pants הינו אפור בהיר מעושן, מזכיר מאוד את ה- Chinchilly האהוד. לא משהו שלא ראינו קודם ולא משהו שלא נשמח לראות שוב.
Head Mistress הינו אדום חם, עוד גוון שיגרתי שמקומו לא נפקד משום קולקציה. כנראה שאחרי הכל ואחרי החתירה לייחודיות יש לא מעט שסוגרות את הפינה עם האדום.
 Don't Sweater Itהינו חום בהיר מעושן, נוטה לאפור ( סוג של Taupe) שלפחות במבט ראשון מזכיר את ה- Mink Muffs האגדי. גוון שבשנים האחרונות נוצרה סביבו הילה. אוקיי, הבנו, נקסט!
Skirting The Issue הינו אדום יין או בורדו כהה שבניגוד לאחרים דורש שלוש שכבות לאחידות ולאטימות. אם תרצו. הוא כאן לא רק כי הוא קלאסי ונוכח בכל הקולקציות, אלא כי לא ממש נשארו גוונים לבחור מהם.

קרם ידיים מבהיר של קליניק: מגן ונספג מהר

כמו תמיד, גם אם נצטייד בלקים השווים ביותר זה לא יהיה שווה אם כפות הידיים שלנו לא תהיינה מטופחות. קרם ידיים זה א' ב' בטיפוח הידיים, זה must ולא nice to have. לא משנה באיזה קרם אתן משתמשות - העיקר תשתמשו במשהו. כידוע את הגיל שלנו אפשר מיד לאבחן באמצעות כפות הידיים ואין שום ניתוח שיכול לשחזר את המראה החלק והצעיר שלהן. אז מה שנותר לנו זה לפחות לטפח ולקוות לטוב.
להפעם בחרתי את קרם הידיים החדש של קליניק מסדרת ה- even better שנקרא dark spot correcting. לפי השם ברור מה הוא מבטיח לנו. זהו קרם שמטרתו לטפל בחוסר אחידות הגוון בכפות הידיים שלנו במשך הזמן. זו בעיה לא רק בקרב נשים מבוגרות, יש גם אחרות שמסיבות של שמש או הריון מופיעים להן כתמים כהים/חומים כאלו אחרים. הקרם הזה הוא בעל SPF 15, דבר מבורך ולצערי מרבית הקרמים בשוק היום אינם בעלי מקדם הגנה כלשהו וכולי תקווה שבהקדם נראה עוד ועוד היצע בתחום. הקרם הזה למרות ה- SPF אינו שומני כלל, הוא נספג במהירות ומותיר את עור הידיים עם מראה צח, בוהק ונעים למגע. במותג מעדכנים שההגנה הזו נשמרת לפחות לשתי שטיפות ידיים וזה יפה בהחלט. למרות שבדומה לשאר מוצרי המותג גם המוצר הזה נטול בישום, עדיין הוא אינו נטול ניחוח. יש לו ניחוח שקשה לי לתאר, הכי קרוב שעולה לי זה אפרסקים משומרים, ממש לא התחברתי אליו, היה עדיף לטעמי שבלי בישום יהיה גם בלי ניחוח, אבל כמו תמיד ריחות זה משהו מאוד אישי. 
אבל הייעוד הראשוני שלו זה טיפול בכתמים. לפי המותג הקרם מכיל קוקטייל של מרכיבים שמטשטשים את המראה של כתמי הגיל כמו חומצות נוגדות חמצון וגירוי. נכון להיום אין לי שום כתם בידיים שזקוק להבהרה ולכן גם אין לי שום אפשרות לבחון האם הקרם ממלא את ייעודו. כך שלמרות הסקפטיות הידועה שלי בענייני מוצרי קוסמטיקה מבהירים, הקרם הזה יועבר למי שיש לה כתמים כהים בגב כפות הידיים ואם בשלב כלשהו נתרשם שיש שינוי ולו הקל שבקלים, אני מבטיחה לעדכן על כך. הקרם הזה מגיע בשפופרת  נוחה לשימוש ומאוד אהבתי את העיצוב הנקי. אבל אי אפשר להתעלם מהמחיר (250 ש"ח ל- 75 מ"ל), לא בדיוק מחיר שווה לכל נפש, האמת שגם מחירו בחו"ל לא נחשב זול בשום צורה, כמעט פי שניים ממחירו של קרם הידיים הרגיל של המותג (35 דולר לעומת 20 דולר). במידה ויסתבר שהקרם הזה אכן מקיים את מה שמבטיח אז אין לי ספק שמי שזקוקה להבהרה שכזו תשתלם לה ההשקעה בו. עד כמה שהוא עשיר ונעים למגע, לכל מי שמחפשת רק קרם עם SPF, הייתי ממליצה לפנות לחלופה זולה יותר.

קרם קיוטיקלס של דיור: מפתיע

קרם ידיים זה מתבקש ואני מאמינה שיש עליה במודעות בדבר חשיבות המוצר הזה. מוצר שאולי פחות מתבקש ועם הרבה פחות מודעות לצורך בו הוא ההזנה לעור הקרני (cuticle), העור שמסביב לציפורן שנוטה להתייבש במהרה ולהעכיר את המראה הכללי של כף היד כך ששום לק לא יוכל להסוות את זה. את העור הזה מסירים במידת הצורך בטיפול המניקור, אם אצל מניקוריסטית או לבד בבית. אבל בין לבין חשוב לשמור על ההזנה ורמת הלחות שלו, שמירה כזו תדחה את הצורך בהסרה תכופה ותעזור לשמור על מראה מטופח.
יש לא מעט מוצרי הזנה כאלה שמגיעים בצורה של שמן או קרם, אבל רובם שייכים למותגים מקצועיים בתחום הציפורניים. לכן כשנתקלתי במוצר Créme Abricot של דיור הייתי ממש מופתעת. לדיור יש מוצר לקיוטיקלס? איך לא שמעתי עליו קודם? שאפו לגמרי! אז המוצר מוגדר שקרם מעשיר לציפורניים. האמת שזו יותר משחה סופר סמיכה ועשירה בעלת גוון כתום אפרסקי, או אם תרצו גוון של משמש כמו שמו. גם הניחוח פירותי ומדי דומיננטי לטעמי. לפי המותג מומלץ למרוח מדי ערב לפני השינה כך שהקרם יעבוד כמה שיותר זמן ויהיה אפקטיבי, קיוטיקלס בריא מוביל לציפורניים עמידות יותר. האמת שזה הגיוני במקרה של הקרם הזה למרוח אותו בלילה, הוא מאוד עשיר ומשאיר תחושת דביקות מסוימת. הקרם מגיע בצנצנת מהודרת שזהה לגמרי לזו של הבאלם המדהים לשפתיים Créme De Rose האהוב עלי. בשני המקרים אני חושבת שמבחינת נוחות היה עדיף היה שהקרם יגיע בשפופרת קטנה והבאלם בסטיק. מפתיע שבדיור לא בחרו לבדל בין עיצוב המוצרים, זה מאוד מבלבל, אבל לפחות אם עיצוב זהה אז שיהיה מרשים ומהודר.

החודש הוורוד: אפקטיבי בהנעה לבדיקה?

אם אנחנו כבר בענייני הצבעים של הסתיו, אז ברמה הבינלאומית אוקטובר מביא איתו גם את חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד שמזה שנים מזוהה עם הצבע הוורוד בזכות סמל הסרט הוורוד (Pink Ribbon). לפי מחקרים בתחום, אחת מכל שמונה נשים תחלה במחלה ולכן המטרה היא לעודד נשים ללכת ולהיבדק. האמת שאני במקרה עשיתי לפני כחודשיים בדיקה כזו. בחודש הזה משיקים לא מעט מותגים בינלאומיים מוצרי קוסמטיקה שממותגים בסרט הוורוד וחלק מהכנסותיהם נתרם לעמותות ולמחקר בתחום. אני חושבת שאין עוררין בדבר החשיבות להעלאת המודעות לצורך בבדיקה שנתית לגילוי מוקדם. על המעורבות של חברות הקוסמטיקה בעניין והפיכת העניין לסוג של חגיגה תקשורתית, אני כבר לא בטוחה מה דעתי. לא החלטתי אם זה מבורך או קצת ציני במיוחד שאני לא בטוחה עד כמה זה אכן אפקטיבי בפועל בהעלאת המודעות והנעת הנשים לבדיקה. עם זאת, במידה וההכנסות מועברות לארגונים אז אני בהחלט בעד כי כל הצדדים מרוויחים: הארגונים, המותגים והצרכנים. ומה קורה בארץ? כאן המבחר דל מאוד יחסית לחו"ל ואף ישנם מותגים שעסוקים בעיקר בלקדם את המוצרים הקבועים שלהם שמגיעים בצבע וורוד בלי תרומה ובלי קשר לכלום, מאוד מקומם הייתי אומרת. אבל שני מותגים שמדי שנה מקפידים להציע את מוצרי הסרט הוורוד שלהם גם בישראל הם OPI ואסתי לאודר.

מארז זוגי של OPI: קירוב ללבבות

המותג OPI מציע את המארז הזוגי Pink Of Hearts. הבקבוק זהה ללקים של המותג אבל הידית מעוטרת בסמל הסרט הוורוד, עיצוב מקסים לגמרי. אגב, לא ממש הבנתי את המחיר של הקיט, כלומר, אם לק בודד של OPI עולה 59 ש"ח אז למה זוג לא עולה 118 ש"ח? למה 130 ש"ח? נקודה למחשבה. הכל מקרה, מדובר על שני לקים ורודים משלימים שלפי המותג מסמלים קירוב לבבות. התיאור לא מתאים יותר ליום האהבה?...



I Think In Pink הינו ורוד בייבי עם תת גוון צהוב, פורמולה חלבית. שכבה ראשונה שקפקפה ורדרדה שמתאימה לחובבות הפרנץ' והמראה הטבעי ערום. שכבה שנייה כמעט אטומה עם גוון ורוד מעודן ובתולי. שכבה שלישית לאטימות עם ורוד בייבי ילדותי משהו שיחמיא לדעתי יותר לבהירות עור.
You Glitter Be Good To Me הינו לק שקפקף עם גליטר בגוון ורוד-חציל בוהק ומיקרו-גליטר בורוד מוזהב. בעיקרון זה לק ליירינג (Layering, שכבות), כלומר מורחים אותו מעל לק קרמי נקי כלשהו דוגמת הלק הוורוד בצמד. אפשר כמובן להשתמש בו לבד אבל האפקט יהיה הרבה פחות מרשים. נראה קצת טראשי מעל לקים בהירים והרבה יותר מוצלח מעל לקים כהים. גליטר חביב, סביר שיהיה פופולרי.

סט שפתיים של אסתי לאודר: מקסים

אסתי לאודר מדי שנה מוציאים מגוון מוצרים שממותגים בסרט הוורוד שחלקם מגיע לארץ. אחד מהם הוא ה- Dream Lip Collection - סט מוצרי שפתיים וורודים שנבחרו ע"י אוולין לאודר ז"ל (כלתה של אסתי לאודר שנפטרה ממחלת הסרטן ב- 2011) ואליזבת הארלי הבריטית ההורסת שהיא גם הפריזנטורית של המותג וגם ידועה במעורבותה בפעילות של המותג בתחום (סבתה נפטרה מסרטן השד). הארלי כבר מספר שנים מעורבת בבחירת מוצרי הסרט הוורוד כמו גם בסט השנה שכולל שני מוצרי שפתיים (סווטצ'ים): שפתון מסדרת ה- Pure Color בשם #16 Candy שהינו ורוד שימרי בעיצוב קלאסי של המותג. בנוסף, גלוס Pure Color בצנצנת בשם Pink Innocence #21 ורוד שימרי אף הוא בעיצוב מקסים של סרטים צבעוניים בהשראת הסרט הוורוד. שני המוצרים מגיעים בנרתיק בעל הדפס ורוד נחש, נרתיק מקסים ושימושי. אך בעוד שעל שני המוצרים אין זכר ללוגו של הסרט הוורוד, ידית הריצ'רצ' של הנרתיק מעוטרת בו.

אז עם בוא הסתיו נראה שיש לא מעט צבעים שאפשר לגוון איתם כולל את הצבע הוורוד שמאחוריו הרעיון להעלאת המודעות לסרטן השד. כולי תקווה שאכן המודעות עולה ולא רק לרכישת המוצרים.


ID

OPI 
Germany Collection
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח
Pink Of Hearts Kit
I Think In Pink, You Glitter Be Good To Me
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 130 ש"ח

On Safari Collection
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

Stylenomics Collection
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 50 ש"ח

even better
dark spot correcting
hand cream 15SPF
גודל: 75 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 250 ש"ח

Créme Abricot
Fortifying cream for nails
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 131 ש"ח

Dream Lip Collection
Pure Color
Candy #16 Lipstick
גודל: 3.8 גרם
ייצור: בלגיה
Pink Innocence #21 Gloss
גודל: 6 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 185 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

60 תגובות:

  1. ה-OPI נראים הכי מעניינים, עם כל אהבתי לאסי כבר מזמן לא נפלתי מהקולקציות שלהם, קצת מרגיש שהם מנסים לשמור על סולידיות למרות שנשנים כבר הרבה יותר "מתפרעות" בצבעים שעל הציפורניים שלהן. וopi לא מפסיקים להפתיע.. חבל.
    וחוץ, אחלה פוסט! חיכיתי למשהו כזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, גם לדעתי אסי צריכים לצאת לפעמים מהפינה הבטוחה הקבועה שלהם, זה לא שהלקים לא יפים, פשוט שוב לא מחדשים ולא מרגשים.
      תודה רבה :))

      מחק
  2. האמתי היא שאני ממש מחפשת בנרות לקים לסתיו וממש לא מוצאת... גם אל הלקים שהוצגו פה לא הרגשתי חיבור.
    אולי כי מטבעי אני לא אוהבת אפורים למיניהם..
    אבל יכול להיות שזה כמו טעם נרכש. אם פעם הייתי הולכת רק עם גוונים ורודים / אדומים, היום יש לי באוסף גם סגולים עמוקים..
    הקרם של קליניק נראה לי במחיר מופרך... אני לא חושבת שיש מישהי שעל השולחן במשרד שלה לא מונח קרם ידיים, אפילו פשוט..
    לגבי הקיוטיקלס - כשהנקתי מרחתי את המשחה של ההנקה גם על הקיוטיקלס בתור ניסוי (זה הרי מיועד לעור יבש ו"פצוע"), וזה עבד מעולה... זאת משחת לנולין. היא עובדת מצויין גם לשפתיים. אבל עדיף למרוח רק בלילה כי זה חומר שומני כזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. יש פה כזה מבחר וממש לא אפור ברובו, כלום לא דיבר אליך? אז איזה צבעים את מחפשת לסתיו?
      הקרם ידיים יקר ולכן כתבתי שמי שלא צריכה קרם ספציפית לייעוד הזה של הכתמים אז שתפנה לאופציות זולות יותר. ובכל מקרה שהכי חשוב זה להשתמש, לא משנה באיזה קרם. תתפלאי איזה חוסר מודעות יש בנוגע לקרם ידיים. כשנזכרים בו זה בדרך כלל בשלב שהידיים כבר במצב די לא משהו... חבל.

      כן, מכירה את העניין עם הלנולין שיש כאלו שמשתמשות לשפתיים יבשות כי אפקטיבי. זה ממש עושה לי אסוציאציות שאני מעדיפה להימנע מהן, לא בשבילי.

      מחק
    2. ממה שיש פה התחברתי הכי הרבה ל- Head Mistress ו-Suzi And The 7 Dusseldorfs.

      חח...ידעתי ששימוש בלנולין ירתיע אותך :)
      לגבי מוצרי אוקטובר ורודים - אני בעד, למה לא? האריזות בד"כ יפות, זה למטרה טובה...
      ולדעתי מי שצריך להרים את הכפפה אלו קופות החולים - אם נציג קופ"ח יתקשר אלי לתאם תור לבדיקה, אני כנראה אקבע וזהו.
      אצלי גם רופא הנשים בודק...למה לא? אני כבר שם, הוא יודע לבדוק..

      מחק
    3. שתדעי שהסגול הזה של OPI הורס וממש לא מבינים עד כמה מהתמונות ברשת. והאדום של אסי, נו, אדום...P:

      חחח, לגמרי מרתיע... בתפיסה שלי, כל דבר צריך להיות במקום שלו ואם המשחה הזו מיועדת לציצים אז שתשאר שם...LOL
      כן, גם אני בעד המוצרים הוורודים אם כולם מרוויחים.
      רעיון מצויין, חבל באמת שקופות החולים לא עושות את זה.
      העיקר קמםיין לעשות זריקה לשפעת הם יודעים לעשות.
      ורופא הנשים הוא לא זה שעושה את הבדיקה, זה רופא אחר שבדרך כלל לוקח כמה חודשים להגיע אליו לתור (לפחות בכללית).../:

      מחק
    4. אצלי לפחות רופא הנשים יודע לעשות בדיקה ידנית, אז אם כבר אני שם, הוא עושה (הוא חתיך בטירוף, זה לא לעניין שהוא רופא נשים...)
      לא יודעת אם את אמא או לא, אבל אני מוצאת המון שימושים למוצרי הטיפוח של התינוקת (הם כמובן ממותגים מובחרים ואיכותיים, כי זה בשבילה אז יש לי תירוץ לקנות יקר).

      מחק
    5. בהחלט לא לעניין שהוא חתיך בתפקיד כזה!...LOL
      אז לי ממש אין תירוץ לקנות את המוצרים לתינוקות, אבל כמו שכתבתי קודם, בדרך כלל בתפיסה שלי כל מוצר צריך להיות לייעוד שלו, אני ממש לא מערבבת. לא בא לי טוב. אבל את השמפו/שמן לתינוקות אני לא מחשיבה נניח כמוצר רק לתינוקות. אין ספק שמי שנהנית מהאיכויות והיתרונות של המוצרים גם לעצמה אז זה נפלא!

      מחק
  3. באמת רק ה- OPI עושים חשק למשהו.
    גם אני נתקלתי כבר במוצרים הוורודים ולרוב הם נמכרים ביותר יקר מהמחיר הרגיל שלהם, דבר מציק בהחלט, שכתבתי עליו רבות לפני שנה, אין לי כוח לחזור על הסאגה הזו.

    השבמחק
    תשובות
    1. קולקציית גרמניה בהחלט מפיחה חיים בצבעים של הסתיו.
      אני ממש לא מבינה את התמחור הזה, בחיי שאני לא מוצאת סיבה. אם כבר הוא צריך להיות זול יותר בשביל לעודד רכישה למטרה ראויה.

      מחק
  4. הקולקציה של צ'יינה משגעת לגמרי!
    בא לי על כולה! :)

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת, יש שם בהחלט כמה גוונים שווים במיוחד :)

      מחק
  5. אהבתי מאוד את הלקים של OPI, וה-Every Month Is Oktoberfest כבר נמרח במניקור ביום שישי האחרון !.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, כוכב הקולקציה :)

      מחק
    2. בהחלט הכוכב !. הגעתי עם כוונה ברורה לבחור בלק אחר שאני אוהבת, ופשוט לא יכולתי להוריד את העיניים מהקולקציה ומהלק הזה ספציפית.
      אין ספק שגם במניקור הבא אדגום עוד לק מהקולקציה - חומדת את הסגול הכהה.

      מחק
    3. לגמרי קולקציה סתווית מושכת!
      מה זה הסגול? את מתכוונת ל- Suzi And The 7 Dusseldorfs?

      מחק
    4. שאלה לי אלייך...
      את ממליצה על ווג האמריקאי? ואם לא, אז על איזה מגזין/ירחון בתחום האיפור/טיפוח את ממליצה ?

      מחק
    5. הווג האמריקאי לא משהו לטעמי, בטח לא באיפור. אם ווג אז האיטלקי.
      המגזין המוצלח לעניין הוא ה- InStyle האמריקאי, מאוד מדליק.
      חוץ ממנו אני גם מאוד אוהבת את ה- Flare הקנדי אבל לא בטוחה שיש אותו בארץ.

      מחק
    6. תודה על התשובה המהירה !
      ווג האיטלקי הוא, אהממ..באיטלקית? נראה לי טיפה בעייתי :-).
      יש קשר כלשהו בין instyle לגו-סטייל הישראלי ?
      אני יותר מתעניינת במנוי מחו"ל, המחירים בארץ סתם מוגזמים לטעמי.

      מחק
    7. אין שום קשר בין המגזינים.
      ממליצה לך להציץ במגזין הזה בארץ ולראות אם עונה על מה שאת מחפשת.
      המחירים בארץ מופרכים לגמרי!

      מחק
    8. תודה, בהחלט ייבדק.

      מחק
    9. עוד רכישה בוצעה בעקבות פוסט שלך...
      נרכשה אריזת רביעיית לקים מקולקציית גרמניה (מיני), ועל הדרך הבחנתי (לחלוטין במקרה) בעוד מארז של 10 הלקים הכי פופולריים של OPI - גם הוא במחיר מצוין - אז הכל נרכש יחד בלוק פנטסטיק.
      האמת ש-14 לקים מיני ב-30 פאונד זה מחיר לא רע, אבל אני עדיין מטילה את האחריות לכל הרכישה הזו ישירות עלייך !!

      מחק
    10. בעצם זה לא היה בפאונד אלא ביורו. חשבון ע"ס 150 ש"ח בדרך אלייך !

      מחק
    11. וואו, תתחדשי!
      אני מתה על המארזים המוקטנים של OPI, הם תמיד כאלו עושים חשק שבכלל לא משנה איזה גוונים יש בפנים...LOL
      אני מכירה את המארז של עשרת הפופולריים, מוצלח מאוד וגם מאפשר להתנסות בגוונים שונים ואח"כ אם רוצים קונים את מה שאוהבים בגודל רגיל.
      תשמעי, מחיר שווה חבל"ז אז אני מוכנה לקחת אחריות...חחח

      מחק
    12. אם את מאשרת, אז בכלל אין לי ספק ברכישה :-).
      לאחרונה הגעתי למסקנה שמארזי המיני עדיפים, כי הם גם מאפשרים ליהנות ממגוון צבעים, וגם ממילא כל הזמן יוצאות קולקציות מעניינות שמעוררות חשק להתחדש. ואם אני ממש ארצה, אז כמו שכתבת - תמיד אפשר לרכוש גם בגודל רגיל :-).

      מחק
    13. חמודה :)
      נכון, זו אופציה אטרקטיבית להתנסות בגוונים חדשים, הרי כל יומיים יוצאת קולקצייה וזה ממש בלתי אפשרי לעקוב ולרכוש הכל. וכך אם גוון מסויים במיני לא נראה לך את לא מתבאסת כמו שאם קונים בקבוק רגיל...
      ראית אגב את הלקים של מותגי היוקרה לסתיו?:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/11/blog-post_14.html
      מה דעתך? מי יותר מוצלחים?

      מחק
    14. אממ...אני תמיד בעד לקנות איכות - בכל תחום שהוא. אבל במקרה של לקים של מותגי יוקרה, אני פשוט לא חושבת שהאיכות שווה את המחיר, או שהאיכות של אסי או OPI נופלת במשהו ביחס לאיכות של שאנל.
      מעדיפה לשמור את ההוצאה על שאנל למקרים שבהם הם מציעים פריטים שאני באמת לא יכולה לעמוד בפניהם - ולרוב הם עושים את זה באיפור (בהצלחה יתרה).
      אפרופו מותגים יוקרתיים - יצא לך להתנסות במוצרי לורה מרסייה ? לאחרונה הם הוציאו כמה פריטים מהממים, ואני תוהה ביחס לאיכות.

      מחק
    15. מסכימה עם מה שאמרת באופן כללי על הלקים, התכוונתי יותר מבחינת הגוונים. אני הרגשתי שהיוקרה הלכו מאוד על בטוח העונה כשלפעמים הם ממש מפתיעים.
      יצא לי להתנסות בכמה מוצרים של לורה מרסייה, בעיקר מוצרי סקין, ואני חושבת שהם מוצלחים. יש נפילות מדי פעם כמו בכל מותג אבל זה בהחלט מהמותגים האיכותיים.

      מחק
    16. גם מבחינת הגוונים לא נרשמה אצלי התלהבות יתרה, בטח לא מתקרב להתלהבות מקולקציית גרמניה שמאוד אהבתי. את הלק של ג'יבנשי אני מחבבת, אבל הכחול של OPI מקולקציית גרמניה הרבה יותר מוצלח לטעמי.
      לאורך השנים היו לשאנל כמה הפתעות בתחום הלקים, אבל אף פעם לא נפלתי מהם ברמה שאני מתמוטטת מול קולקציות האיפור.

      בחודש הבא אני חוגגת יום הולדת, אז כנראה שאתפנק בלורה מרסייה. נדלקתי דווקא על מוצרי הגוף והנרות, שתיאורי הניחוחות שלהם ממש עשו לי את זה.

      מחק
    17. מסכימה שקולקציית גרמניה היתה הכי מוצלחת.
      אם הזכרת את הכחול אז אני מעדיפה את הגוון של הג'יבנשי דווקא.
      נשמע הגיוני, קולקציות האיפור של שאנל מאוד מפתות.

      יו, מזל טוב! איזה כיף, בהחלט הזדמנות להתפנק.
      את המוצרים האלו לא ניסית ואשמח לרשמים אם תתחדשי בהם.

      מחק
    18. תודה, בהחלט אעדכן !

      מחק
    19. מעולה, תודה :)

      מחק
  6. דנרה נשמה, עכשיו זה רשמי . הגיע הסתיו אה.
    חופשי מאניה דיפרסיה , התחברתי לזה , ואת סיפקת את הקוטביות בגוונים בצורה מדוייקת בעניי.
    אני למשל הייתי מורחת כל גוון שתיעדת פה בין אם אני קלאסית או מופרחת לגמרי. כי בואי נודה , מדובר פה כולה בלקים ממה יש לפחד...
    ובכל זאת הכי אהבתי את הבחירות שלך בקולקציה של ציינה.
    באופי הכי קפץ לי לעין החרדל , בציינה הג'ינג'י והקרם ובאסי האפור והאפור- נקסט.
    יותר כמו בעל לא כמו מאהב....אוי את טובה!
    לגבי המודעות, ראיתי שהעלת שאלת סקר כזאת , לא השתתפתי כי לא היה לי ממש דעה בנושא. עכשיו אני חושבת דיי כמוך , לא מתאים לי אייקון מחלה על דברים יפים אבל מודעות זה חשוב . במקום אחר...
    אני מה זה שמחה שהתחילה עונה חדשה לכולנו וגם לי באופן אישי זו עונה חדשה בכל הרמות. כיף לי לשבת ולקרוא בנחת את הבלוג שלך וגם להגיב שוב. יש דברים שמלווים אותנו בכל עונה. את אחת מהם.
    שיהיה לך אחלה סתיו . מרגש ומפתיע!

    השבמחק
    תשובות
    1. רשמי ממוש, אי אפשר התעלם ממנו.
      חחח, תודה, הכי מאניה דיפרסיה, אני ממש מרגישה את זה בעצמי.
      תכלס, את ממש צודקת, כולה לקים בסופו של דבר, כל גוון בא בחשבון.
      הבהירים קפצו לך לעין, יפה, בטח את כרגע בשלב המאניה...LOL
      חחח, לגמרי כמו בעל................
      נהדר, את יכולה להצביע עכשיו בסקר בפייס :)
      נשמה, ריגשת אותי עם מה שכתבת, איזה כיף לשמוע!
      סתיו נעים ומסעיר כאחד שיהיה לך!

      מחק
  7. ורדינה15.10.2012, 9:55

    דנרה יקרה,
    מתוך היכרות עם הסט היפהפה של אסתי לאודר, אני רוצה רק לתקן. זה לא נכון שעל המוצרים אין זכר לסרט הורוד. המכסה של הגלוס מעוטר בצבעוניות שמסמלת את הנשים שנאבקות עם סרטן השד בורוד, וצבעוניות כחולה שמסמלת את הגברים שנאבקים במחלה ומהווים 1% מכלל החולים. סתם לידיעה :))
    חוץ מזה שהקרם ידיים של קליניק מהמם. מי אמר שריח אפרסקים משומרים הוא לא ריח משובח ?!?

    השבמחק
    תשובות
    1. ורדינה יקרה,
      תודה על החידוד אבל ממליצה לך לקרוא שוב מה שכתבתי.
      בגלוס ציינתי שהדוגמה על המכסה מורכבת מסרטים בהשראת הסרט הוורוד.
      אבל הלוגו של הסרט, זה שרואים ומיד עושים את ההקשר למחלה, לא מופיע על המוצרים. וזו המטרה, לא? היא קצת מפוספסת.
      לעומת לאודר, בכל מריחה של הלק של OPI המסר מועבר שוב ושוב.

      מחק
  8. הקולקצייה של OPI מהממת בעיניי, אפילו הצהוב! ומאוד מרגיז שהקיט של אסתי לאודר שעולה 35 דולר בארה"ב עולה כמעט פי שתיים בארץ!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי קולקציה מהממת של OPI, ולחשוב שהיה לי כזה אנטי עליה בגלל השם...
      נו, המחירים בארץ מפתיעים אותך? אותך??
      אבל במקרה הזה נראה לי סביר יחסית, 35 דולר זה כ- 140 ש"ח (לא כולל TAX). כך שזה לא פער עצום מ- 185 ש"ח.

      מחק
  9. איך אני אוהבת את הפוסטים הצבעוניים שלך !

    בקולקצית גרמניה (ולגמרי היו יכולים לחסוך מאיתנו את השם הזה..) אהבתי מאוד את הסגולים ואת הכחול...חרדל זה לא אני.....
    הסגול אפור של צ'יינה גלייז יפה והירוק הורססס!

    הקרם קיוטיקל הזה של דיור עושה חשק לגלידה תות או סורבה פירות..לא יודעת..בא לי לקחת כפית או משהו עכשיו..
    בכל מקרה צריך לנסות אותו גם לקיוטיקלס כי הוא נשמע ממש טוב... :)

    גם אני עוד לא גיבשתי דעה סופית לגבי מעורבות חברות הקוטסמטיקה בהעלאת המודעות לסרטן השד. אין ספק שזה נושא שחשוב מאוד לעורר וההד התקשורתי הזה שנוצר (גם אם המון מרוויחים ממנו כלכלית) בטוח מעלה את המודעות ללכת ולהבדק וזה באמת מה שחשוב. בנוסף אני תמיד שמחה למצוא מהדורות מיוחדות ומדליקות כאלו; הגליטר של OPI שסופר מוצא חן בעיניי והסט המיוחד הזה של אסתי לאודר - מדליק לאללה !!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה, כיף לשמוע! :)

      אין ספק שבכל קולקציה כל אחת יכולה למצוא גוונים מוצלחים וצבעוניים שיהיו לטעמה, אהבתי את הבחירות שלך!

      חחח, הקרם של דיור הצטלם במקרה ככה יאמי, הוא מאוד עשיר, מאוד, לכן באמת זה משהו ללילה. יש טסטר שלו בדוכנים אז את יכולה להציץ ולראות אם "לטעמך"...LOL

      נושא המודעות למחלה חשוב לגמרי, אני פשוט תוהה עד כמה זה באמת מניע נשים ללכת לבדיקה. קולקציות מדליקות כאלו זה תמיד כיף :)

      מחק
  10. פוסט מקסים! החרדל והנחושת של OPI הורסים. אפשר לדעת איפה את קונה את הלקים שלך?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      את הלקים שפה קיבלתי מהחברות עצמן.
      כשאני קונה זה ברשת נייל סטודיו או בארה"ב.

      מחק
  11. כשראיתית את הכותרת של הפוסט נתכרכמו פני, מייד אח"כ ראיתי את תמונת הלקים וחיוך גדול התפשט עליהן.

    מ OPI נשאו חן העיני 2 הקיצוניים
    מצ'יינה אהובתי כמובן שאת כולם, לבישים ומתאימים לכל.
    ומ essie בגרסת הפארם בעלת המברשת הרחבה והפורמולה הנוחה, כולם לגמרי, כמוני כמוך מהירוק ציפיתי ליחוד, חבל הוא טיפה מידי כהה.

    קרם הידיים מסקרן ביותר, אמנם אין לי כתמים בידיים אבל עם הזמן...נכון לעכשיו אני מורחת קרם הגנה גם על גב כפות הידיים, זה בתחילת היום, בהמשכו...מקוה להיות בצל.

    אשר לדיור, לא הייתי חושבת לחפש אצלם מוצר כזה, בהחלט הפתעה נעימה, אך אני מוצאת שהטוש של OPI בו אני משתמשת עכשיו (אאל"ט, קראתי עליו לראשונה אצלך) נוח יותר מאשר אריזה פתוחה. אבל את יודעת, מה שכתוב עליו DIOR, אצלי תמיד בקדימות, תהה אריזתו אשר תהה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אולי סתיו אבל יש לקים שבהחלט מרעננים את האפלוליות הזו שנפלה עלינו :)

      אין ספק שבכל קולקציה אפשר למצוא גוונים להתחבר אליהם.
      אני לאסי של הפארם עוד מתרגלת..

      הוא בהחלט קרם ידיים מסקרן אבל מי שלא צריכה אותו לייעוד המקורי, חבל שתוציא כל כך הרבה כסף, הוא לא איזה קרם מפנק או משהו. הכי חשוב זה לשמור על כפות הידיים כמה שאפשר.

      הטוש של OPI נפלא, אלו שני מוצרים שונים מהותית, הרבה יותר קל לי עם הפורמולה הנעימה של OPI מאשר הכבדה של דיור שמתאימה רק ללילה. אבל כמו שאמרת: אחרי הכל - דיור זה דיור!

      מחק
  12. אני מאוד אוהבת את הסתיו... קצת חבל לי שאצלנו המזג אוויר לא ממש סתווי, אבל אני מאוד מתחברת לצבעים (אפשר לראות את זה בעיצוב של הבלוג).
    גם בגיזרת הלקים אפשר לראות כי הגוונים הללו הם המועדפים עליי...
    מבין שלל הלקים שהצגת, אני מחזיקה אצלי את Kalahari Kiss והוא גוון מיוחד מאוד.

    העיצוב של אסתי לאודר מרשים ונשי כ"כ, והלוואי שזה יגרום לנשים ללכת להיבדק.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אין אצלנו ממש עונות מעבר מוגדרות, אבל נחמד לעשות בכאילו....LOL
      גוונים נעימים, מעבר טוב והדרגתי בין הקיץ לחורף.
      ה- Kalahari Kiss מהמם!

      אם מוצרי הקוסמטיקה הוורודים אכן מניעים נשים ללכת לבדיקה אז זה מאוד מרשים. משום מה אני לא ממש בטוחה בזה.

      מחק
  13. איפה את קונה לקים של צ׳יינה גלייז?

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר לקנות צ'יינה גלייז במכוני יופי וציפורניים.
      וכמובן אפשר לקנות באיביי.

      מחק
    2. את יכולה להגיד לי באיזה מכוני יופי ציפורניים אני יכולה לקנות באזור ת"א,
      כי בדקתי באתר הישראלי של צ'יינה גלייז ולא מציינים שם נקודות מכירה.

      מחק
    3. בודקת לך. ברגע שאקבל תשובה אעדכן כאן.

      מחק
    4. קיבלתי עכשיו תשובה, בתל אביב אפשר להשיג כרגע ב:
      רשת Happy hour- בקינג ג'ורג' ואבן גבירול
      מספרת אבי רז בכיכר המדינה
      מספרת אמיר מזרחי בכיכר המדינה
      יורו נייל באבן גבירול

      מחק
    5. תודה רבה על המאמץ. אני מאוד נהנת לקרוא את הבלוג שלך .

      מחק
    6. בשמחה ותודה רבה, כיף לשמוע :)

      מחק
  14. אני מאוד אוהבת לקים בגוונים חורפיים. הכי כיף :)
    הקרם של דיור נראה שווה, אבל אני מאמינה שכל השמנים (למשל זה של OPI) עושים את אותה העבודה. מה שכן - דיור זה דיור.
    את הסט של אסתי לאודר יצא לי לראות (וכמעט לרכוש) בארה"ב, אבל ברגע האחרון ויתרתי כי לא אהבתי את הגלוס המנצנץ מדי. אני לא יכולה לומר שאני מצטערת על זה שלא רכשתי אותו, אבל כנראה שאם הייתי רוכשת אותו לא הייתי סובלת ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. עם האווירה החורפית עכשיו הלקים האלו מרגישים מושלם!
      אני לגמרי מסכימה איתך, בגדול אפשר להסתדר עם כל מוצר לחות לקיוטיקלס, יש עשירים יותר ופחות, אבל בסופו של דבר מי שקונה דיור הסיבה שלה אחרת.
      הסט הורוד חמוד, הגלוס לא באמת מאוד מנצנץ על השפתיים ודי שקוף. אם זה לא למטרה הזו אז אין באמת משהו מיוחד בו.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails